niedziela, 23 lutego 2014

163. Fotki, fotki, fotki

Mama, just killed a man
Put a gun against his head
Pulled my trigger
Now he's dead

~Howdy
Miałam już nie pisać tej notki, ale cóż, wiem że jutro nie napiszę, bo muszę się nauczyć na sprawdzian z chemii. Ktoś tu ogarnia chemię? Ktokolwiek... ;_;
~~~
Yeeah tyle kom. :3

PSy:

Kejti:
Tak, przykro mi, tylko ty. A nie, sorreh, to ja nie mam życia. 

Anon & Lina:
A ja nie widziałam tej reklamy, ani LPSów w sklepach. :( Buu.

Lina:
Oceniałam, ale to było na c-l :P

Susi LPS:
Dzień zp jest chyba w każdy piątek, tak..?

~~~
Zaczęłam pisać tę notkę godzinę temu, Jesus... Oczywiście musiałam zająć się czymś innym. 
TwitchPlaysPokemon ftw! :D

Pora przejść do rzeczy. Jak wczoraj pisałam, znowu nazbierało się nieco zdjęć, które chciałabym wam pokazać, bo po co mają gnić na dysku nieużywane i nieukazane światu.


Tak, to zdjęcie siedziało w mojej komórce od wakacji. Taki oto stateczek (jacht, whatever) widzieliśmy na wakacjach w Chorwacji i myślałam, że wkleję to na blog Szarika, no ale cóż. 
Rany, ale chciałabym mieć jacht. ;_;

Kolejne trzy zdjęcia są poświęcone kotce, którą upiększyłam przy robieniu pokazu mody wspólnie z kuzynką. Kotka oczywiście należy do niej.
Zrobiłam to zdjęcie, bo byłam mega dumna z tego, że te skrzydła wgl się trzymały. Taśma klejąca czyni cuda. :D




Tu dwa zdjęcia kolekcji, nie wiem czemu tylko dwa, zrobiłam z piętnaście...


To nawet nie wiem gdzie robiłam. Ale na pewno ani nie u mnie ani nie u kuzynki.

Patrzcie i podziwiajcie.
Naszyjnik od Limm. <3 
Tynczowy. Hemoctrumowy.

Przypinkiii, yeee
Mituna precious bby
Oczywiście ja jestem niedorozwojem jeżeli chodzi o cokolwiek hand-made'owego, ups. :(

Znowu Szarik. Wspominałam, że ten naszyjnik miał być dla Parvati albo Amerii? 
Ale do Szarika tak mi pasuje, poza tym Pavi ma obróżkę. No i mój ulubiony LPS bardziej zasługuje na noszenie tak wyjątkowej biżuterii. <D


A to limonkowa gumka do włosów.
Miałam błękitną, ale oczywiście ją zgubiłam. xD 


To zdjęcie mi się strasznie podoba, nie wiem czemu nawet, może przez jakość.



Sorreh za słabą jakość.



W sumie bardziej skupiałam się na uchwyceniu naszyjnika niż LPSa. 


~~~
To już wszystkie zdjęcia! Kolejna notka, tak jak pisałam, będzie we wtorek lub w środę. ;]
~NarQ

10 komentarzy:

  1. Fajny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, chcę taką Limm z weną na hand-made'y przy sobie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Taśmą skleiłaś ? :D Nie wiem ja jakoś zawsze tak kleiłam że wszystko się rozpadało xD Naszyjnik fajnie wygląda na Pavi ,to chyba dlatego że ma te wzorki ;3

    ~Victoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Joule, chcesz kupić ode mnie kilka starych (w bardzo dobrym stanie) LPS z G2?
    /one nie są moje, tylko kogoś z rodziny, jakby co
    Więcej u mnie na asku: www.ask.fm/MrMental lub na forum.
    ---
    Oddaj ten naszyjnik :c
    I czemu Limm do mnie listu nie napisała i mi nie wysłała takich epickich rzeczy? D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Szczególnie spodobało mi się to z Parvati :)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeah! Szarik Forever <3 Ja też mam tego Collie. Jak teraz przeglądam Allegro , to mam wrażenie , że miałam niesamowitego farta , że kupiłam go jeszcze przed tą wielką manią na Collie xD Teraz było by to trudne , a może nawet niemożliwe O.O Mi najbardziej podoba się kotka ze szkrzydłami <3 Witaj w klubie ja też wszystko kleje na taśmę xD

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze przypinki <3 I ten naszyjnik... Cool :*
    Nie mogę się doczekać następnej notki!
    Jeśli możesz, zajrzyj do mojego nowego bloga :)
    bassetkalps.blogspot.com
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  8. Sry, nie wchodziłam. Zmontowałam. Poszedł na konek LPStoriandteri. Skomentowała XD. Oto link: https://www.youtube.com/watch?v=k6T83h_k0CI
    Jestem z niego zadowolona XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wgl. mam fazem na króliki. OMG, mam dwa ulu. które będą pisać blog, razem z innymi LPS'ami. Vanilla (nienawidzi wanilii) i Cocoa (która kocha Kakao). Mam jeszcze Carmel. Jeez, ostatnio wymieniłam się na Tabby Cat'a [740 - piękny] i na sweet Huskiego [1793 - ładniejszy niż na zdjęciu].

      Usuń