wtorek, 11 lutego 2014

158. Guess who's back, back again...

Guess who's back
Back again
Shady's back
Tell a friend


Howdy!~
It's been a while. 
Wweh, przepraszam. Nie moge sie wykrecic brakiem czasu. :C Ale coz, ta notka i tak bedzie krotka. W miare. Wiecie ze nie potrafie pisac paro zdaniowych notek.

Nie pisalam, bo... nie wiem czemu. Teraz rzadko wchodze na lapka, a jezeli juz, to tylko po to, by obejrzec jakis film lub serial. Jak widzicie, nie pisze polskich znakow, bo... nie da sie! Nie mam pojecia czemu. :C Poza tym klawisz od "j" i "m" sie psuje i musze je wciskac po kilka razy. -.-

Borze, niewiarygodne, na forum nadal wchodzi kilka osob. ;u;

Uwielbiam was. 

Wczoraj czytalam pare moich starych notek i zauwazylam, ze narzekam na ilosc komentarzy, wybaczcie mi to, bylam i wciaz jestem tylko durnym dzieckiem. 
Teraz nic nie obiecuje, czy bd pisac co dwa, trzy czy moze szesc dni, bo mam ferie. Ale i tak nauka nie zajmuje mi wiele czasu (wgl sie nie ucze xD), wiec po prostu zamiast przegladac w kolko te same strony, poswiece pol godziny na notke. c:

Wgl na marginesie dodam, ze w koncu kupilam sobie Schleich. Dzis w Biedronce, bo akurat jest promocja. c: 13,99 to wedlug mnie swietna cena. Zdobylam o tego:
Zdjecie z czyjegos bloga, ale jest podpisane, wiec to raczej nic nie szkodzi.
Nareszcie mam figurke wilka! :3

W dodatku dzis na Allegro zamowilam cztery LPSy. Nie powiem jakie, pokaze gdy dojada. C: Ale wszystkie sa psami, hah. I trzy byly moimi marzeniami. :D

Mam znowu mase zaleglych zdjec, eh. Moze jutro je wam pokaze. :3

Tymczasem oficjalnie odwieszam bloga... no i do nastepnej notki!

~NarQ

PS. Uwielbiam was wszystkich. ;u;

13 komentarzy:

  1. Jej, super, że powracasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Adrian tu był.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie :D No i oczywiście gratuluję wilka oraz nowych LPS'ów :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w Poznaniu na rynku są już nowe LPS! Widziałam owczarka i łabędzia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak sobie myślę, to też chyba nie wierzę. Skoro niby są na rynku w Poznaniu, to byłyby już w wielu innych sklepach. Zresztą, to jednak trochę za wcześnie.
      Uwierzę, jak dasz jakieś dowody, Anonimie.

      Usuń
    2. W ogóle, najpierw powinny być w Ameryce, hmmm...*idzie na yt*
      Nie ma żadnych filmików, że ktoś z Ameryki ma nowe lps.
      Ona kłamie.

      Usuń
    3. Wcale nie kłamię! Dziś jadę je kupić.

      Usuń
    4. W Ameryce to akurat są już od grudnia. I są filmiki. :p
      http://www.youtube.com/watch?v=AsTjvkB_s5M
      http://www.youtube.com/watch?v=_u6JLSMfTYs
      http://www.youtube.com/watch?v=EeXacvUwKgc
      http://www.youtube.com/watch?v=BeEMeWTNUB4
      http://www.youtube.com/watch?v=TJHg7ZLU7Ts
      http://www.youtube.com/watch?v=3M3HzJqCnNk
      Ale średnio chce mi się wierzyć, że są już w Polsce. Jeśli tak, to niby czemu nikt inny ich nie widział? I czemu są tylko u ciebie? Nie sądzisz, że o wygląda na troszeczkę naciągane? Nie uwierzę, póki nie pokarzesz dowodów.

      Usuń
  5. A ja wiem jakie sobie lpsy zamówiłaś. >:]

    OdpowiedzUsuń