niedziela, 4 sierpnia 2013

148. Nowości - Narwal G3!

photo edited for free at www.pizap.com
Tu chodzi o to by od siebie nie upaść za daleko
Kiedy długo drugie nie widzi pierwszego
Bo gdy siedzi człek samemu z czarnymi myślami
Człowiek rzuca słuchawkami

~Howdy
Jak widzicie, STARAM SIĘ pisać regularnie. Co nie znaczy że mi to wychodzi. xD 
---
PSy, bo bez nich nie byłoby notki. :U Om nom nom dobre sucharki. o3o

Kate:
Serio jej nie wzorowałam na sobie. :U A ty nie narzekaj, krótki rozdział pisałaś 3 dni. >-<

CzikraLPS:
To dziwne uczucie, gdy ktoś pisze, że kocha cię jak siostrę, kiedy tak naprawdę prawie wcale cię nie zna, jedynie z bloga. Tak, to Game Over faktycznie miało się kojarzyć z historią Amerii, ale naprawdę nie sądziłam, że ktoś się popłacze przez to, że zamykam bloga. To miłe, gdy mi tak piszesz, ale naprawdę... nie warto. Przecież to nic strasznego, nie odchodziłam ze świata LPS, przecież kilka razy pisałam, jak się ze mną skontaktować. ;]
Mimo wszystko, to przykre, że LPS już cię nie cieszą, ale cóż, wszystko ma swój koniec, nic na siłę. :[ Mnie LPS wciąż cieszą, pamiętam jak kupiłam na próbę kotkę Sunshine, bo w sumie nie kosztowała wiele i stwierdziłam "Geez, mam ochotę wykupić wszystkie BB!", choć myślałam, że bd żałować rzekomo straconych pieniędzy. Naprawdę sądzę, że wiek nie ma tu nic do rzeczy. ;]
Cóż, niestety nie mam Skype'a, ani nawet GG. Ale jeżeli chcesz, możemy się skontaktować na forum LPS albo przez ask.fm . <: 
Naprawdę, dziękuję za ten komentarz. Dzięki takim rzeczom człowiekowi aż chce się żyć, bo czuje się potrzebny i doceniany i... kochany. :3 

Anon:
Tak, to Tofik, z drugiej wersji kliniki. ;]

Anon2:
Właśnie widziałam tę kokardkę, ale kurczę... Wciąż się zastanawiam. xD Może faktycznie niech będzie dziewczyna. :]

~~~
Ok, ok. Weź się w garść, nie uśmiechaj się tak głupio do siebie. I przestań zjadać te suchary, geez! 
... 
Dlaczego od dwóch godzin słucham PSY - Gentleman? ;_;

Ok, dobra, chcę wam coś pokazać. A nawet dwa cosie. W sensie nowości i mój rysunek. :>
Dziękujmy wszyscy Paulince, mojemu kochanemu kotkowi, który jest pół demonem, pół człowiekiem i pół kotem. Wielkie brawa dla niej! XD

Kogutek/kura. *-*
Wow. Wyszło im. *_*

W przybliżeniu. Słodka jest. :D 
...
Ten grzebień kojarzy mi się z PinkiePie. xDD

Lamp...
Lama. xD Albo Alpaka.
Może ma trochę za długi pysk... I przypomina mi głową kangura. xD 

Koala, która ukazuje nam G3 pełną gębą.

Narwal! *___*
Geez, czemu w G2 nie było takich fajnych kształtów? ;__;
To BB, może kupię. :P

Salamandra/gekon/jaszczurka
Nie wiem co to jest, ale widać, że ma stanowczo za chudą szyję. O.o

Jakiś zestaw...
Ok, to wszystkie dodatki..? Znając G3, będzie kosztował +60zł. X.x

Uhh... Patrzcie jaki dziwny fioletowy pies... O.o I ta małpka... WTF?!

I co o tym myślicie? o3o 
Mi się podoba kura i narwal. *w*

---
Dobra, łapcie na koniec rysunek Wolpy'ego, nad którym męczyłam się... parę dni. Lol. 

Wiem, wiem.
Cienie nie są dokładne, ale już nie miałam siły się z tym męczyć. Tak, wykonane w Paint'cie. :U
Jestem dumna z kolorów pyszczka, łap i ogona. *-*

~~~
Soo, I guess it's all. :U
Jeszcze jedno. Mentos znowu zrobił forum.
www.lps.pun.pl
Proszęęę, rejestrujcie się, bo chciałabym, aby fandom LPS znowu był zgrany jak dawniej. Wiem, marzenie ściętej głowy. ;u;
~NarQ

10 komentarzy:

  1. A Paulinka wie... dzięki mnie :p
    I nie znowu, bo już dawno żadnego nie stworzyłem.
    ...nowości są ładne, that's all.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kura jak na G3 jest super. *.* Już dawno chciałam, żeby zrobili kurę. Reszta niezbyt mi się podoba, no może jeszcze ten narwal jest fajny. :D
    Ten rysunek wyszedł ci świetnie! Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Na forum zarejestruję się dzisiaj albo jutro. Też chciałabym, żeby fandom LPS był znów zgrany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rysunek.
    Ta małpa mnie przeraża O.O
    Z nowości podoba mi się tylko kura i sowa.


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja siedze,i sie gapie,i szukam tej malpy. I za cholere jej nie widze xD
    Narwal? Hahahahha,walen lesbijka xD
    Babo,ze tez chce ci sie te wszystkie rysunki robic w Paincie O.o Woah,narysuj kiedys tego wilka z G3 xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek. :D
    Wow, to chyba pierwsze G3, które mi się podobają. To znaczy te na początku - jaszczurka, narwal (*.*) kura i ta lama. Teraz sobie uświadomiłam, że lama przypomina mi Kuzko z 'Nowych Szat Króla' Disney'a. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po prostu MUSZĘ mieć tę kurę!!!! A rysunek jest przepiękny. Ja bym to narysowała 1000 razy gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszedł Ci Wolpy :* Masz wielki talent ^^ To nie jest możliwe żebyś go narysowała w paincie. Ten narwal jest niezły ^^ Mi się podoba ten narwal i ta cud lama ^^

    Zapraszam Cię na mojego bloga ;D - nasze-littlestpetshop.blogspot.com - skomasz ?

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  8. God, to jest świetne! Serio, gdzie ty się nauczyłaś tak rysować? o.O Ja w ogóle nie potrafię NIC narysować. Mi się oczywiście żaden z G3 nie podoba, ale to już moje osobiste zdanie.
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolpy'ego zrobiłaś na paincie?? B. ładnie wyszło - talent ;)))

    OdpowiedzUsuń