czwartek, 13 lutego 2014

159. Photostory :B

Always on the go, keep your head up now
No, no not quite that high
D-d-dance dance dance till' you get it right
Always on the go, keep your head up now


~Howdy
Guuuuyyyyys, przeglądałam przedwczoraj statystyki bloga. Jedno. Wielkie. Wow. I to niekoniecznie z powodu prawie stu tysięcy wyświetleń. Chociaż... to też! :D 
Sami zobaczcie:
NA TEN BLOG WCHODZI AŻ TYLE OSÓB Z ZAGRANICY.
WOW. I to nie są wszystkie kraje, bo pojawiło się tu także parę osób z Kenii czy Kanady. :D

Guys, guys... Do you even understand anything? I guess not, Polish is a really hard language. But, hey, it doesn't matter! I love you all anyway! And I want to thank you for visiting my blog. It really means a lot for me. (: If you want me to write a post in English for you, just leave a message and I'll try to do it. Maybe it won't be perfect, but I think it'll be fun. :3
*also sorry if I wrote something wrong ;_; *

---
Oczywiście wam, rodakom, bardzo dziękuję za komentarze. :3 
*btw też nie sądzę żeby nowe LPS byly już w Polsce <D*

~~~
Zacznijmy już ten temat. xD
W połowie stycznia wyjęłam LPSy, poukładałam... i próbowałam się bawić, ale, ekhm... nie do końca wychodziło, więc zrezygnowałam i zrobiłam photostory. Nieco chaotyczne, ale cóż, takie są moje wymysly. <D Btw. przerabiałam zdjęcia dobre 40 minut, niezła męczarnia, mimo że jedynie je zmniejszałam i w paru przypadkach dodałam efekty specjalne. ;_;

*zaraz mnie coś trafi, trzeci raz przesyłam zdjęcia*

Tutaj widzimy cały rozłożony domek, wyjęłam chyba z 40 dodatków. ._. Uwielbiam rozkładać miejsce do zabawy. Ale bawić się nie umiem, no cóż, bywa.

Bonusowo pokój Szarika. I Pusheen. xD

Zaczęło się od tego, że było popołudnie i Elita LPS zajmowała się swoimi zwykłymi sprawami. xd Pinkie przeglądała tumblra... albo mylittlebrony... albo torrenty <D


Safcia oglądała Big Bang Theory, na które nawiasem mówiąc zarwała nockę i nawet o tym nie wiedziała...

Wolpy spał... Szarik też zresztą.
Bo do czwartej oglądali horrory. Żartuję oczywiście. Mieli maraton High School Musical.

Yang właśnie wróciła z zakupów.

W końcu Pinks zamknęła laptopa bo ruska mafia próbowała ją namierzyć. I poszła obudzić Wolpy'ego.

Yang: SAFURA RUSZ CZTERY LITERY I HELPNIJ Z ZAKUPAMI 

Safura: Oesuuuuuu...

Yang: Niepełnosprytna, prawie rypłaś mnie tym w łeb. >:(

Safura: Mhm...

Safura: DONE.

Yang: dafuq. Weź się zdrzemnij, padasz na pysk, dosłownie. 
Safura: Jeszcze jeden sezon nooooo...
Yang: Błagam, nie wnerwiaj mnie. Boli mnie głowa.

Tum dum tu du dum...

Pinkie jak zwykle delikatnie obudziła Wolfa...

...zrzucając go z drugiego piętra x.x

Pinkie: Heeeyyy, halooo, żyj. :C

Wolpy: Geez, Pinks, masz szczęście. Nie jestem ubezpieczony. D:
Pinkie: JAK TO NIE
Wolpy: No tak to :( Zgubiłem kasę na ratę ubezpieczeniową.
Pinkie: A za tę kasę nie kupiłeś czasem ekskluzywnego wydania HSM..?
Wolpy: Em...

Wolpy: TY PACZ JAKIE OKULARY

Wolpy: To bardzo piękne okulary /)^w^(\

Yang: Co tu się wyrabia?! Ludzie lekko się ogarnijcie, zaraz zaś sąsiedzi zadzwonią na policję! >:I
Pinkie: Ostatnio wzięli od nas tylko autografy. 
Wolpy: W sumie tak, ode mnie i Szarika. <D 
Yang: Ale serio się uspokójcie, głowa mi nawala. D:<

Nagle z łóżka spadł jeszcze Szarik z głośnym łomotem. xD

Yang nie wytrzymała i w końcu się wściekła. A jak Yang się wścieka... Źle się dzieje. Ziemia się trzęsie. Wulkany wybuchają. Polacy przegrywają w nożną. A sorry, to ostatnie się dzieje ciągle, to raczej nie przez longhairkę. 
Ale wiedzcie, że dzieje się źle.

CIĄG DALSZY NASTĄPI

~~~
Sorreh że przerwałam, ale jest jedenasta, a ja mam dość wklejania po pięć zdjęć, kiedy jest ich pięćdziesiąt. D: Ciąg dalszy będzie jutro albo pojutrze, bo w piątek chyba dojadą do mnie nowe figurki, yay! :D
~NarQ




6 komentarzy:

  1. Adrian z Danielem tu byli.
    I robili miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spierdlaaaaj mentala na słońceee sialslsdksadfjdhf

      Usuń
  2. ZIEMIA SIĘ TRZĘSIE, WULKANY WYBUCHAJĄ, TSUNAMI SO, SAMOLOTY SPADAJO, APOCALYPSEEE. ;_____;
    Ja dostaje jakiś kręćków w głowie jak widze taki efek jak na ostatnim zdjęciu...
    Bedo błędy bo jestem przyćpana, nah nahj :BB
    Teraz se pomyslałam, ze "Apocalypse" idealnie nadaje sie na imie dla lps'a tlyko jezcze nie wiem którego, jakiegoś czarnego najlepiej i taki co wydaje sie ciągle zły nuhnuh.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nikt mi nie wierzy :( Jak mi nie wierzycie, to sami tam jeźdźcie i sprawdźcie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Co mam o tym powiedzieć... Wiem! To było tak dziwne, że aż zajebiste!
    No i gratuluję oczywiście:) Kto by pomyślał, że jesteś taka sławna! xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń