sobota, 15 marca 2014

166. Mini zabawa w fryzjera, magnes w główce i inne

Tutaj i tutaj przebiega linia frontu
Powietrze jest już nasycone
Wszystko zostało powiedziane
Ostatnie mosty zostały spalone, zostały spalone

~Howdy
Odkładam pisanie tej notki już od środy, oesu. xD Zawsze coś, albo zacznę przeglądać soup, albo czytać creepypasty albo szukać utworu muzyki klasycznej, co jest niewiarygodnie trudne, bo jak tu wyszukać "tum tum rum tururururum" i znaleźć tę właśnie tę symfonię. 
...
CONGRATULATIONS JULY. Właśnie się zorientowałam, że minęło 20 minut od kiedy przerwałam pisanie notki i zaczęłam wyszukiwać utworów różnych podgatunków metalu.

Czy ja nigdy nie mogę się skupić na czymś konkretnym..?
---
PSy:

Anon:
Yasmin, jakie cudne imię *-* 
Nie jestem fanką Sherlock'a, nie czytałam jeszcze żadnej z książek z jego przygodami ani nie oglądałam serialu. Muszę to nadrobić. D:
Detektyw Herkules Poirot to postać oryginalnie wymyślona przez Agatę Christie, jedną z wybitniejszych pisarek kryminałów. Kocham jej książki, a moja ulubiona to Morderstwo w Orient Expressie. 

Bassetka LPS & Carly LPS:
Powinnam nadrobić odcinki. Wiecie gdzie można je obejrzeć, najlepiej po ang z napisami? ;_; Sama zatrzymałam się na odcinku w którym Zoey uważa, że jej krewna zostaje uwięziona w sklepie Biskitek... D:
Oh God, ona w serialu wygląda świetnie! *w*

+PS Bassetka:
Grę można ściągnąć albo w Google Play, albo w App Store, zależnie od tego, czy na komórce/tablecie masz system Apple'a czy Android.

+PS Carly:
Już mam LPSa o imieniu Rózia, różowego króliczka #501, który był moim piątym LPSem. xD
Widzę że wszyscy polują na te dwie figurki.

*Daaamn, zaczęłam pisać jakieś piętnaście po ósmej, obecnie jest za piętnaście... dziesiąta*

*21:57*
Może jednak powinnam dokończyć tę notkę...

Susi LPS:
Jak już Lina ci wyjaśniła, token musi się zmieścić w obrębie ramki i nie wolno nim poruszać, najlepiej tablet postawić na boku, żeby nie trzęsła ci się ręka i wtedy zeskanować.

~~~
Dobrze, po przebrnięciu przez parę metalowych utworów, wikipedię serialu LPS, parę stron o Agacie i Poirocie z oryginalnej wikipedii oraz przez kilkadziesiąt (o ile nie ponad 100) artów na DA wracam do pisania. 
Niesamowite jak łatwo jest mnie rozproszyć. 

Zaraz zacznę szukać utworów z radia z GTA i skończę na onecie czytając artykuł "Jak najlepiej wykonać tajski masaż". 
...
22:21
Okay, okay. Już piszę. 
THE STANLEY PARABLE 
"And Stanley was happy"

CZY JA SIĘ W KOŃCU WEZMĘ ZA PISANIE?!

Bodajże już w środę miałam napisać notkę. Stwierdziłam, że fajnie by było, gdybym zmieniła Punky fryzurę... Nieco się tego obawiałam, no bo co jeśli nie wyjdzie, a jej irokez nie powróci do pierwotnego stanu..?
Machnęłam na to ręką i już po 10sek Punky miała piękne zmoczone pod kranem włosy.

Na początek - jeż.

Ale potem stwierdziłam, że to nie ma sensu, bo po wyschnięciu włosy pewnie znowu będą tworzyć prosty irokez.

Potem jeszcze chwilę kombinowałam, ale nie robiłam żadnych innych zdjęć prócz tego.
Uwaga, przerwa na inne głupoty. xD

Yeaaaah pierwszy zwierzak, którego mam zarówno w grze, jak i w postaci figurki!

Maluch <3
Tak, nazwałam szczeniaczka #143 Maluch. :3
To było moje pierwsze LPSowe marzenie, chciałam go jeszcze przed rozpoczęciem kolekcji...

OGŁOSZENIAAAA PARAFIALNEEEE
Różowa kotka zdobyła swoje imię. Zainspirowała mnie Carly LPS, proponując Różową Kotkę.
Stwierdziłam, hey, czemu nie?
Różowa Kotka. eRKa. Erka. A może Elka..?
Tak więc kotka nazywa się Erka aka Elka.
Dziękuję za wszystkie propozycje, jedną z nich (Asteia) wykorzystałam jako imię dla wymyślonej przeze mnie postaci. :3

Kolejna sprawa tytułowa. Otóż już od dawna wiedziałam, że pudelka #18 nie ma ani magnesu w łapce, ani nawet otworu na rzekomy magnes, jak to na porządną figurkę przystało. Po jakimś czasie od kupna zauważyłam, że ma magnes w główce, dzięki temu, że do pudełka wrzuciłam przez przypadek kolczyk bez tego pręcika, bo akurat go złamałam a szkoda było mi go wyrzucać. 
Potem zauważyłam, że przyczepił się on dokładnie na oko Larissy... no i tak już został, eh, nie chce mi się go ściągać. xD 
Dopiero w czwartek uznałam że jest to coś godnego pokazania wam, drodzy czytelnicy. <"D

Wracamy do zabawy w fryzjera. Chciałam aby Punky miała fryzurę a'la Rainbow Dash.

Zostawiłam ją tak na ok 24h.


I don't even know. Już jest 22:49, God why xD

Oto efekt tuż po zdjęciu gumek. Musiałam jej jeszcze to trochę popoprawiać, ale już wyglądało w miarę nieźle.

Po poprawkach.

Tada! Grzywka a'la RD!
Punky just got 20% cooler! :D

~~~
Dzięki Bogu, już koniec notki. Zbyt dużo czasu spędzam na innych czynnościach niż pisaniu notki, inaczej wyrobiłabym się do 20:45, a tak... już jest 22:52. <"D
~NarQ

21 komentarzy:

  1. Magnes w oku haha XD Wygląda jak pirat.
    Ej, można by to tak zrobić, że Larissa straciła oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł... Magnes w główce...
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnes w oku Xddd
    P.S dzięki za pomoc z tokenami, ale wcześniej je przeskanowałam Xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi... Rainbow Punky! Oglądałaś już mój teledysk?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty dodałaś tego psiaka do gry? Stare LPS nie mają tokenów.
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzura Punky boska *u* Mogłaś jej jeszcze zrobić kolorową grzywę xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja te odcinki oglądam na MiniMini (jeśli w ogóle trafię) z niezbyt fajnym polskim dubbingiem. Na YT w ogóle ich nie ma, chyba zablokowali tak jak MLP, ale znalazłam oryginalną wersję bez napisów na dailymotion.com.
    Szczerze mówiąc ja poluję na wszystkie figurki z tych pojedynczych, co teraz są, poza postaciami z serialu w wersji G2. Ale wciąż nie mam żadnego. ;_;
    Nie wiedziałam, że w tej grze są też LPS ze starej serii.
    Larissa pirat! Może przez przypadek zamiast do łapki wsadzili magnes do głowy? xD Cóż, na to wygląda.
    Punky wygląda suuuuper w tej grzywce. Trzyma się to?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oglądam na Teletoon + , chyba o 18:00 leci The Littlest Pet Shop.

    OdpowiedzUsuń
  9. hejoszki julkoloszki kaloszki dawno nie spamowałąm! stenkstyliście sie co

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny fryz!!! :-P A july mam takie pytanie czemu nie wziełaś udziału w tym konkursie na zdjęcie zimowo-wiosenne ???

    OdpowiedzUsuń
  11. RD rządzi!!! Zaraz nie wytrzymam i zaspamuję cały internet RD xDD
    "just 20% cooler!" kocham to ^^
    Zapraszam do mnie
    lpsizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. YAY! Odpisałaś mi! Tak to ja pisałam o kotce Yasmin i fance sherloka. Jak weszłam i zobaczyłam żo odpisałaś mi to myślałam, że pęknę z radości! Prowadziłam blog o lps ale chciałam usunąć a jak zobaczyłam że odposałaś to zostawiłam i tym razem chcę się mega postarać. Dzięki Jolly July. Jeteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś jest Dzień Petka! Pamiętasz, July?
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  14. Magnes w oku xD. July powinnaś zostać fryzjerką!

    OdpowiedzUsuń
  15. July, jeśli możesz, proszę Cię, zajrzyj na mojego bloga.
    bassetkalps.blogspot.com
    Znalazłam nowości, musisz to zobaczyć! :D
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkie fryzurki ;p Najbardziej mi sie podoba ta na końcu. Też mam figurkę z gry w realu (nawet dwie!). Pozdro i zapro na mojego bloga blog-o-ciastkach.logspot.com

    OdpowiedzUsuń