poniedziałek, 3 marca 2014

164. Sposoby na zdobywanie LPS

Tomorrow is another day
And you won't have to hide away
You'll be a man, boy!
But for now it's time to run, it's time to run!

~Howdy
Przepraszam, ale cóż, wiecie, nauka. W tamtym tygodniu codziennie miałam sprawdziany, a dziś miałam już nawet nie wchodzić, ale pomyślałam, że już od czwartku tak bardzo chciałam coś napisać. ;_;
A więc jestem!

~~~
PSy

Victoria:
Chodzi o skrzydła, tak? Owszem, skleiłam taśmą. Taśma dobra na wszystko! xD

Mental:
Bo to ja wypełniam jej quadrant, nie ty, haha! >:D Nie no, Limm is just to kind for me. ;-;

~~~
Muszę się pochwalić, że dziś widziałam... G2 W MOIM PAPIERNICZYM!!!
OMFG
Jestem taka podjarana! Jest promocja, kupujesz dwa i dostajesz jednego gratis! Nie przyglądałam się za bardzo, bo chciałam szybko wrócić po kasę, ale cóż, okazało się, że wszystko wydałam. xD Na pewno były tam różowe persy siedzące i owczarki niemieckie new mold! 
Więc zamierzam kupić owczarka, łabędzie i tego przeprzeprzecudnego shorthaira, już nie mogę się doczekać aż dostanę je w swoje ręce. :3

http://images64.fotosik.pl/618/f08ed6b45dc9a092med.jpg
http://images62.fotosik.pl/618/c61e70279e3066c5med.jpg
http://images64.fotosik.pl/618/3eb888ff851d302fmed.jpg
Jak nie będzie shorta, to chyba się załamię. ;_;

---
Ok, do rzeczy. Temat zaproponowany przez Kamę. :]

Po pierwsze, przy kupnie LPSa, chcemy jak go zdobyć?
Tanio!

Im większy unikat, a mniejsza cena, tym większą satysfakcję mamy z danego znaleziska. Poza tym, hah, rodzice bardziej skłonni są kupić nam figurkę za 6zł niż kolejnego spaniela za 55zł. :P
Po drugie, chcemy go kupić w jak najlepszej jakości, jednak tu wykreśla nam unikaty. Nierzadko widujemy przecież spaniele czy dogi z odrapanymi uszami czy nosami.

Sposoby na samodzielne zdobycie! 
Stwierdziłam, że po co mamy polegać na prezentach, skoro LPSa możemy znaleźć sobie sami..?

1. Kupno "na żywo"
Czyli po ludzku - zdobycie LPSa w sklepie.
Polecam zaglądanie do małych sklepików czy kiosków, czasem trafiają się tam unikaty. ;] 
Oczywiście tu jesteśmy uzależnieni od danego sklepu, promocji, ustalonych odgórnie cen itd. Wobec tego kategorycznie odrzućcie możliwość kupowania LPS w Smyku! Pomyślicie, że to najlepszy sklep z zabawkami. Ale powiedzcie, co wam szkodzi kupno identycznej figurki np. w Auchanie? Mogę wam zagwarantować, że w 90% sklepów w których pojawiają się LPS, ceny będą co najmniej o złotówkę niższe niż te w Smyku. 
Wtedy oczywiście kupujemy jedynie nowe, zapudełkowane (Joule wtf xD) petki, ale to chyba tym lepiej..? Tylko nie dajcie się nabrać na żadne tandetne podróby!
Dodam na marginesie, że nie popieram także LPSowych zakupów np. w nadmorskich targowiskach, tam ceny też pozostawiają wiele do życzenia.

2. Allegro.pl / Ebay.com
Czyli dwie najbardziej polecane strony. Wiadomo, na ebayu zazwyczaj drożej i jeszcze koszta przesyłki, ale to najlepsza strona do szukania unikatów, jeżeli akurat jesteśmy w stanie wydać parę dych na pojedynczą figurkę. 
Allegro polecam z całego serca, lecz musicie umieć wynajdywać dobre okazje. Np ja gdy widzę figurkę za więcej niż 12zł... Cóż, na pewno jej nie kupię, należy pamiętać, że zawsze musicie zapłacić te co najmniej sześć złotych więcej za przesyłkę! Niektórzy sprzedawcy oferują jedynie wysyłki za 15zł...
Jeżeli już widzicie dobry unikat, czy tam jakąkolwiek figurkę (używaną!), radzę zerknąć na inne aukcje. Bardzo rzadko zdarza się, że ktoś sprzedaje akurat tylko jedną używaną figurkę, zazwyczaj sprzedaje się je kolekcjami. Polecam takie rozwiązanie! Sprzedawca zawsze wysyła wtedy wszystkie figurki w jednej paczce. 
I zawsze, ale to zawsze pamiętajcie, by zapytać samą siebie "Czy mogłabym ją kupić taniej?". Poczekajcie, poszperajcie. Kiedyś chciałam kupić wymarzonego Teda (#25) za 15zł, a tymczasem udało mi się go zdobyć za 7zł! :D Wystarczyło zaczekać jakiś czas. 

Jakich użytkowników wam polecam?

TakiMałyTakiDuży

Ma całą masę figurek, ale orientuje się, które są najbardziej opłacalne, no i cóż... efektem są spaniele po sześć dych i króliczki #3 za 3,90 xD
Tylko gdybyście trafili na uszkodzoną figurkę, reklamujcie! Z łatwością wymienicie na inną. :3
(wydaje mi się, że ten użytkownik po prostu kupuje mnóstwo dużych zestawów z używanymi kolekcjami, a potem sprzedaje z dość sporym zyskiem)

s18strzalka

Kupiłam u tego allegrowicza tylko jeden zestaw, ale gorąco polecam. C: Zestaw był w stanie idealnym! 
Ceny są dość dobre, niekiedy pojawiają się unikaty. :3

3. Tablica.pl lub jakakolwiek strona z ogłoszeniami
Przykro mi to pisać, ale jestem w kompletnym lesie! Nigdy nie zamawiałam przez tę stronę, ale z tego co widzę, wiele kolekcjonerów jest z niej zadowolonych. Czasem tam zaglądam, można trafić na ciekawe figurki po niskich cenach. Istnieje również opcja wymiany, zastanawiam się jak to działa. <D

4. Zapomniane, wręcz archiwalne strony sklepów z możliwością zakupu przez Internet
Tak zdobyłam Parvati za 19,99zł, Chow-Chowa Samsona #1058 za 6zł i nie jestem pewna, ale chyba zestaw walentynkowy za 19,99/24,99..?
Owszem, do tego potrzebne są wielkie pokłady cierpliwości, ale jakie rezultaty! Stare, unikatowe figurki w niezwykle atrakcyjnych cenach i do tego w oryginalnych opakowaniach! 
Jeżeli kiedyś znajdę więcej czasu i pokłady chęci, obiecuję, że poszukam dla was parę linków do tego typu stron. :B

~~~
Oprócz tego można też oczywiście się wymieniać z innymi kolekcjonerami lub wybłagać/kupić od kogoś LPSa. xD
I to już wszystkie sposoby, jak samodzielnie zdobyć figurkę! Z jakiego wy najczęściej korzystacie, jaki polecacie? :3
~NarQ

28 komentarzy:

  1. Pieresza^^ :3 Lol xD Nie wierze. Właśnie w piątek wieczorem kupiłam u s18strzalka corgi nr #1486 xD Właśnie po zdjęciu było widać , że jest w stanie... IDEALNYM wręcz xD Dla tego się skusiłam. Miałam co prawda małe wątpliwości , bo nigdy tam nie kupowałam , ale jak widzę , sprzedawca sprawdzony ;D Jeżeli wysprzedaje swoją kolekcje , to była ogromna xD

    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, July!
    To ja kilka notek temu na Twoim blogu pisałam, że zamierzam kupić u mnie na rynku owczarka. Cieszę się niezmiernie, że u Ciebie te figurki już są :) Jak pisałam komentarz w notce "Oceny lisów", kupiłam go i nazwałam go Borys xD Tak, jak w Wawie non stop. Tylko szkoda, że nie było shorthaira.
    Dobry temat dała Kama. ;)
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że wtedy ci nie uwierzyłam, teraz widzę, że pisałaś prawdę. Mam nadzieję, że nie jesteś zła.
      Co za zbieg okoliczności... Kiedyś miałam prawdziwego owczarka niemieckiego o imieniu Borys. ;_; I tą figurkę też chciałam tak nazwać, na jego cześć.

      Usuń
    2. Spoko, na Twoim miejscu też bym nie uwierzyła.

      Usuń
  3. Zazdroszczę, że u ciebie już są G2. U mnie chyba będą w przyszłym tygodniu, bo pani w sklepie mówiła, że wtedy będą mieć dostawę. Nie wiem, co zrobię, gdy okaże się, że to jakieś G3.
    U mnie w pobliżu nie ma zbyt wielu sklepów, w których można kupić LPS. :/ Ale jakieś zabawkowe są.
    Ja jeszcze polecam Pepco, tam niektóre zestawy są nawet dwa razy tańsze niż w większości sklepów. Jedyną wadą jest to, że nie zawsze mamy tam jakiś wybór, a czasem wcale nie ma LPS.
    Co do tych targowisk, masz całkowitą rację! Ja tam widziałam same podróby, ale moja przyjaciółka mówiła, że znalazła zestawy Cuddly + zwykły LPS za 50 zł. O.o
    Na Ebayu jest chyba ze dwóch użytkowników z Polski, którzy sprzedają LPS, w tym wiele unikatów. Niestety ceny są zwykle bardzo duże, znają się na LPS.
    Allegro też bardzo polecam, często tam kupuje. Ja potrafię dać o wiele więcej od 12 zł, ale tylko jeśli to unikat, a nie po prostu jamnik, który jest drogi tylko dlatego, że jest jamnikiem. -.-
    Lubię TakiMałyTakiDuży. Wprawdzie popularne kształty są drogie, ale czasem pojawiają się inne unikaty o bardzo korzystnych cenach! Już nie raz udało mi się kupić tam prawdziwe perełki, zwierzaki #no i bonusy. Trzeba tylko dobrze szukać i nie patrzeć tylko na spaniele.
    s18strzalka też czasem ma takie unikaty i bardzo fajne zestawy po 14 zł.
    Polecam ci jeszcze kamilka2805, ma mnóstwo fajnych figurek w niskich cenach oraz adam7309 - wprawdzie chyba nic od niego kupiłam, ale widzę, że ma mnóstwo nowych, oryginalnie zapakowanych zestawów, nawet z serii około #1000!
    Na Tablicy też kupuję bardzo często, ale jeszcze nigdy nie odebrałam nic osobiście. xD Trzeba pytać o możliwość wysyłki, zwykle się zgadzają. Ja tam zdobyłam mojego ulubionego LPSa. :D Polecam ci przejrzeć, większość ludzi kompletnie nie zna się na figurkach i wystawia wszystkie po takich samych cenach, ale trzeba się śpieszyć, bo popularne natychmiast znikają. Jedyną wadą jest to, że czasem zdarzają się oszuści, ale to bardzo rzadko.
    W jednym z takich internetowych sklepów zabawkowych widziałam oryginalnie zapakowany zestaw "Stoisko z lemoniadą", ale niestety się spóźniłam i ktoś mi go sprzątnął sprzed nosa. :c Ale na pewno jest wiele innych okazji, choć przyznam, że nie potrafię ich ogarnąć tak jak na Tablicy czy Allegro.
    Ja planuję od mojej koleżanki odkupić twoją Parvati, zestaw z dogiem i czaplą Cuddly oraz inne LPS, już nie pamiętam, jakie jeszcze miała. Ale najpierw muszę ją ładnie poprosić, a ona się zgodzić, bo jeszcze nawet nie pytałam.
    Czy ja zawsze muszę się tak rozpisać? Widocznie muszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam również dodać, że na moich wakacjach w Sianożętach zeszłego lata na nadmorskich targowiskach w tej miejscowości były 3 LPS podstawowe za 10 zł! Kupiłam je, warto było :)
    PS: "... Sianożętach = siano żrę tak xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe persy siedzące, powiadasz??? Z kiwającymi główkami???!
    Przepraszam za nadmiar znaków interpunkcyjnych xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli G2 powoli zaczynają pojawiać się w sklepach :D Cieszmy się, ludziska! xD Ale puki co, kupuję sobie starsze G2 w małych sklepikach zabawkowych i papierniczych...
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od TMTD (piszę w skrócie , bo nie chce mi się pisać tak długiego nicku) mama zamówiła mi 2 owczarki old mold. Nie na darmo ma on 99.7% poz. komów

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam tam moje największe LPS'owe marzenie za 7,99 szkoda że rodzice nie zgodzili się kupić:(

    OdpowiedzUsuń
  9. sory kupiłem bo jestem chłopoakiem

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tego Shorthair kupiłem go za 89,00 zł z dostawą 99,00 zł ponoć jest on unikatem

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tego pieska i Łabędzia :D Piesek Kosztował 15 zł łabędz tyle samo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację nie warto wydawać 90 złotych na jamnika bo jest jamnikiem
    Ja np. kupiłam jamnika latarkę na olx za 10 zł
    Szukałam długo aż natrafiłam na ofertę gdzie ktoś sprzedawał kucyki pony lps g1 i właśnie jamnik latarka;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdro pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka a mogła byś powiedzieć czy stare lps wrucom?

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja dziś znalazłam orginalną comic con kitty za 10 centow prawdo podobnie kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pytanie gdzie było to zdarzenie?♥

    OdpowiedzUsuń
  17. A w punkcie 4 to o jakie sklepy chodzi? Podasz linka do jakiegoś?

    OdpowiedzUsuń
  18. Są tylko 4 sposoby, a miało być 164! Oszukujecie wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie województwo? :oo

    OdpowiedzUsuń