piątek, 2 sierpnia 2013

147. Nowe LPSy (aż pięć!)

photo edited for free at www.pizap.com
Wokół tyle jest przestrzeni
Co z tego, kiedy ludzi jest za wiele
Jednoznacznie trudno orzec
Którzy to wrogowie, a którzy przyjaciele


~Howdy
Pewnie większość wie, ale tu też muszę napisać.
Wczoraj o 10:15 urodził się mój brat!!! :D 
Ta, 14 lat różnicy, trochę sporo. P: Ma na imię Maks. :33 Jak przyjedzie do domu to go pokażę, jeśli będziecie chcieli. ;]
Dobra, tyle o nim. XD W końcu to blog o LPS, hah. xD
~~~
PSy o3o

LPSManiak:
Wiem kto to Neron, ale pacyfka naprawdę ma z nim niewiele wspólnego. 

Izula04:
Czyli i tak klacz. <D

~~~
[sorry, musiałam XDD]

Kurczę, zaczęłam pisać o drugiej. Mam za dużo rzeczy do roboty. >-<

Okay, a więc we... wtorek? Tak, we wtorek. Kupiłam LPSa w Pepco. TA DAM

Grawr, musiałam usunąć niektóre zdjęcia i zostały tylko dwa. >3<
Sorry że nie napisałam wtedy notki, ale jakoś... nie miałam do tego głowy. :P

Pierwsze co zauważyłam po odpakowaniu (SZLAG, FILMIK TEN USUNĘŁAM! D:) to to, że... ma główkę wyżej niż pozostałe konie/zebry, przez co nie można nią zbyt swobodnie ruszać. Niemożliwością jest obkręcenie jej dookoła jej osi. >-< No ale cóż...
Cena to 9.99, jbc. tak, była w oryginalnym opakowaniu. :P

Oto... Strawberry.
Już zdążyła wywołać sensację w mieście. Różowa zebra..?
Nie ma jeszcze całkowicie obmyślonego charakteru, pewnie zrobię to teraz. XD

Strawberry ma 16 lat, jest kuzynką Punky. (daleką)
Uwielbia fotografię, najbardziej na świecie dba o swój aparat, który dostała od ojca na swoje 12 urodziny. W wieku 15 lat, gdy jechała z ojcem samochodem, zdarzył się wypadek. Nie wnikajmy o co chodziło. W każdym razie ojciec... zginął, a Berry doznała poważnego wypadku kręgów szyjnych. Rany zrosły się jak powinny, jednak jej szyja od tej pory była o parę milimetrów dłuższa, poza tym głowę może obrócić najwyżej o 90 stopni. 
Zostawmy jej nieszczęsną szyję. Berry kochała ojca nad życie. Po jego śmierci przestała dogadywać się z matką, całe dnie spędzała poza domem, fotografując przyrodę oraz ludzi. I miała swoją zasadę - nigdy nie fotografowała smutnych ludzi, smutnych krajobrazów, niczego przygnębiającego. Z jej zdjęć tryska radość z życia!
W wieku 16 lat stwierdziła, że przeprowadzi się do miasta, w którym króluje jej kuzynostwo, czyli Petville. 

Jeżeli chodzi o charakter, Strawberry jest przebojową klaczą cieszącą się z życia. Jeszcze nie znalazła przyjaciół, ponieważ większość swojego czasu spędza na... robieniu zdjęć Petville oczywiście! Ma wielką nadzieję, że gdy rozpocznie się rok szkolny, znajdzie sobie paczkę kumpli. :]
Nie jest jakąś szczególną duszą towarzystwa, ale czuje się dobrze zarówno wśród przyjaciół, jak i samotnie. 
Ma słomiany zapał, ale jak się uprze, to potrafi osiągnąć nawet najbardziej trudny cel. :]

Woah, całkiem niezła postać mi wyszła. :O Jeszcze nie do końca rozwinięta, ale jednak. Już wiem, że jak się bd bawić, to na oczach [prawie] całej szkoły zrobi Punky awanturę. >:D

Uwaga... widziałam ten zestaw już we wtorek, ale tak się zastanawiałam... 
Ale przyznam... pierwszy raz widziałam w sklepie 1+1. Borz jak ja mało LPSów widuję. ;-;
Miałam nie brać, bo stwierdziłam, że te LPS to nie były ani zachcianki ani nic. Ale... cena mnie skusiła.
29.99!!!
:OOO
Tyle to bym zapłaciła za jeden z tych zestawów! A nie, sorry. Mommy & Baby widziałam nawet za 39.99. X.x''
Jestem dumna że zauważyłam tę promocję. XD

Mój drugi fuzzy. Druga szynszyla.
I CZWARTA BIEDRONKA. X.x

Pierwszy zestaw Mommy & Baby. ^w^

Musiałam zrobić zdjęcie! <D

Tu już po odpakowaniu. :3 Zresztą po co ja to piszę. P:

Eww, no to dobra. Stwierdziłam, że nie bd wymyślać charakterów LPSom, których i tak wiem, że używać zbyt często (chyba że do zdjęć) nie będę.
Oto Icecube, kochająca matka. Borze jaki ona ma świetny desing. *_* Chyba jeden z najładniejszych pingwinów. :33

A to... Tiny.
Ta, wiem, nie popisałam się z imieniem. P: 
Nie wiem nawet jakiej to to jest płci. XD

Szynszyla Lilka! *-*
Ją to normalnie pokochałam. <3
To taka... artystyczna dusza.

Lily ma... uch, dobra, niech będzie to 16 lat. xD 
Uwielbia rysować, zwłaszcza ołówkiem. Czyta wiele, pisze opowiadania, wiersze, robi zdjęcia. Bywa, że rzeźbi np. z modeliny, gliny. Taka wszechstronna artystka.
Nie ma zbyt ciekawego życia towarzyskiego, jest raczej skryta, choć zachowuje swoją zasadę "Jak ty mnie, tak ja tobie". Ale jeśli chodzi o internet... Tak, Lilka spędza wiele czasu na forach. Tam najłatwiej jej się zakumplować, choć nie ma "internetowych BFF". Chyba zrobię jej aska, żeby mogła z wami pochatować. :33
TAK, CZYTA HOMESTUCKA. JAKO JEDYNA Z MOICH LPSÓW.
I jej patrontroll to Eridan. :33 Albo Nepeta. Szlag, nie mogę się zdecydować. >-<
Lily wiele czasu spędza samotnie. Nie jest no-life'm, codziennie chadza na spacery, ale tak, najlepiej czuje się, gdy siedzi sobie na kanapie i pisze na forach. 
Na 'forum' klasowym raczej się nie odzywa. Niewiele osób wie o jej zainteresowaniach, zdolnościach. Lilka większość przerw przesiaduje sama, choć naprawdę są tacy, którzy się za nią oglądają, ale nie zagadają, bo to w sumie dziwne, taka samotniczka...
BORZE JAK JA JĄ KOCHAM <3
I nie, nie jest zrobiona na wzór mnie, choć ja też lepiej się czuję w domku przy tablecie, gadając przez skype, niż na szkolnej przerwie. :]

Tak, to teraz jedna z głównych ulu LPSów. <3 Love Lilka. <3
...
Oh. 
Przecież moja koala za naklejki nazywa się Lily.
Trudno, zmienię imię koali. I tak średnio do niej pasowało. >:(

I biedronka.
Betsy.
Ja już tak przyjęłam, że biedronki nazywam na B.
Britta, Betty, Betsy, Berta. XD
Jak w końcu zdobędę ten większy kształt biedronek, to nazwę go Becky. <D

Nie wymyślam jej niczego. Bo i tak nie używam biedronek. :V

No, w końcu skończyłam. XDD
[miałam masę przerw :U]
~~~
U was też są takie przeceny teraz na LPS..? O.o
W tym sklepie zestawy z Blythe kosztują 29.99, w sumie też dosyć tanio. Zastanawiałam się nad tym ze spanielem, ale eh... chyba i tak niezbyt warto. P:
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Nie,nie, wcale jej na sobie nie wzorowałaś :P
    U-u mnie nie ma przecen. CZEMU?!
    I to pisałaś przez cały dzień? Srsly?.3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam tą zebrę w Pepco ok. tydzień temu.
    U mnie nazywa się Suzan xD
    Chcę ten zestaw z pingwinkami ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ;D Też mam tą zebrę. Nazywa się Vanessa ;D Kupiłam ją na allegro. U mnie w Pepco są tanie LPS , ale tylko 3G :(


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, to ja CzikraLPS. Pamiętasz mnie jeszcze? No pewnie że nie..
    Przestałam z LPS.. Smutno mi trochę, nie dodam żadnych buziek, bo nie mam nastroju:9 ( no może czasem się znajdą :) ). DOBRA BUŹKI MOŻE BĘDĄ BO SIĘ PRZYZWYCZAIŁAM!!! KOMENTARZ BEZ SENSU!!!!!! xD
    Płaczę, ciągle płaczę, zwłaszcza przy Game Over.. Kojarzyło mi się trochę to z tą biedną Amerią i jej bratem :( [*]
    Neta nie mam.. jestem u babci raz w roku( na wakacje ) , to nadrobiłam zaległości na twym blogu. Szkoda mi Cię. Ja mam 12 lat, a też LPs mnie nudzą, nie mam takiej frajdy z nimi. Druga babcia jakiś miesiąc temu kupiła mi LPS ( wróżkę i świerszcza?) to musiałam udawać radość. Może bym się cieszyła gdyby były zwykłe? A co dopiero ty? Chociaż po tej notce widać że jeszcze jakaś iskierka radości LPS'ami pozostała.
    Bardzo chcciałam Ci podziękować za twojego bloga, i za to że dajesz mi jakieś promyczki nadzieji dla tych kochanych figurek.
    W tamte wakacje zabierałam moje wszystkie LPS, teraz żadnego, a jak te dostałam to żadnej zabawy :(
    Dzięki Ci za to wszystko, zapadłaś w mej historii na zawsze..
    Pozdrawiam Cię Marysia..
    Ps. Pogadajmy kiedyś na skypie. Aaa.. co za marzenie ściętej głowy, i tak mnie nie znasz, kim ja jestem w twoim małym LPS'owym światku? Nikim. A jak się cieszyłam jak mi na blogu komka napisałaś, i odpisałam PSa, i jak zrobiłaś notkę na życzenie. Skakałam z radości, łzy radości. Teraz też płączę z radości i smutku. Smutku dlatego, że LPS, mój ważny roździał w życiu, został skierowany na boczny tor.
    Aha kolega też nazywa mnie lipcowa:) I fajnie wyglądasz mam podobną fryzurę ale ciemny blond.
    No i zepsułam takie piękne zakończenie.
    Jak chcesz to odpisz, zawsze będę na to czekała i patrzyła czy masz nową notkę.
    Kocham Cię..( sorki, ale wiesz jak, nie jak lezba :) ), jak siostrę..

    OdpowiedzUsuń
  5. JAkie błędy napisałam O.o bez sensu -,-"

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, w tytule trzeci pies od tej kreki-, też takiego mam, od kliniki nie prawnadż?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pingwin to raczej dziewczynka, bo ma taką mała kokardkę na czubku głowy. :)
    Ładne LPS kupiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą zebrę, ale nie ma "zepsutej" szyi. Mam jeszcze te pingwiny, ale dla mnie ten duży to ojciec, a mały to syn.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tesz kupiłam ten zestaw za 30 złoty opłacało się widziałem ten z bassetem fuzzy

    OdpowiedzUsuń