piątek, 14 lutego 2014

160. Dog Gang! :D

Late at night turns down the lights
Closes up to me
Opens my heart, tears it apart
Brings out the devil in me


~Howdy
Walentynki! :p Nawet ich jakoś szczególnie nie zauważyłam, może dlatego że mam ferie i omija mnie ten cały zwyczaj rozdawania kartek okolicznosciowych. Nie mówię żeby mi to nie pasowało. <"D

Co do anonima, to oczywiście, prosimy o zdjęcie. :D

~~~
Dziś rano (no w sumie nie tak rano, bo ok.11, ale wciąż spałam, eh) przyjechała poczta! :3 I tak, zgodnie z moimi przewidywaniami - przyjechały petki! 
YOOOOOOOOOOOOOOO
DOG GANG

Zdjęcia robione telefonem, bo mój aparat znowu padł. -.-

Więc oto oni! Stara wersja Spaniela, Bokser, Labradoodle i Boxer old mold <3
Czyli dwa marzenia i jedna zachcianka. Tworzą razem paczkę, tzw. Dog Gang. Jak zobaczyłam aukcje z nimi, od razu przyszło mi to do głowy. Za dużo Game Bangu. :"D

Są w stanie bardzo dobrym (tylko spaniel w dobrym). 
No to jedziem z opisami!
Proszę państwa, oto Cindy. 
Licealistka, najlepsza przyjaciółka Niki. Ma średnią 4.5 i interesuje się głównie takimi typowymi dziewczyńskimi rzeczami, jak moda. Cindy chciałaby projektować modę, ale cóż, nic nie robi w tym kierunku. xD Ładnie śpiewa, wszyscy twierdzą, że ma uroczy głos. 
Ma nieco gorsze relacje z chłopakami (w sensie z Teddym i Doodlem), bo często chodzi z Sunshine i Rocky (czyli tymi popularnymi dziewczynami, o których każdy sądzi że są wredne) na zakupy albo imprezki. Zaniedbuje przez to spotkania Dog Gangu, takie jak np. maraton Gwiezdnych Wojen u Doodle'a. 

Cindy ma dwie różowe plamy (zrobione widocznie pisakiem) na tyle glowy, widać że ktoś próbował to zmyć. Ale to nic nie szkodzi. :3


Doodle, czyli Labradoodle za naklejki.

Jest przeuroczy! :3 I jak ja uwielbiam gdy znaczek LPS jest na uchu lub ogonie figurki. :D
Doodle jest po prostu... luzacki. xD Do wszystkiego podchodzi na luzie, przez co ma nienajlepsze oceny, ale wszystkie jedynki zawsze poprawia. Jest masakrycznym bałaganiarzem. A także zapalonym gamerem i fanem rozmaitych seriali i filmów science fiction.


Yeaaaah

Ted, czyli Teddy :D
Żądny przygód, sprytny, odważny, przebojowy i... niecierpliwy oraz uparty. Nie słucha żadnych dobrych rad, tylko robi swoje, uczy się jedynie na własnych błędach. Niby lider Dog Gangu. 
Nie wiem czy bardziej shippuję go z Niką czy z Doodlem.

Będzie chłopakiem Niki. :D Oczywiście też gamer i fan sf, ale nie aż tak wielki. W przeciwieństwie do Doodle ma porządek w mieszkaniu. :p Ma bardzo dobre oceny dzięki ściągom. 
Marzyłam o nim. 



I ostatni członek Dog Gangu - Nika.
Niby nie interesuje się modą i innymi takimi, ale nie jest kompletną chłopczycą. Jako jedyna z tej czwórki czasem się uczy. xD Gamer girl, uwielbia filmy każdego, ale to każdego gatunku. Równie dobrze bawi się na Obcym co na Listach do M. Czasem czyta, ale nie zawsze ma na to czas. Mieszka z 18-letnim bratem Danem oraz 12-letnią siostrą Tiną. 
Również była jednym z moich marzeń. :D

~~~
Cóż, sądzę, że to by było na tyle. Uwielbiam te cztery figurki, omg. Jeszcze taka ciekawostka, że ja mam osobną listę ulubieńców, którzy chodzą na studia i osobną dla tych, którzy chodzą do liceum. <D
Whatever.
~NarQ



6 komentarzy:

  1. Fajne LPS, choć Cindy średnio mi się podoba - nie przepadam za tym kształtem. Nika jest według mnie najlepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Doodle *u*
    Kształty średnio mi sie podobają, A TY JESTEŚ ZUA. Miałam ci wczoraj skomentować, ale mi sie nie chciało, patrzę dzisiaj, a tu nowa notka. Tak bardzo zacofana :___;

    OdpowiedzUsuń
  3. ADRIANIELLLLLLLLLLLLLLLL

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo, bardzo ładne :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hah
    też założyłam miesiąc temu psią paczkę - należą do niej dog niemiecki, york,owczarek i corgi, nazywa się paczka psiego talizmanu :-D

    OdpowiedzUsuń