czwartek, 8 sierpnia 2013

149. Wena na rysunki *w*

photo edited for free at www.pizap.com
What a beautiful wedding
What a beautiful wedding
Says a bridesmaid to waiter
Oh yes, but what a shame
What a shame the poor groom's bride is a whore

~Howdy
Sorry że tyle nie było notki, ale masę się działo w domu, a dziś mój brat i mama w końcu wyszli ze szpitala. ;] Rany ale mój bro jest malutki... o3o''
---
PSy :33

Kate:
Mówisz masz. :D
I regret nothin' <'D

Victoria:
Możliwe, wystarczy tablet. W sumie wszystkie moje rysunki rysuję w Paint'cie, jedynie do nielicznych mam cierpliwość i robię je w GIMPie. :D

YuKa:
Też byś mogła tak rysować, a nawet lepiej. Wystarczy ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. ^^

~~~
Uch, postanowiłam zrobić oceny, bo nie było ich od marca...
Ale nie wiem czy dotrwam do końca, 37 stopni, więc laptop mi się przegrzewa. ;_; Oparzyć się idzie. .-.

Spróbujmy. Jack Russelki. ^w^

20 psów, omg. D:

Nie, dobra, nie mam siły. XDD
Mam siłę teraz tylko do rysunków. *-*
Ale zanim narysuję coś jeszcze, pokażę wam BB 11, bo może ktoś  jeszcze nie widział. :P

http://farm6.staticflickr.com/5480/9436866781_6b602368a9_c.jpg
http://i1213.photobucket.com/albums/cc463/poppygirl2/littlest-pet-shop-blind-bag-asst-12000550-0-1371141662000_zpsdbfce642.jpg
I jak..?
Powiem szczerze, że coraz lepiej im idzie z kształtami. Łabędź, rybka i narwal... Wow. :33

No to szukamy LPSa na wzór do rysunku. 
Przedział... 701-800
Losowanie multilotka XD

...
Cholera XDDDD

Mysz..?
Nigdy nie rysowałam myszy. :o
Spróbujmy. ^w^

JESTEM DUMNA.
OMG
Tyle błędów w anatomii. Ale trudno. o3o


Pora narysować kolejnego LPSa! :U 
Przedział 1801-1900

Cute. :3

Co z tego, że ptaków też praktycznie nie rysuję. :U

OMGF XDDDDDDDDDDDDDDD
CO TO JEST XDDD
Dobra, to nie miał być poważny rysunek. xD 
HAHAHAHAHAHAHA OMG XDD
Btw. nie narysowałam ogona, a kichać to XD

Umm, spróbujmy czegoś innego X'D

Przedział 601-700 <"D

Hmm...

OMG HAHAHAHAHAHAHAHAHA
XDDDDDD
Jaki derpik XDD

Nie no, dobra, ta moja wena idzie w bardzo złym kierunku, cofam się w rozwoju, hahahah xDDDD
~~~
Dla własnego i swojego  (WTF JULY?!) waszego zdrowia stwierdziłam że lepiej będzie jak skończę notkę. xDDD Możecie mi pisać, jakiego LPSa mam narysować, obiecuję, że będzie lepszej jakości niż kanarek czy ryba. :] Po prostu prośbę potraktuję poważniej. :]
No to tyle. XD
~NarQ




12 komentarzy:

  1. spaniela może? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAH, NARYSUJ TEGO MUFLONA XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym poprosiła o dalmatyńczyka z domku :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rysunki. Może narysuj koalę ? :D



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Narysuj pingwinka :D A mi się najbardziej podobał kanarek bez ogona xD
    ----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu notka ^^ Może narysuj Pavi z Szarikiem ^w^ Ten kanarek ma niezłe nogi xDD

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Narysuj tukana. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jakiego dnia urodził się twój brat??

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah ta ryba jest mocna xDD
    A ten jamnik i york to po prostu piękne *0* chce te blind bagi *0*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysz naj i wilk :>
    A moje zdanie o BB11 znasz.~

    OdpowiedzUsuń