poniedziałek, 29 lipca 2013

146. Jak wybrać charakter dla LPSa?

photo edited for free at www.pizap.com
Nie jestem tym który zwątpił
I tchórzem co się poddał 
Nie jestem buntownikiem
Choć niewiele mi się tu podoba


~Howdy
Ech, sorki że tak późno, ale dzisiejszy dzień miałam cały zawalony, w dodatku wstałam mega późno. ;_;
---
PSy *-* Jak ja za nimi tęksniłam. xD

Limmy:
Uch, wiem, trudno będzie. "scaptchaloguj" <D
Huh, znając mnie taki pamiętniczek pewnie byłby cholernie nudny. P: Ale spróbować można, choć zrobię to dopiero, jak wygrzebię z pudeł dodatki. :P
No weź, zepsułaś mi moją oryginalność. :'^(
Dżemki bro. :D

LpsManiak:
To nie jest żaden krzyż Nerona! :[
Borz jak mnie wkurza to, że według Kościoła wszystko jest satanistyczne. Pacyfka, jednorożce, motyl, ying-yang... Geez... .-.

Maniana.:
Byłam od 1-16 lipca w Przerwankach, w pobliżu Giżycka, na Mazurach. :P
Tak, obóz harcerski. To był mój czwarty.

~~~

Ok, dobra July, skup się. Pisz notkę. 

Uch, PISZEMY.
Co ja robię ze swoim życiem. ;_;

---
*po dwóch godzinach*
A więc zajmijmy się tematem dzisiejszej notki. [: Może niektórzy z was mają problem z wymyślaniem charakteru dla LPS. Ja sama w sumie czasem miałam...
Niekiedy ciężko jest wymyślić ORYGINALNY charakter.

Zauważyłam dziś, że większość moich ulu LPS miała podobny charakter. Standardowy dla ulubieńców, czyli:
~ Miła
~ Przyjazna
~ Żądna przygód
~ Zabawna
~ Inteligentna
~ Śmiała
~ Lubi zakupy, śpiew, plastykę lub książki
Czyli najbardziej standardowy standard. NUDZIARSTWOOOOOOO~

Może w następnej notce napiszę wam, jak pozmieniałam charaktery u pierwszej dziesiątki ulubieńców, żeby nie było nudno. :]

Najpierw ustalamy ogólny charakter. U mnie nie ma postaci czarnych i białych, są... no... szare i białe. XD
Według mnie można wybrać:
~ Śmiałka, żądnego przygód
~ Śmieszka, duszę towarzystwa
~ Pogodnego czytelnika, naukowca, ogrodnika itd.
~ Szalonego imprezowicza
~ Nieśmiałka, zagubionego w towarzystwie
~ Złośliwca zapatrzonego w siebie
~ Melancholika pragnącego spokoju
No okeeej, więcej tego jest. Ale to takie mega podstawowe.

Ale wiadomo, najważniejsze są podstawy. No to zaczynamy zabawę!

*żeby nie było, ja te LPSy losuję*
Najprościej jest wybrać po wyglądzie. 
I dobrze wam radzę, jeżeli to ma być jeden z waszych ulu, to nie róbcie z niego nudziarza, bo od razu pójdzie w kąt. Zostawcie nudziarstwo dla tych rzadziej używanych w zabawie LPSów.

Dla mnie ta kotka wygląda na radosną, cieszącą się z życia fankę natury.

Ta klacz przypomina mi jakąś dziewczynę, która niezbyt wierzy w swoją urodę, ale za którą wszyscy chłopcy się oglądają. xD 

Ta zaś wygląda na taką, która mega dba o swoją urodę i ma swoją paczkę słit psiapsiółeczek. XD

Łatwo jest też wybierać kształtami.

Pudel - pięknisia
Zając - nieśmiałek
Chihuahua - radosna, dusza towarzystwa
Małpka - figlarna, rozchichotana
Sarna - nieśmiała, miła
Bernandyn - opiekuńczy

Taa, wiem, do shorthairów czy do fretek ciężko będzie dopasować... 

Dobra, podstawy już mamy. Pora rozbudować charakter naszego petka. Wróćmy może do naszej shorthairki.
Wiemy już, że jest radosna i przyjacielska, uwielbia przyrodę.
Co dalej? 
Radzę tworzyć ją metodą "Plus minus", czyli jedna cecha pozytywna, jedna negatywna. Wtedy charakter LPSa jest ciekawy i bawić się nim można naprawdę bez końca!

A więc tak. Nazwijmy ją Sunrise, będzie prościej. :v
Sunrise będzie przyjacielska, jednak ciężko jej komuś zaufać.
Zawsze znajdzie temat do rozmowy, ale często nie wie, kiedy powinna trzymać język za zębami.
W każdej chwili gotowa jest wysłuchać rozterek przyjaciół, jednakże... nie potrafi dotrzymywać tajemnic!
Potrafi śmiać się z siebie, jednak jeżeli ją obrazić - zna niezłe wyzwiska!

I tak dalej, i tak dalej.
Pamiętajcie, żeby nie dawać sprzeczności, np. "Uwielbia samotność - Codziennie spotyka się ze znajomymi"

Kurczę, teraz chcę mieć Sunrise. ;_; 
Mam nadzieję, że choć trochę wam pomogłam. :>

~~~
Jutro idę po nowego LPSa. ^.^
Może nie jest to jakiś wymarzony, ale nie jest zbyt drogi (9.99), a zazwyczaj jest droższy od innych, więc fajnie będzie go mieć w kolekcji. [: 
~NarQ

10 komentarzy:

  1. Fajnie że coś jeszcze tu napisałaś :P
    I nawet mi trochę pomogłaś w wyborze charakterów dla moich LPS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Twoją, pffffu nie Twoją tylko swoją Sunrise o3o
    A jaki to LPS?- odpowiedz teraz, a nie w notce ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, pomogłaś mi.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tego puda i ma taki charakter, o jaki go "posądziłaś". :D Ja też wymyślam charaktery według zwierząt. Na przykład moje konie to takie romantyczki, foki pięknisie itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czepiam się czy coś ale sparwdź sobie kto to był Neron

    Fajny post ja też wymyślam charakter. Każdy chyba wymyśla.
    Wpadnij do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatna ta notka ;D Czekam na następną :D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy temat na notkę. Ja daję charakter również po kolorze. Na przykład u mnie jeden, czarny longhair jest samotnikiem i ma wszystkich gdzieś, a pomarańczowa shorthairka jest roześmiana i ma masę przyjaciół ;P
    ------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. KLACZ?! U mnie to jest JUSTIN BIEBER!!!
    Izula04

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomocna notka. Ja miałam kilka problemów z charakterem. Zwłaszcza na samym początku kolekcji. Muszę jakoś teraz wykreować charakter tych szarych bohaterów XD Teraz kupując LPS nie wybieram tylko po wyglądzie , ale również od razu po charakterze postaci , którą miałaby zostać. Bardzo pomaga w tym prowadzenie kartki z pomysłami na różnych ciekawych bohaterów :D


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń