niedziela, 28 kwietnia 2013

139. Gra LPS na tablety - niby recenzyjka :3

photo edited for free at www.pizap.com
http://www.youtube.com/watch?v=lDzK9W82fBo
Z niewiadomych przyczyn lubię słuchać gdy Tankian coś krzyczy. Hmm...

~Howdy 
Po raz drugi. To już normalna notka, sorry za to poprzednie. :P 
~~~
PSy

Kate:
Tylko że dziwnie się na mnie patrzą jak wyrżnę o coś i się śmieję w niebogłosy. :P
Ja też nie rozumiem. Ale trudno, o czymś napisać musiałam. xD

eLeN:
Ja z serwów pewnie jutro kolejną dwóję dostanę. :P Nie umiem walnąć w piłkę dobrze. xD Albo mi leci w prosto w sufit albo gdzieś na boki. ;p

Realista:
Mówisz jak moja kumpela. :P Gdzie mam ćwiczyć? To blok, nie mam miejsca na rozstawianie materacy po pokoju, a łóżko mam pod półkami. Zresztą jestem leniwa. 
Przez sześć lat miałam podejście "Dasz radę, wszystko się da!" i byłam beznadziejna, mimo że próbowałam, starałam się. Mam już tego dość. Jak mam takie podejście, przynajmniej nie jest mi przykro, tylko po prostu chce mi się śmiać. :P Niektóre osoby po prostu nie są wysportowane i nigdy nie będą, takie życie, ja wgl nie przybieram na masie to gdzie mają być te mięśnie. <D

---
A te bardziej aktualne:
Dziękuję tym dwóm (emm, jednemu, bo drugi to OluniaMopsik <D), anonimom, którzy już skomentowali notkę. :o Nie spodziewałam się, że ktoś wgl zwróci na tę notkę uwagę. :P

~~~
Jezu, od dwóch godzin zamiast pisać notkę, oglądam Pewdsa i obczajam aska. @_@

Sorry, że zdjęcia bd różnych rozmiarów, ale teraz staram się je zmniejszać, żeby nie zabierały dużo miejsca. :P

Taa... No więc skoro mam tableta, stwierdziłam "Czemu by nie ściągnąć tej gry LPS? Mogę zrobić recenzję!". Jak postanowiłam, tak zrobiłam. Po 5-ciominutowym pobieraniu (to dość dużo jak na mój net <D) w końcu ucieszona i zniecierpliwiona otworzyłam apkę.
Żadnego paska ładowania? Wtf?
Bo 30 sekundach pokazało się to:

Zaklnęłam pod nosem i przeczekałam kolejne 5 minut. @_@
Przy okazji stwierdziłam, że Pepper i Zoey mają Bedroom Eyes, Minka leży w dziwnej pozycji, nie wiem czy Sunil ma palce czy normalne łapy, i że Zoey ma mega dziwne łapy. :O 

No to zaczynamy intro. :P 


No okej. Jest jeden. Różowy. Pies. :<

Już cztery. Co dalej? 

Taa... Seems legit. 

"Eek! Nie mam wystarczająco dużo miejsca dla tak wielu słodkich małych zwierzątek! Co ja mam z wami zrobić?"
Bo małej niezwykle ciekawej rozmowie dowiadujemy się, że Blythe ma mało miejsca w sklepie i że wybiera się po cośtam do miasta. Zoey chce iść z nią, ale z niewiadomych przyczyn nie może. A może i wiadomych, ale tego nie chciało mi się pamiętać. :P 

"Nie mogę iść do miasta - wybuduję swoje"
LOGIKA ZOEY

Czekaj, czekaj. 
GDZIE TO MIASTO JEST?! NA ZAPLECZU SKLEPU?!

No ok, no to kupujemy... domek. 

W opakowaniu? Okej... Niech będzie.
TEN KRÓLIK MA W AUTKU BOMBĘĘĘĘĘ~ 

Brawo, kupiliśmy pierwszego zwierzaka. WOW, NIE JEST TO G3 :O

Kąpiel? Nie powinniśmy najpierw go nakarmić? :< Zresztą nie wydaje się brudny. >:U

No tak, kolejne questy. xd I KRÓLIK ZAMACHOWIEC W BOMBIE SAMOLOCIE. 

Taa... To mycie wygląda trochę dziwnie. *ekhm*

Jak zdobędziemy całą 'gwiazdkę' dzięki myciu, karmieniu i bawieniu się z pupilem, przychodzi drugi, innego koloru. I... one się... zaprzyjaźniają? xD No dobra, wszędzie latają serduszka a potem jest cenzura. >-<


Dlaczego ten kot jest niebieski i dlaczego pora na jedzenie nazywa się porą na yum yum. 
WHYYYYY

Tak. To jest właśnie ta scena. <D Borze. 

DAT EYES  
Borze, to gra dla sześciolatków. ;_; 

Moje miasto po 15 minutach grania, bo już miałam dość. xD 

Macie bonusową Derpy. :3 Szkoda, że nie ma jej cały czas. :<

Niestety, aplikacja po trzech dniach wyleciała z tableta. xd Nie żeby za dużo miejsca zajmowała, bo miejsca mam masę, ale... Nie czułam potrzeby trzymania jej, zwłaszcza że jest nudna. :P Nic ciekawego, ale jeżeli ktoś lubi karmić czy czyścić zwierzaki, bądź czekać trzy godziny na odpakowanie domku, to gra dla niego. xD

Rany, nawalają do mnie na asku. :P

~~~
Dzięki za przeczytanie/przejrzenie notki. xD
~NarQ

17 komentarzy:

  1. Ej Ty,co ode mnie zgapiasz?xD To nie jest gra na tablety,bo mam ja na fonie. Ta logika <D
    A ja musze sie wziac za swoja kondycje,bo gdybym byla heroska,to juz by mnie potwory zjadly,tak wolno biegam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię serwować bo zawsze jak serwuje to tez piłka w sufit lub na boki XDD
    Domki w opakowaniu zawsze spoko.
    Ta gra nie jest nudna >:C
    Mam chyba 70 zwierzątek ale nie wiem bo tata teraz gra mi w konie :]
    JOULE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde... Też tak mam -,-" Zazwyczaj najpierw mówię "Uwaga żebym nie zabiła" xD -,-" A tak ogólnie to z W-F'u jestem dobra. Tylko ta cholerna siatka (no i troszeczkę kosz)!!!! -,-" Recenzja jest super. A ten królik zamachowiec jest.... Z-A-J-E-B-I-S-T-Y! Kurde... chyba mi odwala -,-"

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, w tej grze ta różowa kotka to mój LPS! Jakby ktoś nie wiedział, to ona jako dodatek ma lizaka-rybkę.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  5. Kur, jedną notkę przegapiłam. Ta gra zapofjada się źle .o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę iść do miasta - wybuduje swoje hahahah jebłam XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tej gry i nie zamierzam mieć, chociaż nawet, gdybym chciała to bym raczej nie mogła, nie mam tableta ani nic takiego.
    Sunil chyba ma palce. Chyba. o3o (wpisałam sobie specjalnie w Google grafikę "littlest pet shop sunil nevla", żeby sprawdzić xD)
    Logika Zoey mnie rozwaliła. xD
    Domek w opakowaniu? Jak nieekologiczne. :>
    Te króliki faktycznie takie podejrzane...
    Hmmm... Mam pytanie: czemu przy myciu lecą serduszka z zadka? o.O
    Pora na yum yum. Nie wiem czemu, ale dla mnie ten kot wygląda, jakby wciągał jedzenie nosem. xD Ja to mam skojarzenia...
    Ten koń mnie przeraża i nie mam pojęcia, dlaczego. o.O
    Ogólnie, to bardzo fajna notka. <D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tooo była GENIALNA notka. *o* "Logika Zoey." *u* Pisz raz na miesiąc, ale nie odchodź. *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Logika Zoe mnie rozgramia XD

    Tak propos ta scena z serduszkami i cenzurą powinna być od 18 lat XD

    OdpowiedzUsuń
  10. ALIENS.
    Pjengna logika nie ma co.
    W takie gierki to ja nie pochrzaniam, bo za 5 sek jest - I'M BOREED.
    Notka pretty good.

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG, ta logika-_-"
    Mój mały potwór w to gra.
    A z tym WF'em to tak jak u mnie.
    Mój kochany fart, koleżanka się potknęła, przyjaciółkę bolał brzuch.
    6 w dzienniku i 10$ w kieszeni:D
    OlciaLPSTV
    (zgubiłam hasło do google'a)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta gra jest jakaś dziwna. Na każdym urządzeniu wygląda inaczej. O.o Ona jest fajna na początku, a potem się nudzi. :/ Ale spoko post. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna Notka!
    OluniaMopsik

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ktoś szuka znajomych na lps to mój kod--> f76671

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszajcie mnie mój kod to febefb :)
    Czasami daje prezenty :>

    OdpowiedzUsuń