niedziela, 1 grudnia 2013

157. Nareszcie powrót kiwających główek!

Bądź pozytywnym wojownikiem
Kiedy na ringu zostajesz san
Tak, tak tak
Za dużo dzieci nie ma już
Swoich tatusiów i swoich mam



~Howdy
Wczoraj zaczęłam tę notkę, ale prawie mnie szlag trafił, bo sąsiad wiercił za uchem, słuchawki doszczętne zepsułam i w dodatku ta zalana klawiatura. u_u
W każdym razie skończyłam na oglądaniu Homestuckowych "A day with (...)" na uspokojenie.
~~~
Paulina <3
Tak cię kocham, że aż dodałam pedalskie serduszko do nicku, h4h4h <D Dobra nie wiem co mi odwala, sorreh
Ale no, Minnie? ;_; Nieee, chyba zostanie bezimienna. :C

~~~
Dobra, do rzeczy!
Ta notka będzie krótka, żadnego Kankri mode itd, bo mam do przekazania naprawdę ciekawą informację. :B

WRACAJĄ KIWAJĄCE GŁÓWKI!!!


WIDZICIE TO?! *W*
Te dwie pierwsze 'kratki' to pewnie wszystko jedynki. Chcę łabędzia, rekina, shorthaira i owczarka. <33 Laff laff i pedalskie serduszka <3

*Jezu przez ostatnie pół godziny czytałam bloga LPSSąSuper. July weź się w garść, wiem, wspomnienia itd, ale powinnaś coś napisać. July chalo.*

Patrzcie, oryginalne G3 też się pozmieniały. Mają teraz bardziej proporcjonalne głowy w stosunku do ciała (w sensie proporcjonalne tak jak u G2, czyli wcale, ale dobra, nevermind XDD) i nieco zmienione oczy.
No i kiwające główki! :33

A na koniec... Patrzcie, czy to ptak, czy to samolot?
Nie, to powrót Mommy & Baby G2 !!! :D

Oh my God <3

Czy teraz wszystkie mamy mają kokardki :?
*btw. dat baby deer*

Chyba wszystkie :B

OMFG TEN MAŁY BULDOG 
;U;

Koffana słitaśna wiewióreczka

I sweetaśne króliczki <D

Powiedzcie, że nie tylko ja się cieszę. :33
Który zestaw M&B wy kupicie? Ja chcę buldoga! :D
~~~
So yeah, teraz postaram się pisać co najmniej raz na tydzień. ;]
~NarQ

22 komentarze:

  1. Ja już wcześniej to widziałam i dałam na forum, więc emocje już trochę opadły, ale dalej strasznie się cieszę. :D
    Z tych jedynek muszę mieć shorthaira, owczarka, persa (ma dziwny kolor, ale glut xD) i rybkę, a z M&B MUSZĘ mieć białe tygrysy. Bardzo chcę też sarenki, misie i może buldogi. :3 Tylko skąd wziąć na to kasę? Trzeba już zacząć zbierać. xD
    Tak jeszcze poza tematem: zastanawiam się nad założeniem bloga. Myślisz, że to dobry pomysł?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy one będą u nas? W polskich sklepach co? Ktoś wie?

      Usuń
  2. Ja mam zamiar kupić...chyba wszystkie <D
    Ale te z G2. :3 MUST HAVE GERMAN SHEPHERD AND M&B BULLDOG.
    And kitties. ;A;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do innych: te lps'y podobno mają byc w Ameryce na święta.

      Usuń
  3. Koteczki i koniecznie buldogi <3 Kiedy one będą w sklepach??!!!!
    ~Bassetka LPS

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda... Chociaż widziałam to na forum, nadal się tym jaram xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog, F*ck yeah :D
    I znów zaczną się fortuny wydawane na lps <3333 Teraz tylko czeka na święta i nowe lps'y <D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha muszę mieć shorthaira, buldoga, sarenkę <3, wilczka/owczarka, kotka w paski, jaszczurkę :) haha supeer, nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczę to w sklepach... to się posikam xD. To chyba sen *o* muszę mieć sarnę i shorthaira <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty mnie denerwujesz..... -,- weź pisz jakoś lepiej jak na swój wiek, i mi nie gadajcie, żebym sama wzięła się za blogowanie bo miałam blogów z 10 i większość cieszyła się dużą popularnością... A tu... Słabiutko słabiutko, fejm spada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Yeah kiwaczki <333 W końcu. ^^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiwające główki wracają! Muszę mieć shorthaira! Może go na gwiazdkę dostanę, jeśli niedługo będą w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety musze się zgodzic z Anonimem, masz nieco dziecinny styl pisania. Ale wcale nie oczekuje, zebys go zmienila, to przyjdzie samo.
    Jak już gdzies pisalam, mi najbardziej podobaja się bulldog i sarenka. Ciesze się, ze "kiwaczki" wracaja.
    ~ Kito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie wy tu widzicie "dziecinny" styl pisania?

      Usuń
    2. Jezyk polski pomieszany z angielskim, nadmiar emotikon, nadmiar wykrzyknikow, i tak dalej. Ale to moje zdanie, a bloga i tak naprawdę bardzo lubie mimo tego.
      ~ Kito

      Usuń
    3. Chciałabym również dodać, iż nie mam najmniejszego zamiaru zaczynać żadnej "wielkiej kłótni". Po prostu wyrażam swoją opinię.
      ~ Kito

      Usuń
    4. Nadmiar wykrzykników? Jest ich tylko 6, 3 w innym zdaniu i 3 w innym.
      Nie ma żadnego nadmiaru emotikon a sama mieszam polski z angielskim i innymi językami.

      Usuń
  12. Ale super :) Brakowało mi kiwających główek... Skomentujesz mojego bloga ? Kiedy spisałaś na swoim blogu że masz kota a ten mój blog jest o kotach więc może skomentujesz? Bardzo prosze nie mam żadnych komentarzy :( http://sos-koty.blogspot.com/

    ~zuzacat

    OdpowiedzUsuń
  13. Jush fidziałam *p* Chcę shorta i bulcia <33 W Ameryce już są, więc w Polsce mogą być już za niecałe 2 tyg. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy nowy post, głuptaszko Julianko?

    OdpowiedzUsuń
  15. Huh...<3
    To dla mnie MEGA wielka zaleta że wszystkie mamusie mają kokardki. xD
    Ja nie umiem sama robić kokardek. .-.

    OdpowiedzUsuń