niedziela, 18 sierpnia 2013

152. Rysunki, rysunki i jeszcze raz rysunki.

photo edited for free at www.pizap.com
I będziesz piękny jak dawniej
I będziesz działać sprawnie 
Znów pokażesz klasę
I zaświergolisz czasem
A ja cię wsadzę w klatkę
Być nie odleciał przypadkiem

~Howdy
JUŻ JUTRO PONIEDZIAŁEK OMG DOCZEKAŁAM SIĘ OMGOMGOMG
---
PSy :D

OMG 20 komentarzy. :o Muszę częściej robić aski. xD

YuKa & Bathon:
Odpowiedź to "Syn Neptuna". :]

Anon:
W sklepie Czarodziej, znajduje się w plątaninie osiedli w Hucie. [:
Ma nawet swoją stronę:
czarodziej.eu

~~~
Okej, a więc przejdźmy do rzeczy.
Rysowałam jakieś cztery godziny, ale w końcu - skończyłam wszystkie zamówienia.
Uwaga - kolejnych nie przyjmuję!

Przejdźmy do rzeczy. [: Nie piszę co dla kogo, bo prawdę mówiąc nie pamiętam, a jestem zbyt leniwa by sprawdzać. xD

Basset #2096. [: Pamiętam że to Ashley. xD
Rysowany dziś. Nawet wyszedł, choć teraz widzę, że ma lekkiego zeza. D:

Bernardyn.
Nie był mówiony żaden konkretny, więc narysowałam mojego - Bernarda. xD
Tak mi misiowato wyszedł, aww. *-* 
*ale cienie okropne XD*

Koala.
Uch, szczerze - jeden wielki fail, bo nie miałam najmniejszego pojęcia, jak się rysuje koale (i wciąż nie mam xD).
FAILFAILFAIL

Pinqin. :33
Moja Icecube. :D

Sapcio. :V
Podoba mi się oczko. [:

BORZE TEN RYSUNEK ZAJĄŁ MI NAJDŁUŻEJ A W DODATKU WSZYSTKO ROBIŁAM OD RĘKI WIĘC NIE MAM POJĘCIA CZY JEST RÓWNO PRZEDZIELONA. ;-;
Ktoś prosił mnie o słynną Savvy. Nie miałam pojęcia o którą chodziło, więc... narysowałam połączenie. Tak, wiem, Savv jamnik nie ma rzęs, beagle także, ale... chciałam ująć tę różnicę.
I tak, jestem dumna. o3o

Daaaaw.
Zostałam poproszona o Szarika i Parvati, ale nie miałam cierpliwości do kolorowania. xD Sorki. [:

Szynszyla. Akurat moja Lilka. *w*
Dziwna jakaś. XD

Tukan Tiki. [:
Też jestem zadowolona, ale te nogi... omg. xD Ale ogólnie muszę przyznać że mi się podoba. :B

Daaaaaw. XD
Ciężko się rysuje 'do góry nogami', no ale jakoś to wyszło. xD
Słodko. :33

I tym sposobem dobrnęliśmy do końca. xD

~~~
OMG JESZCZE TYLKO PONAD 12 GODZIN.
Tyle szczęścia. *___*
Jbc. tak, biorę LPSy. xD Na pewno wezmę Szarika i Amerię, zastanawiam się nad kimś jeszcze. :B
Dobra, lecę bo chcę jeszcze coś obejrzeć. xD
~NarQ

15 komentarzy:

  1. J-jak to Syn Neptuna?! P-przeciez...mowilas,ze czytalas tylko ZH i ZA :I
    Szarik z Parv,geez *-* Nie wiedziec czemu kojarza mi sie z Rudym i Gamerem ;3;

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarik i Parvati <3 Sweet *_* Ślicznie rysujesz ;D



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ashley?
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę cię, July, odpowiedz!
      ~iza17

      Usuń
  4. Ostatni kociaczek- BOOOOOOOOSKI. <3
    Moje zamówienie na tukana zostało zrealizowane bezbłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że każdemu Moja Blacky się spodoba <3
      ~iza17

      Usuń
  5. Przepięknie rysujesz. *.*
    Najbardziej podoba mi się Szarik i Parvati i kotek na końcu. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, a wiedziałam, żeby jednak zostać przy SN >.<
    Co do rysunków, prześlicznościowe! Najlepszy oczywiście ten z Szarikiej i Parvati, ale wszystkie są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Weź Parvati ze sobą !!!!!!!!!! :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Na czym robisz te rysunki??????? :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no,July...ja nie mogę...jak żeś ty się wspaniale poprawiła <3 I ciągle narzekasz,że faile,ech,ty się nigdy nie nauczysz xD
    Basset jest przecudowny,ma taką fajną morduchę =-3 Bernardyn niesamowity,świetne futerko ^w^ Spanielek naprawdę piękny!Ma świetne oczko,tylko możliwe,że z łapkami coś nie tak x] Savvy..padłam *^* Obydwie śliczne,a czy równie przedzielone nieważne,nierówne fajnie tu wygląda :-3 Szarik i Parvati...Weź,pokoloruj,albo ja pokoloruję <3 To jest po prostu niesamowicie przeurocze ;W; Tiki ma fajne skrzydełka i minkę ;-D
    ...I na koniec...ten kociak...*umiera* TOŻ TO JEST NAJSŁODSZA RZECZ JAKĄ DZISIAJ WIDZIAŁAM <333 [A oglądałam dzisiaj na Googlu zdjęcia mega uroczych corgich...xD] Po prostu niesamowicie kocham ten rysunek i będę go fangirlowac po wsze czasy xD
    Naprawdę,jest coraz lepiej <3

    OdpowiedzUsuń