czwartek, 2 maja 2013

141. Strusie :D

photo edited for free at www.pizap.com
Odetchnij więc, zastanów się
Znajdź jego sens, bierz życie takie jakie jest
I ciągle szarp i zmieniaj je
Przed siebie idź, bierz życie takim jakie jest
http://www.youtube.com/watch?v=g_orMKHMaBU
~Howdy
Wydaje mi się, że minęła wieczność odkąd ostatnio pisałam. Wczorajsza notka udowodniła wam, że nie do końca umiem posługiwać się tabletem. xD I tak, znalazłam apkę dla bloggera. Ale ponieważ jest... hmm... no nie taka jakbym chciała, nie bd jej używać. <D
~~~
PSy

notka 139 .-.

Kate:
Sorry noo. Ale ja mam własne screeny, huehuehue. >:U U mnie na tel nie działała. ._. 
paulinalps:
Cicho bądźcie z tym Joule xDD
Rainbow LPS: Ona nie zapowiada się źle. Ona JEST zła.
Anon:
Serduszka z zadka? Ej no faktycznie, ahahhaha xD 

notka 140
Nie mam pojęcia o czym miała być XD To miał być test po prostu. W sensie miała być o strusiach, ale... nie wiem. 141 też miała być o strusiach, może i będzie. :I Nie wiem jeszcze o czym napiszę. <DD

~~~
Hmm... Trzeci raz zmieniam tytuł. xD "Strusie :D" 
Oby już taki został. <DD Bo serio nie wiem o czym będzie notka.

Ale wpadłam na pomysł. :3 Będę recenzować seriale LPS. Ale nie tak w stylu "Cudowny filmik, polecam <3" tylko bd wypisywać błędy, opisywać fabułę itd. :D Nie wiem czy to dobry pomysł, no ale trudno. xD
Dobra, a więc na dobry początek łapcie filmik. Ze strusiem oczywiście. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=TnlEy7-aEAU
Nie mój, żebyście czasem nie pomyśleli. xD Ta jakość. Nie wiem jak wy, ale ja lubię oglądać rozpakowywania LPS. Nie mam pojęcia czemu, przecież to ani nie jest ciekawe, ani wciągające. O.o 

https://www.youtube.com/watch?v=gdnKsW6-JaE
Jezu, co ja robię... 10 minuta a ja się śmieję z tego zamiast notkę pisać. <DD 

DOBRA, DO ROBOTY! 
STRUSIE DO BOJU! >:U

To co July, bawimy się w rozdwojenie jaźni?
Pewnie!

A więc co dziś przerabiamy..?
Nie zaczyna się zdania od a więc. >:U Będziemy gadać o strusiach, podobno... Znaczy... Nie wiem xD Chyba. 

A więc dobrze, pokaż może jakiegoś strusia. 
Przecież każdy wie jak one wyglądają! -,- Bez jaj!

hyyyyłyyyyyyyyyyyyyyyy! ała...
WYŁĄCZ TEN IDIOTYCZNY FILMIK Z GESLEROWĄ I PISZ NOTKĘ
Dobra dobra. <D

... Bez jaj
Dobra dobra. :3 A więc oto struś LPS:
No coś ty :P
No wiem, makabra, te pościgi, te wybuchy. :D 
Opisałabyś go. >:I
Wiesz że to nikogo nie obchodzi, prawda?
Pewnie że nie, ale coś w notce musi być, prawda?
Taa... No to może dam inne zdjęcie.

A więc jak widzicie, oto niezbyt realistyczny struś. xD To jeden z tych LPS, których głowa w porównaniu do ciała jest identyko.
Każdy LPS tak ma...
A faktycznie. xD Strusiek taki ma dwoje oczu, dziubek do robienia słit foci, dziwne nogi, nastroszone skrzydełka, i trzy sterczące włosopióra na samym czubku głowy, czyli struś ma kogucika. :D
Ech... zostawmy już może to opisywanie. Pokaż mi wszystkie strusie. 

>:[
13. Tego ostatniego nie powinno tu być, bo to czapla. Jestę znawcę. ~
13, w tym walkables oraz szklanooki, a także jedna naprasowywanka.

Nie poprawiać mnie, to ja tu odpowiadam. D: 

Pokaż tego szklanego, walka oraz naprasowywankę. :3
Ale on chyba nie ma szklanych oczu. :[ Mój błąd.

Naprasowywanka, którą pewnie wszyscy znają. :3

Tańczący walkables. <D G3..? Bo ja wiem..? <D

Który jest najpopularniejszy..?
Sądzę, że ten...
Oczywiście wśród kolekcjonerów, którzy są już wśród nas jakieś 3 lata. :3

A dla tych młodszych...
Chyba ten... xD 

A najbardziej unikalny?
Najstarszy. Ale oprócz niego, wydaje mi się, że jego następna wersja, czyli o ten:

Oraz on/a:
Rzadko je widuję, zarówno w czyiś kolekcjach jak i na Allegro.

Ale się rozpisałam... 
To zdjęcia tyle zajmują, głąbie. :D
No w sumie.... Ja nie mam żadnych strusi, mimo że bym chciała.
Ale nie są one zbyt... stabilne. :P

Well, to tyle?
Chyba tak. :3 

~~~
Emm... piszę dziwne notki. xDD
~NarQ

16 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=gdnKsW6-JaE O_O TO TRWA 10 GODZIN? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Trolololo, szkoda,że nie masz siostry bliźniaczki~
    Fajne strusie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Joule jest zajebiste ._.
    Ja mam 5 strusi.
    I to chyba tyle co chciałam napisać...ale sie rozpisałam :DD
    Hehehe~Piotr Żyła (Tag jakoś mi się przypomniało XDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Hyc o Podłogę Gessler Kur.czę Bęc ! :D
    Stru(ssie), tag? Ja mam chyba 2.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna nocia! Ja mam dwa strusie.
    Ogólnie je lubię itd. Fajny ten pomysł z opisami.
    Mam tak samo jak ty też lubię oglądać takie
    filmiki xD Wpadnij do mnie na
    moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdwojenie jazni zondzi <D Az mi sie przypominaja moje rozmowy ze sama soba albo z wymyslona postacia xD
    Mam szczescie,ze filmik mi sie nie zaladuje :D
    Wlasnie,Joule jest fajne :cc
    Mam dwa strosie. Oba rozowe xD

    OdpowiedzUsuń
  6. July proszę zrób recenzję tego serialu LPS "Tysiąc marzeń" w następnej notce.
    Tutaj masz linki do odcinków ,które powstały:
    odcinek pierwszy: http://www.youtube.com/watch?v=2J7sVZ5wT_0
    odcinek drugi: http://www.youtube.com/watch?v=xa-Ua1UAgzw
    odcinek trzeci: http://www.youtube.com/watch?v=doZsIHjiNuA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ż kim gadałaż? o3o
    Też lubjem otwierania o3o
    Nie mam sztósia.
    OOOuh. mój dog o3o

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Magda Gessler to będzie hit na YT! xDDDDDDDDDD Ty również masz rozdwojenie jaźni? xD Ja mam tego pierwszego strusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdwojenie jaźni, yay! Lubię otwierania, ale najczęściej są to spaniele, co mnie wnerwia :/ Ja nie mam żadnego, bo są za wysokie i nie pasują do mojej kolekcji karłów xD
    ---------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tego strusia z numerem 945 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam strusia z numerem 2099 :P Gesler nieźle rąbnęła xDD Zapraszam Cię na mojego bloga : nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mam żadnego strusia xD
    Ja kocham rozpakowywania :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. I like the valuable information you supply for your articles.
    I'll bookmark your weblog and check once more here regularly. I'm relatively sure I will learn many new stuff proper here!
    Best of luck for the next!

    My blog Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it when folks come together and share thoughts.
    Great blog, keep it up!

    Look at my site ... Wedding photography

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing! This blog looks exactly like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

    Feel free to visit my web-site Fotografia subna

    OdpowiedzUsuń
  16. julia oceny się kłaniają powiem twojej mamie na zebrani że na komputerze siedzisz tylko

    OdpowiedzUsuń