czwartek, 22 sierpnia 2013

153. Odpowiedzi do Ask Cappy :3

photo edited for free at www.pizap.com
But when her smile came back
And I didn't feel half as horrible
She gave me a heart attack
Just because she looked so adorable

~Howdy
Znowu trochę nie pisałam. :I Ale cóż, znowu mnie leń złapał, zwłaszcza że już końcówka wakacji i nie bd mogła spać do południa. ;_;
---
PSy

iza17:
Moja kuzynka miała tego basseta i nazwała ją Ashley. Ale oczywiście wymieniła się z koleżanką za... chyba za różowego persa z jedynek. ;_;

Anon:
Rysuję w Paint'cie, tyle że używam tabletu graficznego. [:

~~~
Ok, ok, wiem że nikogo nie interesuje relacja z mini meetu, więc nie będę jej pisać. Zresztą nie mam ani zdjęć ani filmów, bo jestem głupia, zresztą nie bardzo był na to czas. <'D 
Może kiedyś, jak dostanę zdjęcia w swoje łapki. :3

Dobra, do rzeczy. Odpowiedzi do ask Cappy! :D


1. Jaka jest twoja ulubiona creepy pasta? :D
Hmm... Chyba ta o kobiecie "Bez wyrazu". [Dopisek od July: Przez "Bez wyrazu" nie mogłam spać przez tydzień. :( ]

2. Ulubiony charakter z Creepy Past?
Zdecydowanie Slenderman. Najczęściej gram w gry w których właśnie on jest tym creepy.

3. Co myślisz o Lilce?
Jest fajna, ale moim zdaniem powinna być śmielsza. Na pewno powinna bardziej angażować się w życie szkolne, zamiast siedzieć z nosem w swoim notesiku.

4. Czy lubisz swój wzrost?
Nie przeszkadza mi on, przynajmniej wszędzie mogę się wcisnąć. Kiedyś wszedłem na jedną z półek w mojej szafie i tam siedziałem całą noc, bo usłyszałem dziwne dźwięki dobiegające spod łóżka... *później okazało się, że to samochodzik na pilota, którego przypadkowo uruchomiłem (w jednej z kieszeni bluzy zostawiłem pilota, a właśnie na tej bluzie położyłem stertę kolejnych ubrań, czym włączyłem pilota)*

5. Lubisz sam siebie?
Nie bardzo, chciałbym w końcu przestać być taki strachliwy!

6. Kto jeszcze zalicza się do twoich przyjaciół?
Julek oraz Jackson. We trójkę tworzymy zgraną ekipę, pamiętam jak kiedyś włamaliśmy się do szkoły, żeby wymazać oceny. (chowaliśmy się potem w szafkach bo stróż nas prawie przyłapał, hahah)

7. Ulubiona horror gra?
Slender oraz Amnesia. :]

8. Czy jesteś (?), byłeś w kimś zakochany?
Emm, tak, byłem, ale to było dawno temu, w gimnazjum. :I

9. Masz jakąś rodzinę?
Oczywiście że mam! Niestety w Petville mieszka jedynie moja o wiele starsza siostra, Costa.

10. Rodzaj muzyki.
Synthpop i house.

11. Lubisz Homestuck?
Jeszcze nie czytałem, ale Lilka mnie namawia. :I

12. Ulubione picie?
Sok z kaktusa. C:

13. Podoba ci się twoje imię?
Jest spoko, u mnie w rodzinie każdy ma imię po jakimś soku, hahah

14. Masz jakieś inne hobby?
Czytam kryminały, poza tym lubię różne zagadki, łamigłówki. Często gdy nie mogę zasnąć rozwiązuję sudoku lub krzyżówki. :D

*hahahah, dyskusja anonów o tym kto jest moim mężem - bezcenne xD*

15. Co sądzisz o swojej pani?
Jest fajna, czasem gdy czyta creepy pasty sadowi mnie przed komputerem i boimy się razem. <D

16. Co sądzisz o wróżkach LPS?
Są... urocze..? Nie wiem, widziałem je tylko na zdjęciach. 

17. Co sądzisz o Parvati? :d
Jest ładna, ma piękny głos. Nie znam jej za bardzo, bo cóż, hahah, nie jestem zbyt śmiały a ona jest przecież vice ulubienicą naszej pani. :]

18. Najprzystojniejszy LPS w Petville.
Eee... Max? Szarik? Nie wiem, nie jestem homo. *wzrusza ramionami*

19. Czy masz jakichś przyjaciół? 
Oczywiście że mam! ;)

20. Jak myślisz, jesteś przystojny? ;D
Nie. :/

21. Podobasz się jednej LPSce z mojej krainy! ;d
Wow, serio..? Musi mieć bardzo zły gust. Hah, to znaczy, miło mi. ^^''

22. Czy umiesz śpiewać?
Trochę, jak miałem 6 lat byłem w chórku, ale nie chcę do tego wracać... :/

23. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Niestety nie. :]

24. Lubisz czytać?
Owszem. ;>

25. Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona książka?
Dziwny przypadek psa nocną porą
Mam do niej sentyment, bo to był jeden z moich pierwszych kryminałów, hahah

26. Ile obejrzałeś horrorów?
Raczej tego nie liczę, ale na pewno ponad 50. Teraz biorę pod uwagę tylko filmy pełnometrażowe, a nie seriale czy krótkie filmiki.

27. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Złoty, pomarańczowy, biały... Ogółem jasne kolorki. ;)

28. Masz jakąś pasję?
Już pisałem, kryminały, łamigłówki no i wszystko co creepy. :]

29. Jeśli tak to jaką?
Wyżej. P:

30. Znak zodiaku
Strzelec. ;]

31. Czy masz już na oku jakąś dziewczynę?
Nie-e. :/

32. Lubisz sok Cappy? XD
Pewnie że tak. xD

33. Ulubiony zespół?
Owl City, zawsze podnosi mnie na duchu. ;>

34. Ulubiony kolor?
Było. Złoty, pomarańcz, biel...

35. Ulubione danie?
Naleśniki. :D

36. Wolisz Frugo, czy Tymbarka?
Tymbarka, ma bardziej 'swojskie' smaki. :]

37. Jakiego ubrania nigdy byś na siebie nie założył?
Sukienki..? Kokardek..? Niczego dziewczęcego w każdym razie...

38. Masz jakieś hobby?
Było. :P

39. Masz rodzeństwo?
Tak, ale tylko jedna z sióstr mieszka w Petville. :/

40. Ulubiony film?
Wszystkie części Opowieści z Narnii. Mam do nich spory sentyment. :')

41. Ulubiona książka?
Było, "Dziwny przypadek psa nocną porą".

42. Film, czy książka?
Oczywiście, że książka. :)

43. Ulubiony horror?
Hmm, chyba nie mam...

44. Co myślisz o G3?
Emm, oczy niektórych są... przerażające...

45. Znasz jakąś Blythe?
Nie... 

46. Kto jest twoim naj, naj, naj lepsiejszym przyjacielem?
Nie mógłbym wybierać spośród przyjaciół! Każdy z nich jest dla mnie tak samo ważny! :]
Ale... hah...
Powiem wam. Tylko nie mówcie im.
Najbardziej lubię Lilkę. <3

47. Czemu boisz się ciemności? Czy to ma związek z jakimś wydarzeniem w twoim życiu?
Ech... Kiedyś miałem zejść po piłkę do piwnicy. To było na pewnym spotkaniu rodzinnym u takiej cioci... Kuzyni powiedzieli że w piwnicy jest piłka i żebym po nią poszedł, więc zszedłem a oni... zamknęli za mną drzwi. Nie mogłem znaleźć włącznika światła i siedziałem w ciemnościach przez parę godzin, bo kuzyni zaryglowali drzwi i sobie poszli. Krzyczałem ale nikt nie usłyszał, bo wszyscy byli na dworze... Dopiero moi rodzice zauważyli, że nie bawię się z kuzynami i poszli mnie szukać. To jedno z najgorszych wydarzeń w całym moim życiu, od tamtej pory mam uraz zarówno do tych kuzynów jak i do piwnic oraz ciemności. :((

48. Kiedy masz urodziny?
29 listopad. ;)

49. Ulubiony rodzaj muzyki?
Było. :3

50. Czekolada biała vs mleczna?
Mleczna! :D

51. Ulu kolorek?
Było.

52. Najciekawsza historia twojego życia?
Hmm, chyba nie potrafię wybrać jednej. Moje życie pewne jest 'ciekawych' historii. xD

53. PetVansy vs PetConversy.
Nie chodzę w butach hahah

54. Ulubiony piosenkarz?
Adam Young. :)

55. Co sądzisz o Blythe?
Cóż, jeszcze żadnej nie poznałem... Ale mam nadzieję że nie są takie straszne jak o nich opowiadają...

56. Czy lubisz serial The Littlest Pet Shop?
Nigdy go nie oglądałem. :/

57. Lubisz sok Cappy? xD
Było. Lubię. ;)

58. Ulu żarło?
Naleśniki! :D

59. Lubisz Yorki?
Są w porządku. ;)

60. Lubisz Zoe z Littlest Pet Shop?
Eee..? U nas w mieście jest jedna Zoey... O nią ci chodzi..?

61. Ile masz LPS?
What. xD

62. Ulu kolor?
Było. :I

63. Twój Best petek?
NO LUDZIE TO JEST ASK CAPPY A NIE JULY.
Jak chcecie popytać July, to od tego macie
http://ask.fm/JollyJuly
-_-

64. G3 vs G2
G2 oczywiście

65. Wiosna vs Lato
Lato!

66. Gdzie spotkałaś ostatniego LPSa G2?
... ludzie...

67. Najlepszy kolor?
To znaczy..?

68. Do you Like Dark Blue?
Uhm, nope.

69. Czy imię Enly podoba ci się dla psa LPS?
*ta gramatyka xD*
Jest fajne, oryginalne.

70. Najmniej lubiany sok?
Nie wiem. xD

71. Szkoła czy wakacje?
Pewnie że wakacje!

72. Świnka morska czy chomik?
Świnka morska...

73. Anonimowy czy zalogowany?
Zalogowany...

74. Najlepsze jedzenie?
Naleśniki. :I

75. Najlepszy przedmiot w szkole?
Hmm... Żaden jakoś specjalnie nie przypadł mi do gustu. Szkoła to szkoła.

76. Roko vs Frugo
Roko.

77. Ulubiony sklep?
A co ja, dziewczyna, żeby po sklepach chodzić? :/
Empik.

78. Ulubione zajęcie?
Możecie przeczytać w odpowiedziach o hobby lub pasjach. :P

79. Gaduła czy myśliciel?
Zależy od sytuacji, częściej myśliciel.

80. Lubisz Pingwiny z Madagaskaru?
Tak, ale rzadko je oglądam. :d

81. Ulubiony film?
Cała seria Opowieści z Narnii.

~~~
Ok, ok. Ask Cappy uważam za udane, choć te ostatnie pytania... nie jestem pewna czy były do mnie czy do niego. xD 
Muszę kończyć. :3
~NarQ

11 komentarzy:

  1. Polubiłam pana Cappy'ego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolisz tymbarka! Oh. Już cię lubię ;* XD




    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bkablanlnblablblablbalbalblablabnla gupi blog tfuj i zolly zuly zostanies zuly mojom byfyfy ja mam 2163745734678564835647 petszopuf a ty
      ja mam 6 lst a ty na pewno 1

      Usuń
  3. A-ale Narni nie nakrecili calej :[

    OdpowiedzUsuń
  4. xDDDDD Ile masz LPS. Rozwaliło mnie to xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ludziska, LPS g2 powracają w grudniu!!! Przeczytałam to na lps-friends!!!
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  6. Trawniq powraca! (Taaaa, to ja, Olawoo) Och, jak przyjemnie się Ciebie czyta! Pamiętam, że siedziałam godzinami gdy tylko skończyłam odrabiać lekcje i... Skończyłam oneta po tygodniu. później tylko na bierząco. Teraz już nie mam tyle czasu, bo około 18'nastej będę miała... PSA!!!!! Ach te różowe miseczki =^.^=. Teraz jeszcze mam bloga, i simsy... Tak, bloga, tyle że o simsiorach! I jeszcze YT... I jeszczę zbierać na TS4! Ale whatever, forever July, FOREVUR! Niech żyją Lamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle musiałam się spóźnić na ask -.-" Ach ta ja ;_; Cappy jest cudny :3 July czy mogłabyś wysłać prace na konkurs na moim blogu do którego się zgłosiłaś ? Bo nie dostałam twojej pracy , a chcę ogłosić wyniki :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu nikt nie zwraca uwagi, że w grudniu powrócą nasze stare, kochane Littlest Pet Shop g2? o.o
    ~iza17 (teraz jako BassetkaLPS)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy NN?
    July, nie odpowiedziałaś na moje pytanie w notce "Rysunki, rysunki i jeszcze raz rysunki". Jest mi z tego powodu bardzo przykro :(
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki mój pies Enly się ucieszy LOL Tak ja pisałam to pytanie... Ale... Muszę kończyć bo portal mnie zaniósł do roku 1000, a tam nie było komputerów... Ale teraz jestem w 2013 roku!!!!!!!! No i tak...Moze kiedyś dodam jeszcze komenta:)

    OdpowiedzUsuń