piątek, 4 kwietnia 2014

167. Nowe figurki (sześć G3)

Take me down to the Paradise City
Where the grass is green 
And the girls are pretty
Oh won't you please take me home

~Howdy
Oh well, znowu mnie trochę nie było. Minęło parę dni gorszych, parę lepszych, parę których zapamiętam na dłużej... w tym moje urodziny, uh xD Nie obchodzę urodzin jakoś szczególnie, ale cóż, stuknęło mi 15 wiosen. Dostałam m.in. trzy książki, breloczek, ołówki... Yay! :D

Hmm, mogę wam się usprawiedliwić faktem, iż nie lubię pisać o swoich nowych figurkach. Nie wiem czemu, ale zawsze to odwlekam. :p
~~~
PSy:

Trawniq:
Owszem, oglądałam. Jest cool. xD

Bassetka:
Ten szczeniak już jest w grze, nie trzeba go skanować, zresztą jak? xD

Carly LPS:
Więc pozostaje tylko dailymotion, eh. :[ Nie mam minimini ani teletoona. 
Tak, grzywka jakoś się trzyma. xD Co prawda nieco się rozwaliła, ale to było do przewidzenia.

Karolina Ro:
1. Nie potrafię się wziąć za życie, a co dopiero za konkurs :<
2. Jestem leniem
3. Szarik?

Muffinka:
Wow, cieszę się gdy widzę, że mój blog jest dla kogoś inspiracją. <3
No i jestem przeszczęśliwa, gdy ktoś dzięki mnie zostaje w fandomie! <D
Nie obiecuję że bd wchodzić na blog, bo szczerze mówiąc to na swój zaglądam tylko gdy piszę kolejną notkę. <"D 

~~~
Trolololo
Cofnijmy się o dwa tygodnie. W sumie to trzy..? Niech bd trzy. xD Już nawet nie pamiętam jaki to był dzień tygodnia, ale wybraliśmy się całą rodzinką na duże zakupy. :3 
Wstępujemy do Auchana. Ja od razu obieram taktykę: LPS -> Gry -> Czasopisma/książki. 
YEAH

SASZETKI PO... 4,50! 

WHAT XDD
Zdziwiłam się, ale ok, czemu nie. Musiałam wziąć aż pięć. Bo hey, jedna figurka za mniej niż 5zł, trzeba skorzystać, nie? :P

Tak oto zdobyłam kolejne G3. P:

Jako pierwszą znalazłam sówkę, która jest mistrzem breakdance.
Sówka Płomykówka
Tak, nazwałam ją Płomykówka, hey, przecież to G3, who cares XD

Krabik Kamikadze, który był moim głównym celem zaraz po narwalu. ;]

Narwal Nergal. xD
Znalazł go tata, what. <"D Jeszcze się ze mną kłócił, bo nie chciałam uwierzyć, że od razu wziął figurkę którą chciałam.

Muflon/baran, który nie ma imienia. Płci też nie
Ale jemu się epicko obraca głowa. xD
Początkowo była to ona - Marvel. Ale niedawno przypomniałam sobie, że przecież to Comic Con'a miałam nazwać Marvel. :c
W związku z tym proszę o propozycje. :B

I... kompletnie losowo wzięta świnka Porky. xd
Jest przezroczysta. Fajnie wygląda gdy się ją trzyma pod światło. :3


Szóstego G3 kupił mi tata, wytrzasnął go z Carrefoure'a za 5zł, bo ktoś naderwał opakowanie i zabrał ulotkę i token... Ale to nic, figurka to figurka. :B Mam już 9 G3 omfg. xD

Zdjęcie z neta bo zapomniałam jej zrobić. :(
Też nie ma imienia. HELP.
Najlepiej na G. 

~~~
Oh well, już 23:28, jfc Ile Internet zabierze mi jeszcze życia...
Piszcie propozycje imion dla barana i żyrafki!
I chwała wam za odwiedzanie bloga! ;u;
~NarQ

122 komentarze:

  1. Nie mogę ci doradzić, bo dla mnie G3 są rodzaju nijakiego. Nie będę już mowić jak bardzo ich nienawidzę, ale ze wszystkich twoich nowych LPS, sowa była najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze imię dla żyrafy na G jakie mi przyszło to Gerald no o ile to chłopak a jak dziewczyna to Gerda lol.
    Masz 3 moje wymarzone:sowę, muflona i narwala. :U

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę mieć narwala, to najfajniejszy ze wszystkich G3. Widziałam te saszetki w Empiku i nawet od razu go znalazłam, ale kosztował 17.99. Dlaczego u mnie nie ma Auchana? :(
    Krab i baran też są ładne, ta seria BB jest super jak na G3. Sowa może być, a świnia i żyrafa w ogóle mi się nie podobają, jeśli mam być szczera.
    Marvel to według mnie imię męskie. I ten muflon powinien być facetem, skoro ma takie rogi. Niestety nie mam pomysłów na imiona ani dla niego, ani dla żyrafy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baran czy tam muflon może się nazywać Rogaty Śliwacz, a żyrafa Godna Szyja. Wiem, trochę śmieszne, ale to w końcu g3.
    Ech, masz farta! U mnie w sklepie nigdy tak tanio LPS nie były.
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co mi wpadło do głowy dla żyrafy to Garbina xD A dla muflona to nie wiem :) A tak wgl. fajne lps :^ Pozdrawiam ;>
    ~loveblue1
    manythings-about-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Imiona dla żyrafki:Gina,Ginger,Gabi,Gutek xD.
    Imiona dla barana:Baton,Baron i nie mam więcej pomysłów:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sówka jest boska. Ta świnka przypomina mi takiego małego prosiaczka. Ja kocham te przezroczyste są takie gumowate raz się zagalopowałam i...powąchałam ;D Nie pachnie. To już na 100% wiem. Fajnie by było, zapachowe lps. Nowa epoka. Mam tą żyrafę.
    Imiona dla żyrafy; Ginger. Gabi Gail Grace Galicja Glamour
    Imiona dla barana: Gallardo Frogo Purple Plum (chodzi mi o śliwe a nie o plum po prostu) Blues i może Fresek
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Imię dla żyrafy; Gabriell Gloria Georgia Ginny Glum Gesso
    Imię dla barana: Frugo śliwek Federicco Henryk Rogus Gentelmen Gangam Style Sudoku

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czas temu odkryłam Twojego bloga, ale niezmiernie miło się czuję, że tak naprawdę nie tylko ja jestem taką "starą" (15 lat już w tym roku ;o; ) kolekcjonerką XD
    Powiem jeszcze, bardziej na temat, że nie potrafię się do G3 przekonać i liczę raczej na powrót G2 do sklepów c;
    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super lps ciekawe jak by wyglądał pawian g3 :-) I jeszcze jedno pytanie, bierzesz udział w konkursie YuKi bo ja tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam konkursy ! Mehehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza sowa...
    Ja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam sobie shorthaira z jedynek ;O

    ~LpsSąSuper

    OdpowiedzUsuń
  14. KIEDY NN???????????????????/

    OdpowiedzUsuń
  15. KIEDY NN GŁUPTASZKO JULIANKO KUBUSIUSZKO

    OdpowiedzUsuń
  16. BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA

    OdpowiedzUsuń
  17. kokokoko jestem spoko july leci hen wysoko ktoś jej głowę nogą kopnął łeb siekierą rąbnął

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znaki interpunkcyjne to gdzie? :<

      Usuń
  18. Jesteś dziwna, szalejesz za jakimiś lypysami zamiast jakiegoś chłopaka poznać. Wzięłabyś się za ubiór. Weź przykład ze mnie, ja już dawno się całowałam z moim chłopakiem Kenem, ach, ale było gorąco! Zresztą ty się nigdy nie zmienisz słuchaj ludzi!!!!!!!!!!!!!! Albo nie: lepiej spotykaj się z tymi twoimi dziwakami, takimi dziecinnymi jak ty. Brzydka jesteś, 175785684563 lps masz, za dużo hajsu na to wydajesz. Lepiej wydać to na lakier do paznokci i do włosów, na porządne stringi i bikini też. 14 lat a zachowuje się jak dziecko! Wogułe to ja cię widziałam w Myślęnicach, jak szłaś z jakąś człowieką. Co za wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!! ty masz rozum tyłko????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pzrestań dziwako, jesteś tak samo niedojrzała, jak ta "juleczka". Tamta ma rację, przez sałe życie będżiecie się bawić// jakimiś zabaweczkami?

      Usuń
    2. Nie będę się tu wykłócać, ale każdy lubi co innego. W przeciwieństwie do ciebie, anonimie, July nikogo nie wyzywa i jest tolerancyjna. ;) Natomiast Ty myślisz, że jeżeli wyzywasz z "bezimiennego" konta, nikt ci nic nie zrobi, naprawdę żałosne. Poza tym radziłabym zwrócić uwagę na interpunkcję. "Wogułe" to wszystko, co chciałam napisać.
      ~StarSquirrel

      Usuń
    3. Kto się nabrał że ją to pisałam???? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

      Usuń
    4. Hehe, roześmiałam się. Człowieką? Chłopak Ken? To ty jesteś Barbie XDD, buahahahaha!!!!!! Lypysy? Nie udawaj, że wiesz, że niektórzy tak czytają. July zachowuje się jak dziecko? Chyba ty, publicznie przyznajesz się do całowania z chłopakami, a sama nie podajesz wieku, na pewno masz z 9 lat.
      Aż tyle LPS? Taka ilość nie istnieje, zresztą po co July tyle?
      PS: Najbardziej uśmiałam się z tych stringów i bikini xD. Naprawdę nie masz co robić -,- ?
      ~StarSquirrel

      Usuń
    5. Eliza (Longon), czemu mi nie powiedziałaś o tym. :<
      By the way, Joule ma chłopaka przecież, więc bądź z niej dumna anonimko, itp.

      Usuń
    6. joule jesteśmy niedojrzałe chodzmy sie bawic elpeesami plis :----)

      Usuń
  19. ogladasz tance z gwiazdorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tam chwasty tańczą na szuwarach nad jeziorem, etc.

      Usuń
  20. Kto mnie lubi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie

      Usuń
    2. Musisz mnie lubić!

      Usuń
    3. Hahaha wygrałam bo ty gościarko mi nie odpowiadasz!

      Usuń
    4. a co mnie to obchodzi

      Usuń
    5. Masz mnie słuchać!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    6. uspokój się głupia

      Usuń
    7. Nie uspokoję się, sama jesteś głupia.

      Usuń
    8. nie lubię takich jak ty

      Usuń
    9. Masz mnie słuchać!!!!

      Usuń
    10. bo co mi zrobisz

      Usuń
    11. Trzeba było się ze mną nie kłócić!

      Usuń
    12. sama się kłuciłaś

      Usuń
    13. teraz ty mnie słuchaj młoda

      Usuń
    14. Przestań!!!!

      Usuń
    15. nie przestanę

      Usuń
    16. Masz to robić!

      Usuń
    17. Spam level hard.

      Usuń
  21. Eee...żal mi was i przestańcie zaśmiecać jej bloga bo on nie jest po to by sobie na nim rozmawiać jak np. na Faceboku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna durna osoba spamuje, widać, ze jej sie nudzi. xD
      Ale borze, aż 51 komów, seriously...

      Usuń
    2. A mi żal ciebie dziewczynko.

      Usuń
  22. Kto się przyłączy do spamowania?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłoszenia przyjmuje każdy spamer, czyli ktoś mądry, nie to co ta July, Karolina Ro czy inni dziwacy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypraszam sobie,no pokarz swoją twarz,a nie jako anonim się wszędzie udzielasz!
    PS.July,czy te inne dziwaki są spoko,nie to co ty!!!
    A zresztą niebęde się kłucić bo szkoda mi mojego cennego czasu na kogoś takiego jak ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty małolatą zajmij się lepiej ortografią, nie wtrącaj się w sprawy dorosłych!

      Usuń
    2. Pisze ta co nie umie ortografii i napisała "małolatą" >.<

      Usuń
    3. ty nie umiesz tej twojej srografi

      Usuń
    4. Paulina nie zna się na interpunkcji jak już.

      Usuń
  25. HURRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    NAPISAŁEM 60 KOMENTARZ SPAMERZY ŁĄCZMY SIĘ POKAŻMY ŻE JESTEŚMY LEPSI DOBIJMY DO 100 KOMENTARZA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A WŁAŚNIE, ZE TO JA NAPISZE SETNY KOMENTARZ, NIE TY! >:C

      Usuń
    2. JAK CHCESZ TO ZROBIĆ, NIE BÓJ SIĘ, SPAMUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PISZ JAK NAJWIĘCEJ KOMENTARZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Ja napiszę setny komentarz. :')

      Usuń
  26. Ja się nie udzielam,szkoda mi tylko bloga jolly july.
    Ps jolly jak nazywa się ten sklep w,którym kupiłaś te petki ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auchan, przecież napisałam -.- jesteś ślepa????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      JollyJully (nie chce mi się logować XDDDDDDD)

      Usuń
    2. Ciekawe kto sie na to nabierze hmm...

      Usuń
    3. Hmm... Ty?

      Usuń
    4. Może Adrian? :---)))

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. liknes pet szo

      Usuń
    2. oj zoly zuly semu nis nie pises

      Usuń
    3. Widzę, że seplenić to dobrze umiesz. JA dam 100 komentarz. Innych się czepiacie a sami piszecie semu miś nie pises. Oj zuly zuly nie róbcie sobie żartów na czyimś blogu i jeszcze go obrażacie! Żal.pl wejdźcie sobie.

      Usuń
    4. Muffinka ma racje weź się wkońcu ogarnij

      Usuń
    5. zenkuje wam ze mi otpowjadase na moje komentaze. balzo sem sese i sekam na korejne. fenkju111

      Usuń
    6. do mufinki ; mam jesse las wejss na jej blok/

      Usuń
    7. Piszę się blog i Muffinka a nie Muffinka i blok. OMG!

      Usuń
    8. Czemu Wy na to reagujecie?

      Usuń
  28. JA PIERDOLE KURWA MAĆ. :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne figurki. Trochę zdziwił mnie fakt, że u mnie w mieście w Carrefour'ze widziałam rozpieczętowaną tą samą figurkę :3.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. ~100~
    Setny komentarz, woah.

    OdpowiedzUsuń
  33. Napisz coś,plisss...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mam napisać? :D
      SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM!!!
      Jakub z Adrianem tu był. I robili miłość.

      Usuń
  34. najlepsze komentarze pod postem EVER

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubisz swój biust?

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimkom down dokucza ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  37. Niech im dokucz nuda ale na innym blogu, bo tutaj już wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Hihih:) Dziękujem:D To zaszczyt;p Hieh... Jestem upierdliwa, ale może zobaczysz mój nw wygl kanału? I serial. OMFG, jestem straszna:) Wgl moje filmy nie przypominają Puddi;# Ale nie oto mi chodzi. Bosh, zsikałabym się gdzybym miała 100 subów. Muszę być najlepsza;3 OMD, I'm soo perfectionist -.-" But it'z mee:3

    OdpowiedzUsuń
  39. Trochę mnie to nie pokoi, że Jolly July dawno już nic nie napisała. Czyżby odeszła nam? :\ (zmartwiona)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ciąża.

      Paulina Sz. (nie chce mi się logować xD)

      Usuń
    2. Ja jestem zawsze zalogowana, cioto. :)

      Usuń
  40. Nie którzy to nie maja życia prywatnego. Ciąża? Chyba cie popierdo*iło! Chyba u ciebie :))

    OdpowiedzUsuń