środa, 1 maja 2013

140. Tak bardzo fail, czyli notka z tabka

bum bum pow~
 JAK TU SIE WKLEJA ;_;

Jezu, przeciez to jest MASAKRA
Co mi tam, dam linka o3o
no oczywiscie. Linka tez nie wkleję. *facepalm*  Ludzie...
Moge pokombinowac ze zdjeciami :D *po pieciu minutach* Ludzie...

DOSYĆ

Poddaję się. Na tablecie po prostu nie da się pisać. Totalny brak opcji Wklej, chocbym nie wiem jak kombinowala. Zdjec nie przesle, bo po pieciu minutach dalej jest 0%. Nijak nie idzie wcisnac poszczegolnych opcji, cala tabelka otwiera sie po kolei.
To nie wina tabletu, sprzęt jest bardzo dobry. Samsung Galaxxy Tab 2.0
Najwyzej chodzi o moją głupotę.

...
Idę poszukać apki dla bloggera, jak takiej nie znajde, to kicha.

Bardzo poirytowana
~July

4 komentarze:

  1. Ty przynajmniej masz duzy ekran i polskie znaki .-.
    O czym miala byc ta notka?xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Ciekawa notka... Ja nie pomogę... Niestety :( Ale zadam to samo pytanie co Kate... O czym miała być notka? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. JEEEEEJ, NN! XD

    Be tablet, be :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak samo. Mam apkę Blogger, ale pojawia się tylko biały ekran.

    OdpowiedzUsuń