piątek, 12 kwietnia 2013

136. Info o meet'ach. :3

photo edited for free at www.pizap.com
Proszę wybaczyć
Że nie mam sił o ciebie walczyć
Bo tak już jest że drogo płaci
Ten który wybrał nic nie tracić
http://www.youtube.com/watch?v=S3qZUaKgk9I
~Howdy
Dzisiejsza notka będzie chyba... krótka. Zobaczymy.
Powinnam wam właściwie wynagrodzić ten czas, w którym notek nie było, ale... Nie wiem o czym pisać. xD  No co, taka prawda. ;_;
~~~
PSy
Limm:
Tak, to był bardzo, ale to bardzo ambitny komentarz. o3o

Kate:
Siedmiokącik..? Rly? <D 

Razmus:
Gary to rudy kumpel Willam'a (brata Amerii). xD Ale nie jest LPSem. W sensie niby jest. To jest pogmatwane. <D Ważne że Gary jest i że jest rudy.
...Nie wyobrażam sb siebie w lokach. xD Ale chyba sobie kiedyś zrobię z ciekawości :D

Rainbow:
Nie. >:U Miałam ją właściwie zabrać, bo była na półce rozpakowana, ale moje sumienie powiedziało mi, że kradzież to zUo. >:( No to ją wpakowałam do pustego BB i kupiłam. Nawet nie wiesz ile czasu spędziłam przy tej półce w Auchanie. :d

Anon:
Jak piszesz notkę, to na pasku narzędzi, pomiędzy "Wstaw film wideo" a "Wyrównanie" jest ikonka takiej jakby uciętej kartki, czyli "Wstaw zwijanie tekstu". To zwijanie tekstu to właśnie to. ;d

eLeN:
Nie wiem czy tak pięknie połączyłam, ale mi się podoba i cieszę się, że wam też. ^^ 
Yeah, szatynki górą! >D

Minty:
No cóż, dlaczego wszyscy sądzą, że mam długie włosy? xD 
Dobra, a gdzie mam wpaść? o3o

Ania777:
Dodałabym, ale nie wiem jak. xD

Anon:
No tak, a co, nie mogę jajek poświęcić? xD Czemu mi się wgl wydaje że jesteś kimś z mojej klasy? :o

OlciaLPSTV:
No powodzenia w pisaniu, ale na tym blogu jest jedna notka z linkiem. xD

Spodziewałam się, że tak się wam spodoba ta historia, huehuehue. >:D
~~~

A więc, do tematu. >:D

Otóż, wszystko zaczęło się od tego, że...
Bathonik, czyli Kate, czyli Kaśka (nie zjedz mnie <D) jedzie w sierpniu do Krakowa, gdzie spotka się ze mną. Yay. xD Zaczęliśmy wymyślać, żeby zrobić meet. 

Co to jest meet?
To spotkanie. Dosłownie. XD 
Ale chodzi o to, że np. Ponymeet to spotkanie osób lubiących kucyki. Niekoniecznie spotkanie musi być na temat kuców, chodzi po prostu o to, aby poznać osoby o podobnych zainteresowaniach. :] A więc, skoro my jesteśmy fanami LPS, to jest to...
Petmeet
Albo LPSMeet, ale Petmeet brzmi lepiej. xD Gdyby ktoś nie wiedział, fani LPS to Petters. [Petters jarają się głównie G3 i serialem, coś jak bronies, ale mniejsza z tym XD] 

Zaczęliśmy, głównie z Mentalistą planować meet na większą skalę. W Warszawie.
Co o tym sądzicie? 

Co gdybyśmy przenieśli spotkania z osobami z YT na wyższy poziom? ^^ Na razie na meet zapisało się ok. 10 osób, w tym osoba, o którą wszyscy pytają - SuzanaGinger. :P Geez, wolałam jak była igą2000. 
Czyli tak.

Meet odbywa się w WARSZAWIE, w wakacje, prawdopodobnie w SIERPNIU.
Data jest jeszcze do ustalenia. Godzina tym bardziej. xD Nie przejmujcie się dojazdem, bo... chyba nikt z tych osób w Wawie nie mieszka. xD

Wobec tego zapytuję (<D).
Czy nie lepiej byłoby zorganizować mniejsze meety, w bliższych miastach. Np. we Wrocławiu, gdzieś na Pomorzu, w Krakowie... W prawie każdym mieście uzbierałoby się przynajmniej 5 osób. ;]
Wiem, bloggerów nie jest aż tyle, ale... youtuberki, askowiczki... ho,ho, ile tam jest osób. o.o Poszperajcie chwilkę, można naliczyć z kilkadziesiąt dziewczyn. 

Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś o meecie, radzę pytać tu:
www.ask.fm/mrlovjusz

Nie przejmujcie się wiekiem, dla niego naprawdę to nie ma znaczenia. A traktujemy go jak głównego organizatora. Nie wiem, czy ja mogę się nazywać organizatorem, jeżeli się na meet warszawski nie wybieram, bo nie mam jak. xD 

A oto strona, na której znajdują się bądź będą się znajdować wszelkie informacje dotyczące meetu.

http://lps-meeting.weebly.com/

No i to chyba by było na tyle.
~~~
Notka krótka i tekstowa, więc sądzę, że dla was nudna. xD Ale chcę po prostu się dowiedzieć kto by doszedł i co wgl o meecie sądzicie. :]
~NarQ

12 komentarzy:

  1. Pomysł mi się strasznie spodobał ale nie mogę jechać, za daleko :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah,siedmiokacik :3
    ZJADAM CIE!
    Ja jestem za meetami w mniejszych miastach,zwlaszcza u mnie i w Krakowie :D
    Ale to sie chyba nie zaczelo ode mnie O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc tak... pomysł z meet'em to dobry pomysł. Ale jest jeden problem... ja bym mogła tylko u sb ;(. A u mnie w mieście raczej zadużo się nie uzbiera.... Myśle ,że nawet nie 5 :(. Chyba tylko tyle mam do powiedzenia...
    Szatynki górą!!!!!
    ~~~~~~~~~~
    www.elen-lps.blogspot.com (sory...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hemm, może w Wawie?
    Lepiej dojechać, ja z BFF'ką byśmy wyprosiły. U mnie to chyba nie więcej niż 5. Ja w takim małym mieście. Do wawy bym pojechała na 80%, do Łodzi na 100%.
    Jestem na...
    ... Yay!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem twoim nauczycielem xddddddd nie no żarcik ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Szykoda że przyjechać nie mogę xd

    Meet o3o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała, tylko, że nie mogę jechać ._. .. Grrr... trudno być 11-latką.. brat mi mówi, że muszę mieć co najmniej 13 lat -.- . mi się nie chce czekać! ;_;
    Jestem 'ZA', żeby Meet'y były w Krakowie.
    Kurde, 'Meet' kojarzy mi się cały czas z 'fursuit-walk' ..
    ~Tu chora psychiczne Taka x3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieee ja mieszkam w Wawie ;___;
    Jak będzie gdzieś indziej to niestety nie przyjadę :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaa nie przyjadę . :c We Wrocławiu nawet nie, a jestem z okolic... o3o Rodzice mi nie pozwolą, poza tym z mojego miasta to chyba .... hmm, 2,3 osoby? ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jadę ;) Cóż, czuję, że z tobą się będzie najłatwiej dogadać jeżeli chodzi o zainteresowania muzyczne ;)Hah kocham wchodzić na twój blog i wiedzieć z jakich piosenek to cytaty <3 Ahh, Czesław... Hah, też nie lubię tego nicku xD Ale go dawno wymyśliłam, i nie chcę go zmieniać z przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie pojawię :( Troszkę za daleko jechać, jak dla mnie. Ale jakbym mieszkała bliżej to na 100 % bym przyjechała. Ale meet w Krakowie, bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Meet! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ja mieszkam w Krakowie ale co tam!1 :D Jedziesz czy nie? Problem z braciszkiem? :(

    OdpowiedzUsuń