niedziela, 28 kwietnia 2013

138. To już koniec..? O nie!

photo edited for free at www.pizap.com
I need some sleep
I can't go on like this
I tried counting sheep
But there's one I always miss 
http://www.youtube.com/watch?v=TWzFY-nUpTU
~Howdy
Tę notkę miałam pisać... emm...
Miałam zamiar... umm...
W tej notce miałam napisać, że odchodzę. Nawet nie miałam robić tego idiotycznego pierwszego obrazka. Ta, wiem. Znowu piszę o odejściu. Ale nie pisuję już tak często. Po prostu mi się nie chce. 
No i doszło jeszcze to, że nie bardzo mam jak. Rzadziej jestem na laptopie, a na tabku nie idzie dodać własnych zdjęć czy filmów, a tym bardziej nie idzie robić tytułowych obrazków, do których jestem tak przywiązana. :P

Nie wiem w sumie czemu chciałabym odejść. Chociaż w sumie... Wiem.
July się wypaliła.
July już nie jest fajna.
July jest chamska i be, nie czyta blogów innych bo nie ma czasu ni chęci, bo leń z niej jak cholera.
July nie pisze już ciekawych notek. 

July musi ustąpić miejsca młodszym i lepszym.

Naturalna kolej rzeczy. Ale włączyłam tego bloggera i dotarło do mnie, że wciąż planuję co napiszę "kiedyśtam". Że wciąż mam na kompie jakieś zdjęcia LPS, że się niby na bloga przydadzą, że z tego kiedyś będzie fajny nagłówek, tamten można dodać do którejś notki. Że wciąż marzę o tym milionie wyświetleń. Że wciąż bym chciała prowadzić konwersacje z czytelnikami. 

...
GRAWR
...


Zaraz będzie druga notka. ~ 
Albo wieczorem.

6 komentarzy:

  1. Wiem, komentuję rzadko. Baaardzo rzadko. Ale wiedz, że JA będę tęsknić, i że jeśli odejdziesz, będzie mi smutno. Baaardzo smutno. Czytam Twój blog prawie od początku, i wiem, że jeśli odejdziesz, będzie mi baaardzo brakowało tej naszej July. Ale JA nie mam na to ŻADNEGO wpływu.
    Pozdrawiam.
    oluniamopsik

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że odejdziesz... chociaż tytuł na to nie wskazuje. Naprawdę bardzo cieszę się, że zostajesz. Bez ciebie nie byłoby tak samo. Może i istnieje wiele innych blogów, ale twój zawsze był jednym z moich ulubionych, naprawdę. <3 Oczywiście przeżyłabym, nie załamałabym się, ale... tak przyjemnie czytać twoje notki! Robisz najlepsze oceny (co do nich, to ocenisz stojące shorthairy? Proszę! Wiem, dużo ich, ale możesz podzielić na części)! :D
    "July już nie jest fajna." A dla mnie jest! <D
    Z tego co widzę, to blogi komentujesz, więc musisz czytać.
    A notki piszesz bardzo ciekawe!
    "July musi ustąpić miejsca młodszym i lepszym." Młodsi nie znaczy lepsi. Ty jesteś przynajmniej bardziej doświadczona. Wiek nie ma najmniejszego znaczenia. Właściwie większość blogów o LPS jest prowadzona przez osoby młodsze od ciebie o rok, dwa, trzy. A to "ustąpić miejsca" wygląda, jakby liczba blogów była ograniczona, a przecież im więcej, ty lepiej! <3
    Milion wyświetleń? Hmm, najpierw musi być 100 000, ale kto wie? Marzenia się spełniają. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardzo często wpadam na twojego bloga i lubię twoje notki ♥ Jesteś częścią naszej LPS-owo-blogowej społeczności, więc nie możesz zrezygnować ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No wies Ty co. Ladnie to tak,poddawac sie i zostawiac mnie sama? >:(
    NIE ODEJDZIESZ,DOPOKI CI NIE POZWOLE!

    OdpowiedzUsuń
  5. 'July się wypaliła.'-Może i tak ,ale i tak powiem NIE

    'July już nie jest fajna.'-GŁUPOTA

    'July jest chamska i be, nie czyta blogów innych bo nie ma czasu ni chęci, bo leń z niej jak cholera.'-Wiesz ,że nie zauważyłam * -,-' *... A co do przeglądania blogów... Jak zaczęłam pisać bloga bardzo często przeglądałam. Teraz czym notki się częściej pojawiają tym rzadziej odwiedzam -,-"

    'July nie pisze już ciekawych notek.'-Pleciesz jak moja kumpela!

    'July musi ustąpić miejsca młodszym i lepszym.'-Młodsi i lepsi poczekają!

    OdpowiedzUsuń
  6. July, ja wiem jak to jest. Ale to co piszesz o sobie (że jesteś chamska itd.) TO NIEPRAWDA! chodż już JA NIE MAM BLOGA TO CAŁY CZAS JESTEM TWOJĄ FANKĄ! I POSTARAM SIĘ ABYŚ MIAŁA MILION WYŚWIETLEŃ!

    ~fishcleo

    OdpowiedzUsuń