poniedziałek, 12 sierpnia 2013

150. Realizacje zamówień cz.1 xd

photo edited for free at www.pizap.com
Oto historia z kantem
Co podwójne ma dno
Gdyby napisał ją Dante
To nie tak by to szło
~Howdy
Chciałabym się z wami podzielić pewną informacją, ale dobra, wytrzymam, zostawię to na koniec. :P Chcę jeszcze tylko napisać, że te wakacje są epickie. *w*
---
PSy. :P

Anon:
1 sierpnia, rocznica powstania warszawskiego. ;]

Rany, wyzamawialiście tyle rysunków, że mi się aż nie chciało notki pisać i tego wszystkiego rysować. No ale trzeba się w końcu za to wziąć. :PP
~~~

Ready...
Set...
GO!

Anon: spaniela może? :D

Sure thing!

Coś czuję, że ta notka mi trochę zajmie... P:

paulinalps: HAHAHAH, NARYSUJ TEGO MUFLONA XD

Hmm...
Dobra, mam gdzieś szyję i tułów, głowa wyszła cudnie. XD
I regret nothin' XD


Mrrrrrraśnie~: Ja bym poprosiła o dalmatyńczyka z domku :3

Tralalala. :P
OMG...
...
...serio..?
Dobra, zrobię to. ;___;
NIGDY WIĘCEJ. ;_____;
Nie kolorowałam oczu. Bo nie mam już siły do tego rysunku. Sorry. ;___;

Nie. Nie mam już siły. D: 
Reszta jutro albo za dwa dni, boli mnie ręka. :V Dalmatyńczyk mnie pokonał. 
~~~

A więc, może przeczytaliście na random-lps...
W poniedziałek za tydzień spotykam się z Limmy, Bathonem (Kate) i Anią777! :D
*idealny gif aby określić co się dzieje w mojej głowie. Poza tym dokładnie tak wyglądałam wczoraj wieczorem i dziś rano, kiedy dostałam potwierdzenie, że Limm będzie, hahaha*
BOŻE NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ 
OMGOMGOMGOMGOMGOMG
TO BĘDZIE BEST DAY EVER.
Jestem taka podekscytowana omg. XD
Na pewno zrobimy jakiś filmik czy zdjęcia. ;] 

No i... to tyle. :D *jestem taka happy omgomgomg*
~NarQ

10 komentarzy:

  1. Zajebiście Ci wyszedł ten muflon *-*
    JARAM SIE RAZEM Z WAMI, HONK XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piła tango ^^ Jej, uwielbiam Twój blog XD Dopiero go znalazłam, ale jest super ; ) świetnie : ) + jestem również wielką fanką Strachów : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te rysunki. Masz do tego talent ;D


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. narysuj bernardyna plis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś narysować spaniela #716, proszę? ^^ Chciałabym rysować tak jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy spaniel(mój:)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Narysuj "słynną" Savannah z Popular. Narysuj też basseta #2096 (moja Avril *.*) i longhairkę #55 (moje marzenie Blacky). Więcej nie chcę.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalmatyńczyk,omnomnom.
    Nie będę nic zamawiać, bo nie wyrobisz xD
    Też nie mogę się doczekać. Właśnie rysuję Vriskę dla Limm :P
    EGDERP BĘDZIE DO DUPY. ALE GO NARYSUJĘ, LOL.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww, te oczyska dalmatyńczyka mnie rozbroiły :3 Ale wszystkie inne też sliczniaste.
    ------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń