czwartek, 18 kwietnia 2013

137. Zestawy z danymi LPSami

photo edited for free at www.pizap.com
Dziś wyjątkowo, bez muzyki. Ale za to z art'em, który sprawił, że się rozpłakałam. Może to dziwne, że płaczę, widząc jeden rysunek. Ale to dzięki mojej wyobraźni, która do tego obrazu dopisuje całą przepiękną historię apokalipsy oraz muzyka, który stanął twarzą w twarz ze śmiercią. 
http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2013/027/7/e/the_last_sound_from_earth_by_aquasixio-d5swww2.jpg
The last sound from Earth
Ostatni dźwięk z Ziemi
Borze jak smutno :<
~Howdy
Pora podreperować atmosferę. :D Zaczynamy nową notkę. No muszę przyznać, że... ekhm... miałam pisać wcześniej, ale szkoła mi nie pozwala, ostatnio łapię coraz gorsze oceny i boję się, że nie wyrobię się na pasek. :( A zawsze go miałam. Niedługo wywiadówka i przyznam, że... po raz pierwszy chciałabym ją ominąć! Zawsze w miarę znosiłam wywiadówki "No ok, jest tam parę trój no i dwój, które poprawiłam... luzik i tak mnie pochwalą :D" a teraz... "Jezu, a co jeśli historyk mi wpisał tę tróję?! A co z tą dwóją z WF?!"  Wiecie co dla mnie oznaczają złe oceny? Najprawdopodobniej ograniczenie czasu przy kompie i spotykania się z kumplami. :[ 
W sumie... To chyba by było dla mnie najlepiej. O.o No ale... złe oceny = brak tableta, a czekam na niego od pół roku. ;_; 
Dobra, co ja się tak wyżalam. ^^ Co się będę przejmować. ;D 
Jak sobie przypomnę dlaczego dostałam dwóję z WF... Nie umiem porządnie wykonać przewrotu w przód. Już nie mówiąc o przewrocie z przyklękiem na prawe kolano. TYLKO NA PRAWE, na lewe mi się doskonale udaje kurde! -,-

Może nie wiecie, ale gdy mi się coś stanie (np. o mało co nie skręcę karku) albo coś mi się nie uda (głównie na WF -,- głównie stanie na rękach lub przewroty) to... zaczynam się śmiać! Po prostu zamiast przeżywać ból (który i tak czuję) lub okazywać jakąś skruchę czy chęć determinacji mój mózg stwierdza "Hej, pomyśl sobie jak to musi wyglądać z perspektywy babki albo dziewczyn! Ja nie mogę, jesteś taka żałosna hahahhaahaha". Choćby nie wiem jak bardzo mnie bolały, choćbym z bólu płakała, to jednak się śmieję. Jakbym miała w sobie jakiś gaz rozweselający, gdy dzieje się coś złego. Gdy się denerwuję, też się śmieję. O.o 

OK, DOBRA, KONIEC TEGO DOBREGO <D
~~~
PSy, bo bez nich notki nie ma.
Anon:
Hahaha, no naprawdę nie domyśliłabym się, że nie jesteś moim nauczycielem. *wywraca oczami*

Iga2000:
Tak, muzyka łączy ludzi. :3 Nie wiem ile osób prócz cb sprawdza te cytaty, ale mam wrażenie, że mało. <D

Ania777:
No właśnie nie wiem, kiedy ten brat dokładnie się urodzi i jak to wgl będzie. :(

~~~
Takie jeszcze małe info

Widzę, że wielu osobom meet nie pasuje. ;_; Szkoda, może kiedyś.
Ale jeżeli chodzi o ten warszawski...
Na 96% się nie zjawię. Dlaczego?
~ Brat. Kiedy on się urodzi?!
~ Tak daleko, czyli tekst moich rodziców Jak_Ja_To_Sobie_Wyobrażam
~ Z Myślenic właściwie nie opłaca się jechać na jeden dzień i marnować prawie 8 godzin jazdy w tę i z powrotem. ;_;
~ Będą tam osoby, których nie znam. JEZU, PRZECIEŻ NA TYM MEET POLEGA, A MOI RODZICE TEGO NIE POTRAFIĄ ZROZUMIEĆ. T_T

A więc się nie zjawię. :( Sorki.

~~~
ŁAAAAAAA ZA DUŻO SPAMU NA ASKU. ;_;

Mam super-duper pomysł. Będę... wyszukiwać w jakich zestawach znajdują się dane LPS. Chyba będę leciała po kolei, bo każdy wie w jakim zestawie znajduje się np. collie #58, ale jak ten zestaw wygląda..? Przekonajmy się. :3

Chihuahua #1
Wow, dawniej w pojedynczych były dwa dodatki... ._.
Nie znalazłam ani tej dwójki pojedynczo, ani zdjęcia lepszej jakości. ;_; Sorki. ;_;
TAM JEST BRUNO :O

---
Pug #2, czyli mops. :3
Okazuje się, że oprócz Chihuahua widywano go także z persem. ;o

---
Króliczek #3
Nie wiem, czy to nie jest Double Number...

Pamiętam, że był ze świnką, ale nie mogę znaleźć w opakowaniu...

Hell yeah, znalazłam. :D
Znalazłam nawet wielkanocne jajko...

Ale pojedynczego, najpopularniejszego nie znajdę. -,-

---
Świnka morska #4
Taa... tu pojedynczej też nie znalazłam. @_@
No ale dowiedziałam się, że są dwa warianty.

Który bardziej wam się podoba..? Ja się chyba nie mogę zdecydować. *w*

---
Ok, zrobimy inaczej. Jestem zbyt leniwa i mam zbyt mało czasu żeby szukać po kolei. <D

Królik #285, chyba widać. :3

Świnka... Zawsze wydawało mi się, że jej numer to #80...

Żółwio #8 czy tam #9... Czy tam #7... Już nie pamiętam. <D

To chyba ten z fioletową skorupką.
Dawna wersja LPS ze scenką. :3 

Kotek... Uwaga strzelam!!!
#78
Nie trafiłam. -,- Ale kształt ten sam co #78.

Zacne dodatki. *-*

Kolejna scenka. Ładna ta sowa. ;)

I na koniec...
Jeden z nowych LPS. Czyżby G2 powracało?! :DDD




Sorry za troll <D Ale nie powiem, ta podróbka jest akurat ładna. *_* Ale zawsze to podróbka. T.T

~~~
Dobra, spadam, bo mnie co chwilę coś rozprasza. :D
~NarQ





9 komentarzy:

  1. Jak moglas pokazac mi te wszystkie zajebiste zestawy?! T.T Zabije.
    Hah,mam to samo <D "Jprdl ale z cb lamaga Kaska wez sie w garsc,bo jestes tak zalosna,ze az zal patrzec " i w brecht :D Albo potykam sie na korytarzu :"debilka,hahahahxd". MY NAJFAJNIEJSI MAMY TAK SAMO <3
    Nie rozumiem idei tej noty,ale kij xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta chihuahua to moje marzenie!Podsycasz mój "apetyt" na nią:D.

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc tak... Nie rozumiem jak można się przejmować W-F'em ,aż tak bardzo ,że nwm... ,że aż się płacze (mam takie koleżanki). Ja dostałam 3 z serwu (????) z siatki i wogóle się nieprzejełam. Może dlatego ,że nienawidze siatki ,ale kij z tym! A może dlatego ,że robiłam to na odwal-żeby tylko nie dostać pały... Z innych przedmiotów to jeszcze... np. z matmy -,-"... Ja też ostatnio mam coraz gorsze oceny -,-'... I jeśli ich nie poprawie to będę miała skrócony czas na kompa (i tak mogę siedzeć tylko godzinę -,-") ,nie będę mogła wyjechać do babci na weekend majowy (a chce się wyrwać z miasta i zapomnieć o wszystkim!!!) oraz... siedzenie w domu... A na temat LPS... Jak jeden LPS może pojawić się w paru całkiem innych zestawach...!!!! To jest dziwne! Najładniejszym LPS'em z tej notki jest... BRUNO [♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥]. Ok.. to (tylko) tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie umiem zrobić przewrotu w przód! :D Chociaż ja ogólnie nie lubię WF'u >.< Tego królika #3 miałam, ale z gry Littlest Pet Shop O.O I mam tego persa z zestawu z zestawu z mopsem #2 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą Cziiiyyłałę <D
    A myślałam że ten "G2 powraca" to real LPS o.o"
    Ta świnka ma zacne dodatki <D
    Świnki Morskie #4... Obie bym chciała XD
    Mi też podoba się sowa :o
    ===
    Zhmorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli nie jestem jedyna :/ Przewrót w przód to dla mnie koszmar. Don't worry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo,tu RainbowxD
    Nie chce mi się logować -,-
    Co do lps - niektóre LOVE ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pojmuję,czym się martwisz ! wf to przedmiot który da się POPRAWIĆ,trzeba tylko ruszyć tyłek i ćwiczyć.Masz złe podejście do wf i dlatego zgarniasz złe oceny,musisz chcieć ! Tym,że sposobem wystawili mi 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE CIERPIĘ przewrotu w przód!!!
    Moja pani od wf dała mi czas do końca lutego na nauczenie się go -,-'
    Inaczej dostanę pałę. -,- Ale co mnie to obchodzi >:p
    applebloom

    OdpowiedzUsuń