środa, 25 września 2013

154. G2 - czyżby powracało? *o*

Cuz I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby 
With me 
~Howdy
Wybaczcie tę długą przerwę. Brak weny, brak chęci, brak czasu. D: Ogółem, po ludzku i po prostu... nie chciało mi się. :p
~~~
PSy:
Kate:
WHO CARES. Nie może lubić filmów które jeszcze nie wyszły? :c

Trawniq: 
Fajny nick. xD Mówiłam ci już kiedyś, że fajnie się czyta twoje komentarze? ;u;

Bassetka:
Przecież odpowiedziałam ci w PSach. Zawsze odpowiadam w PSach, nigdy w komentarzach, bo to tylko sztuczne nabijanie komów. C:

~~~
Oh a więc starałam się naładować aparat, ale cóż, nie zdążyłam, a zależało mi na napisaniu tej notki jeszcze dziś. :C Jutro bądź pojutrze dam zdjęcia zeszytu ze 'spisem', który zrobiłam jeszcze w wakacje oraz zdjęcia figurki z McDonalda. [:

Dlaczego piszę? Cóż, znalazłam, a właściwie Paula znalazła, nowości. 
Pewnie niektóre już dawno widzieliście, jednak ja nie przeglądam często stron z nowościami. :B
Zresztą z tego co widzę, teraz głównym dostawcą nowości jest BM. xD
Ale... wśród nich...
7 figurek G2!

Zostawię je na koniec, h3h3h3

Set z motylkiem i biedronką. Oraz dziwną... kulką? Whatever
Wygląda jak zestaw podarunkowy. :I
Ta kulka to podobno koala. :o

Ładny spaniel. *-*
Kulka to słoń, lol. 
Ej, pamiętacie czasy kiedy jeżeli tylko ktoś znalazł nowości, prędko je podpisywał i dopiero wtedy wrzucał na bloga? Wraz z G3 ten zwyczaj minął. .3.

Kolejny set to zestaw only at ToysRus, więc raczej nie musimy się obawiać że będzie nas straszył ze sklepowych półek. Chociaż, kto wie... :v

Na opakowaniu lis na ma zeza, a oryginalna figurka już go posiada. Brawo Hasbro, brawo.

Lew. Lew jest epicki.
Wgl kolorki jakieś takie dość miłe dla oka. [:

Ok, ok, już nie będę dłużej zwlekać. 
Przed państwem...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Długo wyczekiwane...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Przez wszystkich kolekcjonerów...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Najlepsze i niepowtarzalne...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
FIGURKI G2
CZY WY WIDZICIE TO CO JA
TEN ŚWIETNY BULLDOG
TA SARENKA
TA KICIA
Jeżeli to customy, to nie wiem co zrobię. ;u;

Chwila, chyba widzę napis na głowie królika...
Grawr, to zdjęcie jest niewyraźne w przybliżeniu. ;_;

Chociaż niemożliwe żeby ktoś zrobił takie epickie customy. No patrzcie na tego Bulldoga. Ląduje wśród moich Must Have'ów. :D

Błagam, G2, wracaj. ;____;

~~~
Kay, do czwartku/piątku. :3
~NarQ



64 komentarze:

  1. Parę z tych G3 widziałam, parę nie. Mi spaniel jakoś się nie spodobał.
    Ale te G2 (radosny pisk xD)! Na początku wydawały mi się trochę dziwne, ale teraz już nie. MUSZĘ mieć tą sarnę. I kicię. To nie mogą być przeróbki, proszę, żeby to nie były przeróbki. ;_;
    Daj to na forum, niech wszyscy to zobaczą!
    ~Carly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ty, nie podszywaj się pode mnie!
      ~Carly

      Usuń
    2. Ja się pod nikogo nie podszywam, Anonimie. :3

      Usuń
    3. Ja mam te figurki ^^ Kotka i buldoga. :)
      A więc informuję was, że to nie są podróbki ;)

      Usuń
  2. Jeeej, July nareszcie napisała nową notkę! :DD <33.

    Te kulki to tak zwane Rolleroos, czyli kolejne badziewia wymyślone przez Hasbro... w każdym razie ja tak uważam.

    Widziałam już te "G2" na forum Littlest Pet Shop Collectors, i muszę powiedzieć, że tak troszkę wyglądają jak customy (królik ma według mnie taki troszkę dziwny wyraz pyszczka, ale może to dlatego, że zdjęcie zrobione z takiego a nie innego kąta)... ALE TEN KOT I MISIEK JEST PIĘKNY. MISIEK. MISIEKMISIEKMISIEK. W SZCZEGÓLNOŚCI. Miejmy nadzieję, że G2 powrócą, muszę zdobyć tego miśka... ;;

    I zgadzam się z Carly, wstawiaj na Forum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Anonimem. :)
      ~SuzanaGinger~

      Usuń
    2. Ty, ty się już tak nie podszywaj pod Suzane i July.

      Usuń
    3. Ten login już jest wolny, bo "SuzanaGinger" pisała na blogu, że niby będzie teraz pisała tylko tam, a ona od 3 miesięcy tego nie robi. Nie dodała nawet filmiku, ona nie daje znaku życia
      wasza nowa
      ~SuzanaGinger~

      Usuń
    4. A wiesz, że mnie to gówno obchodzi? Tę nazwę nie przywłaszczaj już sobie. Albo skoro tak sądzisz, to może założysz konto i zaczniesz prowadzić bloga co? Ciekawi mnie co będziesz na nim pisała. Podołasz wyzwaniu? Mnie wyzywac nie musisz, miałam już 2 blogi.

      Usuń
  3. Tag bardzo dawno nie pisalas.
    A teraz nawet z aska mi zwialas,a podobnos chora >:(
    Ja te nowosci widzialam,Paulinka sprytnie wyslala w pytaniu,jak mi sie Gg spierdzielilo <D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko XD Ja też nie pisałam dawno. To ten beznadziejny złodziej czasu wolnego i weny - szkoła. Ahhhh. Byle do weekendu XD Te G3 to... Ok. Nie będę się może wypowiadała , żeby nie obrazi czyichś poglądów XD Ale 2G. Cudo! No. Jeżeli są nowości , to znaczy , że przepowiednia z powrotem 2G się sprawdza :3 Najbardziej podoba mi się chyba sarna , buldog i Kociak <3 Ten żółto - różowy królik jest trochę ... dziwny.

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wiekszy królik jest z Magic Motion, nie należy oczywiście do G2. P:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kot jest PIĘKNY <3

    OdpowiedzUsuń
  7. G2
    G2
    G2 !!!!!
    Jeśli to nie są customy, to jestem w siódmym, kolekcjonerskim niebie. Walić G3, walić szkołę, G2 [może] powracają <D Ale się tym jaram, normalnie masakra. Weźź, miałam się tera anglika uczyć, a tak to nie dam rady :__;
    ZUA JOULE.
    ----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. GGGGGGGGGGGGGG2222222222222222 *************WWWWWWWWWWWWW********

    Od Rainbow to tyle, bywajcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. G2, G2, G2, G2!!!!!!
    Jupilaaaa, ale jestem happy! :D:D:D:D:D:D:D! Wreszcie! Gdy zobaczyłam tę kotkę, pomyślałam: "Ech, ciekawe, czy zrobią shothair'a w paski zebry?". Wytłumaczenie: Kiedyś śnił mi się taki shorthair w paski zebry (jak śpiewał(a) z jakimiś spanielkami xD) i od tego czasu marzy mi się właśnie taki kociaczek *.*
    Pamiętam, jak się rozczarowałam, że i tak Hasbro nigdy nie zrobi takiego LPSa ;_; Więc o to do Was prośba:

    "Dear Hasbro!
    I dream of a kitten Littlest Pet Shop (shorthair) having a white coat and black stripes like a zebra. I wish that my request was taken into consideration and help you in the production of LPS animals. I have to you also the second question: if I could invent coloration for your figures? I have lots of ideas for the figures. Very you please. I'm sorry if my statement is wrong, but I come from Polish and I use a translator.
    Bassetka, Littlest Pet Shop fan."
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się wydaje że to customy .-. Patrzcie na bulldoga. Użyto farby do tkanin (taka specjalna, śliska, błyszcząca) i zalakierowano go. Hasbro takich farb nie używa.
    Kotek wygląda jakby był to kot numer #1370, tylko pomalowano mu głowe, a tułów zostawiono szary, a wiewiórka ma znaczki w oczach, co świadczy że to jakaś stara przerobiona wiewiórka, bo hasbro pod koniec g2 nie robili figurek ze znaczkami w oczach. Myśle że to customy, nei wiem czy mam racje.. Mam nadzieje że nie i że bedą dostępne w sklepach.
    -Brouillard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wiewiórki zgadzam się, ale co do buldoga już nie. Hasbro już używało śliskiej farby.
      ja:)

      Usuń
    2. Dla mnie to też nie są przeróbki. Jak napisała ja:), Hasbro już używało śliskiej farby. Kotek to nie może być #1370 - tamten miał płaskie oczy. A co do wiewiórki, to moim zdaniem ona ma kropki w oczach, tylko przez światło wydaje się, że to jakiś wzorek. Myślę więc, że są większe szanse na to, że to jednak oryginalne LPS. :D
      ~Carly

      Usuń
    3. Masz rację! To światło! Wiewiórka ma "znaczek" tylko z jednej strony!
      ja:)

      Usuń
    4. No ten żółty króliko-zając to może być custom. Bo mam jednego o takim kształcie, i mają inne pyszczki. Ale na tym fioletowym króliku, faktycznie jest jakby napis LPS. A co do wiewiórki.... Hm..

      Usuń
  11. G2 POWRAACAAAAAAAAAAAAAA!
    PS. Dopiero teraz zaczynam się podpisywać xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierdziu, ale śliczne g2 <333 Nie wyglądają na przeróbki. mam nadzieję, że g2 powróci...

    OdpowiedzUsuń
  13. PS. sorry, ze nie komentowałam, nie wiedziałam, że piszesz na tym blogu :o

    OdpowiedzUsuń
  14. flaszka.pl/zoeken tu są g2 :)) fajne cn'ie? dajcie mi żyrafkę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta wiewiórka jest już na ebay! Od sprzedawcy, który ma same oryginalne LPS. Więc to nie przeróbka!

    http://www.ebay.pl/itm/Littlest-Pet-Shop-Collection-Child-Girl-Figure-Cute-Toy-Loose-LPS638-/300974110724?pt=Pretend_Play_Preschool_US&hash=item4613747804&_uhb=1

    Może niedługo dowiemy się, w jakich zestawach one będą? :D
    ~Carly

    OdpowiedzUsuń
  16. July, światło zrobiło wiewiórkę taką jaką jest. x.x
    NIGDY CUSTOMY

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog :D
    Mam nadzieje że to nie są customy.. ;-;
    Ten kot jest piękny <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow...od dawna nie widziałam nowych LPSów,na to wychodzi owo'' Nie są takie złe,G3 zaczyna mi się wydawać coraz bardziej znośne,ten brązowy spanielek,chomiczek z zestawu ToyRusa,ten lewek i kotek z tego samego zestawu...są po prostu przesłodkie <3 A co do powrotu G2...*W* Wow...oby tylko tak dalej...mają stare oczy <3 Te oczy to w G3 najgorsze...Bo moim zdaniem wiele kształtów G3 wciąż jest fajnych ;-3
    Czyżbym wracała do LPS?...*W* [Ale do blogów będzie mi trudno wrócić,zapewne...dA mi się ostatnio znudziło...]

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna ta sarenka *W* Jej G2 powraca ^^ Zdaje się że HASBRO ma nowe pomysły na G2 :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię u mnie w sklepie jest pełno nowych lps ...

      Victoria

      Usuń
    2. Jakich? g2 czy g3?
      ~Carly

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. No. fajny by był powrót G2. a sarenka cool :)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjaaa july seeeeeeemuu ty nie pisesssssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  23. Co to jest lypysy
    ńe wies, ńe wies, ha aha hajmcxkvjnx,

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby G2 powróciło!!! :) <3
    Te G3 to mi się nie podobają, ani trochę... :(
    + Obserwuję. :3

    Zapraszam do mnie! :) - lpsisland.blogspot.com :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a miu takggkgkk dziecko neoo

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezu, nareszcie NN..... myślałam że już nigdy nie napiszesz xD Skomentujesz http://big-cats-world.blogspot.com ? A ten bulldog to superaśny :3

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jestes za durza na te petszopy
    robione som z petuf a kupowane som w szopah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. durza? som? szopah? petuf? Ty jesteś za mała na internet, dziecko, więc proszę idź się bawić Barbie, siedź cicho i nie narzekaj na July. ;)

      Usuń
    2. *facepalm*

      Usuń
    3. Pamiętaj! Barbie czekają! :)

      Usuń
    4. musis, pszypominaść, marz, obrażek, barbje! JEJ! Chyba w twoim świcie dziecino nie istnieją słowniki. :P

      Usuń
  28. Kochacie mnie? Jeśli tak, to pospamujmy sobie na blogu July! Ona i tak nas nie zauważy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochasz mnie? Bo ja kocham się! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ciebie ktoś kocha, czyli ja <3
      ~~Cichy Wielbiciel<3~~

      Usuń
    2. Będę tu ile będę chciała. :)))

      Usuń
  30. To co, dobijamy do setki komentarzy? July, wstydź się prowadzić tego bloga skoro i tak tu nic nie piszesz! Spamerzy górą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. SPAM SPAM SPAM a tak na serio to..July, wyluzuj, i wracaj :/

    OdpowiedzUsuń
  32. KOMENTARZE SO MUCH
    KOMENTARZE TAK BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę cię, July, kiedy napiszesz? Tęsknię... :3
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  34. July proponuje ci abyś włączyła moderowanie komentarzy to kłótni nie będzie . Bo to już jest lekka przesada żeby ktoś Cię obrażał albo innego użytkownika np. ,, Jesteś żałosna " czy coś w tym stylu bo to już jest ( nie powiem co ) Więc zachęcam cię do włączenia moderacji ;) Ja tego nie włączam bo i tak nie mam np. po 30 komentarzy a ty masz dlatego też coś takiego ci się przyda ;)

    Victoria

    PS : Nie zwracaj uwagi na komentarze obrażające cb. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do moderacji komentarzy. ;_;

      Usuń
    2. Zły pomysł, nie popieram. Nie chcesz July być popularna? Liczba komentarzy ma wpływ na rosnącą popularność bloga.<3
      ~~Cichy Wielbiciel<3~~

      Usuń
  35. Bardzo mnie zastanawia co u ciebie słychać? :) Już 2/3 lata od kiedy ciebie tutaj nie było :)

    OdpowiedzUsuń