sobota, 22 lutego 2014

162. Oceny lisów

Cold hearts, colder songs
They will play us out
With a song of pure romance
Stomp your feet and clap your hands

~Howdy
O rany, ten tydzień był taki przymulający, ale przynajmniej ze wstawaniem nie miałam problemów, dość łatwo się przestawiam, w czwartek obudziłam się piętnaście po szóstej, a dziś... uhm, dwadzieścia po dziesiątej. u_u
---
Aż 9 komentarzy, o rany :D

PSy:

Lina:
Pocieszę cię, mam dwie pary, jedną od persa a drugą od bernardyna. <D

Trawniq:
Zmontowałaś już teledysk..? Wyślij mi linka jeżeli tak. ;_; Yeaa, fani ID łączmy się. :D

Kama:
Dzięki za propozycje tematów. Na pewno je wykorzystam jeszcze w tym tygodniu, tylko porobię odpowiednie zdjęcia. ;]

~~~
Btw przedwczoraj strasznie mi się nudziło i zaczęłam grać w Panfu, oesu. <"D 

Wgl notka miała być o czym innym, skoro nie pisałam pięć dni. Miałam pokazać wam zaległe zdjęcia, plus sesję którą zrobiłam w dzień w którym otrzymałam list od Limm. :D To było we wtorek. 
Ale potem stwierdziłam, że cały czas tylko daję jakieś zdjęcia, no i tęsknię za ocenianiem, pamiętam jak na c-l co chwilę zamawiane były jakieś, a ja w każdym LPSie znajdowałam jakiś błąd, a to dziwna łatka, a to mały zez. xD

Więc te zdjęcia dam jutro, a w ciągu dni roboczych pojawią się tematy zaproponowane przez Kamę. ;]

Jesus, nie robiłam ocen od zeszłego marca! D:

Wszystkie liski. G3 nie bd oceniać. :p

Pierwszy lisek. Czemu zrobili go takiego kremowego, zamiast pierwszego zrobić naturalnego? ._.
Oczy 7/10 Po pierwsze przydałyby się jaśniejsze, po drugie nie lubię kanciastych źrenic. :B
Kolor 9/10 Brakuje mi pomalowanych końcówek uszu
Ocena 8/10

Aż musiałam go wyjąć z pudełka. Tak wgl to planuję zrobić półkę, żeby figurki nie gniotły się w pudełkach. 
Btw. chyba tylko u mnie to chłopak, DJ Maxx (jego pseudonim przez dwa x, normalnie przez jedno). Kiedyś nazywał się Przemek. <"D
Oczy 10/10 Na zdjęciu wygląda ma zeza (jeden znaczek jest za nisko), ale na żywo go nie ma
Kolor 10/10 I to on powinien być pierwszym lisem!
Razem 10/10 Oczywiście xD

Aww, słodko wygląda. I chciałabym tę czapę. c:
Oczy 7/10 Zeeeez, ale są takie urocze ;u;
Kolor 10/10 Wydaje mi się, czy ma cieniowane uszy..?
Razem 8'5/10

Przypomniał mi się mój sen, w którym byłam w centrum handlowym i mogłam kupić wszystko, oczywiście zapełniłam wózki książkami, chipsami i LPSami, lol.
Oczy 9/10 Świetne, ale znowu kanciaste 
Kolor 9/10 Futro w uszach dziwnie wygląda
Razem 9/10 Kupiłabym c:

Chciałam ją kupić kiedyś w Krakowie, ale wtedy zdążyłam znaleźć tylko corgiego (Cappy :3).
Oczy 5/10 No co, nie ma zeza i są urocze, szkoda że aż tak nie pasują
Kolor 3/10 Typowy BB
Razem 4/10

Mogła być w mojej kolekcji... v_v
Oczy 8/10 Lekki zez
Kolor 10/10 Daww, w dodatku cieniowana
Razem 9/10 Nazwałabym ją Ruda, oryginalnie, wiem xD

Mogłam kupić tubę z nią albo z Safurą. Całe szczęście że wybrałam tę z Safcią. <D
Oczy 4/10 Em... Jezu <"D
Kolor 9/10 Nie ma pomalowanego kołnierza.
Razem 6'5/10 

Zbierałam nawet na nią kasę, ale oczywiście nie pojawiła się w Myślenicach. ¬_¬
Oczy 9/10 Jaśniejsze pls.
Kolor 7/10 Ok, trochę przesadzili z tymi kwiatkami. xD
Razem 8/10

Octavia my precious bby
Oczy 100/10
Kolor 100/10 
Razem 100/10 Sorreh, nie mogłam się powstrzymać. :"> Muszę ją zdobyć.

Daaamn, oczy mi wypala jak na niego patrzę, wcale nie żartuję. <"D
Oczy 7/10
Kolor 2/10 Sorreh ale...co to ma być D:
Razem 4'5/10

~~~
Dobrnęliśmy do końca. Wybaczcie jeśli uznajecie oceny za nudne, ale kocham oceniać LPS. /)^3^(\
Jutro kolejna notka. ;]
~NarQ

15 komentarzy:

  1. Jesus, czy tylko ja nawet w ferie nie mam czasu na napisanie notki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fejne ja bym chciała tego 6
    Sweeet

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Tamta gościarka chyba nie kłamała. Przed chwilą na Boomerangu widziałam reklamę LPS z kiwającymi główkami. Nawet ta Blythe bezmyślnie kiwała swoją łepetyną. Cierpliwości, może też tę reklamę zobaczycie? Może na YouTube też jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wczoraj widzialam reklame nowych lps na polsacie. >:]
      I JAK CHCIAŁAM NAGRAC TO AKURAT NIE LECIAŁA FKRFGD
      NAGRAŁAM TYLKO MLP EG. ;___;

      Usuń
    2. A ja byłam w Toys R Us i widziałam to:
      http://smythstoys.static.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/product_images/133382_M.jpg
      Czyli zwierzaki z serialu LPS w wersji G2, z kiwającymi główkami, numery koło #3600. Nawet z tyłu był ten kotek:
      http://images62.fotosik.pl/618/4e345d6a096e0d03med.jpg
      i parę innych LPS z tej serii. Ale oczywiście w sklepie nie było ani tych jedynek, ani zestawów Mommy & Baby. ;_; A Smyk, w którym byłam był jakiś kompletnie zacofany, same G3.
      Ale w innych sklepach już na pewno gdzieś są, zazdroszczę jak ktoś widział. ;_;

      Usuń
    3. Czyli to znaczy, że wszyscy mi uwierzyliście, gdy pisałam, że u mnie na rynku były te LPS? W sobotę kupiłam cudnego owczarka, nazwałam go Borys, tak, jak w Wawie non stop.

      Usuń
  4. Dzięki! :)
    ~Kama

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisy są genialne *u* Chciałabym mieć wszystkie, oprócz tego z BB

    OdpowiedzUsuń
  6. Nah nah, mam drugiego liska i tego fioletowego. >:]
    Czy ty juz kiedys lisów nie oceniałaś? :o
    Fajne mi pocieszenie. >:[

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne oceny. Nie mam niestety lisów ;_;
    Ja w panfu kiedyś grałam, ale włażę tylko, gdy jest dzień zp. Inne dni to nuda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęskniłam za twoimi ocenami. :D Mi wszystkie lisy bardzo się podobają, tylko ten z saszetek jest brzydki. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ich 7 xD nie mam niestety dwoch (chyba najpiekniejszych :c) czyli: #1028 i #1126 i najbrzydszego, czyli #1536 (BB)xd

    OdpowiedzUsuń