sobota, 8 marca 2014

165. Spóźniona notka o kupnie shorta i owczarka

Nie mam potrzeby zbyt wiele wiedzieć
Nie mam potrzeby wiedzieć zbyt wiele
Gdy wszystko skończy się tak jak myślałem
Wsyp mnie do morza, stąd przyjechałem

~Howdy
Notka bardzo spóźniona, bo te dwa LPSy posiadam już od wtorku, ups. No ale znowu wystąpiło wiele czynników, które spowodowały to opóźnienie, głównie szkoła... i GTA SA, które chcę skończyć w ten weekend, coś nie czuję żeby mi się udało, bo jak już kiedyś w przeszłości, zacięłam się na misji z lowriderami. -_-
Borz, siedzę przy kompie od trzeciej, jest wpół do siódmej, jak ten czas leci. A już o trzeciej miałam szybko napisać notkę, tyle że, uh, zaczęło się od przeglądania historii odtwarzania na Spotify, poprzez czytanie artykułu o Top Wszech Czasów na wikipedii, scrollowanie soup.io, aż do spędzania godziny nad utworami Kultu lub Kazika. @__@
Szkoda słów.
---
PSy, I guess..?

Bassetka LPS:
Wybacz, ja też ci wtedy nie uwierzyłam, byłam zbyt zdziwiona, ale teraz już wiem, że pisałaś prawdę. :3 Wawa non stop, co to za serial, widziałam że chyba na kinomanie jest dość często odtwarzany...

Carly LPS:
O borze, jaki długi komentarz.
Też często kupowałam w Pepco, praktycznie za każdym razem gdy były w nim LPS, też go polecam. :D
Muszę wypróbować użytkowników których poleciłaś, ale to za jakiś czas. Ale do tablicy chyba się nie przekonam. :I
Idiotycznie się czuję gdy moja odpowiedź jest dziesięć razy krótsza niż twój komentarz. xD

~~~
Lewa strona nigdy się nie budzi, prawa strona nigdy nie zasypia... 
Faza na Kazika, yeah. C':

Przesyłam właśnie na dysk Google filmik z otwieraniem, który jest jednym wielkim failem, oups.
Zastanawiam się kiedy się załaduje...

Jak już wspomniałam, we wtorek wybłagałam wcześniejsze otrzymanie kieszonkowego i poszłam kupić wymarzone figurki. :3 
Okazało się, że jedynymi gratisami są jedynki G3, szczerze mówiąc liczyłam chociaż na myszkę babies, bo na sto procent zostało im kilkanaście sztuk.
No ale nie obyło się bez udawanego "Jakiegoś kota... to chyba jest kot, uhm." i "To dla siostry" lol. <"D

Oto gratis. Uhm, G3 jak G3, nawet się nim specjalnie nie przejęłam. Miał nieco zniszczone oko, więc poprawiłem je markerem.
Nie ma imienia. Pomocy..?

Tokens! <3
Już są w grze. ;) Podawajcie w komentarzach kody do waszych miast, jeżeli gracie!
Proszę, bo jestem masakrycznym forever alonem, a potrzebuję choć jednego znajomego żeby zrobić questa. xD

DUM DUM DUUUUM
Przed państwem...
Hercules Poirot! 
Lub, jak ja zwykłam już mówić, Poiriocik. <3 
Mam okropną fazę na Agatę Christie, zaczynam dziś piątą książkę. :3 
Poiriocik jest idealnym odzwierciedleniem książkowego detektywa, czyli jest sprytny i błyskotliwy, jednak wyjątkowo się sobą chwali, brak mu skromności. Tylko że mój Poirot ma osiemnastkę, a książkowy już jest w miarę podeszłym wieku. :P

Christie!

Wierna przyjaciółka Poirota, ubóstwia kryminały i serial Sherlock. Jest niezwykle wyrozumiała w stosunku do swojego kumpla. Zamierzam właśnie dla niej zrobić mój pierwszy handmade'owy pokoik z pudełka po butach. xD


Oba LPSy mają na szyjach wymalowane obróżki. U Herculesa jest ona mniej widoczna, a ta u shorthaira prawie wcale nie przypomina obróżki.

~~~
To już wszystko na dziś! Ponawiam prośbę o propozycję imienia dla kotki G3, mogą być jakieś zabawne czy ironiczne, nawet powinny, bo ja jakoś g3 traktuję jako figurki innego rodzaju, tak jak Blythe czy coś. xd
I podawajcie kody do swoich miasteczek, będę bardzo wdzięczna. ;u;
~NarQ

19 komentarzy:

  1. ja mam tego shorthaira super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te lps'y są super! Tylko mój owczarek to Rex a shorthair Yasmin. Te kotki szybko się rozchodzą ja kupiłam przedostatniego. Fajny pomysł z detektywami. Czyżby fanka Scherlocka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie wiem, jak ściągnąć tą grę LPS na telefon, więc nie mam miasteczka. Wiesz, że owczarek i shorthairka pojawiały się w serialu The Littlest Pet Shop? Kotka była tajną agentką, a psiak pojawił się w pierwszym odcinku, jak ten jeż gadał Bl***e o schronisko Lavers Ever Pet Shop. W jakimś tam odcinku leżał na kolanach jakiejś gościarki i gonił piłkę na konkursie, w którym wzięła udział Zoe Trent.
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je tam widziałam. Shorthair miał nawet imię - Scout Kerry. W sumie chyba większość tych nowych G2 (a może nawet wszystkie) była w tym serialu, jak się dobrze przyjrzeć.

      Usuń
    2. Dla mnie Scout do Amy i kit. A pies to Spike i też kit.

      Usuń
  4. Nazwij kotke Pinkamena, lol. :B
    Ej, jak te mają obróżki, to reszta tez ma?
    Jak tak to jak rekin ją bedzie miał? XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rekina i łabędzia, i ani to ani to nie ma obróżki.

      Usuń
  5. Ja często piszę takie długie komentarze. Muszę zawsze powiedzieć o wszystkich pierdołach związanych (lub nie) z tematem i nie umiem niczego pominąć. Tak samo, jak nie potrafię krótko streścić książki, filmu lub napisać pracy na polski, która nie zajmuje całej strony.
    I kolejna osoba je ma, kurcze. Pomyśleć, że kiedyś miałam nadzieję, że zdobędę je jako pierwsza. xD Trudno, muszę czekać. Niektóre już od dawna mają wymyślone imiona i charaktery. :D
    Ta obróżka shorthaira faktycznie jest dość dziwna. W serialu wyglądała tak:
    https://lh6.googleusercontent.com/-KFs_vITiGc4/UwxBnuIHs1I/AAAAAAAAAPc/6VmGHG-q1zw/Scout-Kerry-littlest-pet-shop-on-the-hub-33537903-698-698.jpg
    Coś im nie wyszło.
    Chyba nie jestem dobra w wymyślaniu zabawnych/ironicznych imion. Nazwij ją Rózia. Albo po prostu Kotka. Albo Różowa Kotka, o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dodać pomysły na imiona dla kotki:
    Caroline
    Jelly
    Daisy
    Eyes
    Utiss
    Mela
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na imię dla kotka to Asteia (imię tej samej kotki mojej kol). Też mam te 2 petki, a grę miałam i nwm jak dać tokeny do gry ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. A propos tokenów, przeskanować, czyli zrobić zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde nie wiecie co to znaczy zeskanowac i jak to zrobić?
      https://www.youtube.com/watch?v=_cNkQ4LINfA od 0:16 jest to pokazane.

      Usuń
  9. Świetne LPSy :) Co do imienia, to myślę, że powinnaś ją nazwać Violetta (jest taka słodziuteńka jak cały ten serial) xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Violetta - pojebalo cie anonimku, lepiej jebnij sie młotkiem w łeb
    Ten różowy kot moze sie nazywać pinkamena lub rose :3

    OdpowiedzUsuń