sobota, 23 lutego 2013

123. Have some Roran :p

photo edited for free at www.pizap.com
Wpuść mnie
Na całe miasto, z całych sił wołam
Wpuść mnie, wpuść mnie
Bo skonam!

http://www.youtube.com/watch?v=DLYhi9QGvJE




~Howdy
Bwaaaah, znowu długo nie pisałam. :3 Trudno. :3
---
PSy :]

Rainbow LPS:
No cóż, gena 2 przeminęła, a muszę być na czasie. ;D Dlatego na nagłówku jest G3.

Anon:
Nie, Szarik nie będzie kontynuowany.

Anon2:
No pewnie że zrobię. :p Teraz blog będzie obracać się głównie wokół photostory i fotek.

Ania777:
PiZap, tam się fajnie robi. ;]

Anon3:
Ranking LPS? Niech będzie, ale to nic fascynującego i niewiele się zmieniło od ostatniego rankingu. ;p

Anon & Ktoś:
Przy LPS zostaję, ale czy na długo? Kurde, gdyby nie to, że postanowiłam tu nie przeklinać, napisałabym coś bardziej złożonego. :p G3 są, bo są! Teraz już nie ma G2, okej?

O, Razowy wrócił. :o

Anon4:
Nie mam pojęcia co to Dynamo. Chyba nie chcę wiedzieć. O_o''

Kara:
Pewnie że cię pamiętam, ale... nie mam już serca do Szarika. Ok, mam serce. Ale nie mam ani siły, ani czasu, ani... no cóż, mam coraz mniej pomysłów. Teraz swoją wyobraźnię skupiam głównie na historiach i serialach, które wymyślam i które zamierzam kiedyś narysować. :p Nic nie poradzę. I dziękuję za takie długie komy, bardzo miło się je czyta. <3

Kurde, coraz więcej spamerów! -_-''' Przynajmniej mi staty podwyższają. :pp
~~~
Znacie jakiś dobry hosting dla zdjęć? :p Powoli kończy mi się miejsce na blogerze, cholera... ;_;

HAVE SOME RORAN! :D
Nie wiem co mnie wzięło, ale macie farta, bo w końcu miałam wenę na zdjęcia.^^''

Paczcie jakie żelki sobie kupiłam. ;o

Skubany wąż. XD

Huehuehue podoba mi się.

Napadł Rorana! :O Oł noł!

Bwahahha FIGHT!

Wąż XD: WHO'S THE KING?!

Roran: I'M THE KING! 

Roran się przylepił. XD

Hahahaha ale miałam z tego polewę. :D

W Pepco Bambinosy sprzedają po 4.99. ;/ Zdzierstwo, pamiętam jak te kredki kosztowały 3.50... -_-

Taka szybka próba czy jeszcze pamiętam jak się nimi rysowało. Okazało się, że nie pamiętam. XD

Ale podpis nawet wyszedł. ;d

Kredkiiiiiiiii *w*

Reakcja Rorana na moje rysunki. :D

Nie umiem go rysować. xD Już nie wspominają o tym, że nie umiem kolorować, hahaha! Ale wyjeżdżam za linię. :D Chyba wolę zwykłe, ołówkowe. ;D

W moich rzemyko-sznurówkach. :D Nie no, fajnie. :3

Woah, ale wyszła szybka notka. :D No ale to tyle, może jutro coś napiszę bo mam taki LPSowy nastrój. ;D 
~~~
Kto z was czytał Wiedźmina? :D A kto oglądał "Spadaj Tato!"? ;D Kocham. KOCHAM SPADAJ TATO. :D 
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Pierwsza? XD

    Ah ten na czas XD Przez na czas coraz mniej LPS mnie interere ~ Ah te wyznania..
    ---

    Roran, gościu, yeah - kope lat XD Rysunki mnie powaliły :D Gdzie kupiłaś Roriego? Fajny jezd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. extra notka... podałam ci pytanie 2 notki temu ale nie odpowiedziałaś.... powiesz może jak robisz nagłówek? i takie obróbki zdjęć?
    pozdrawiam. marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PIZAP.COM
      Borze, naprawdę?! Odpowiadam na takie pytania W KAŻDEJ NOTCE od jakiegoś czasu. -_- Nie mam do was siły.

      Usuń
  3. Żelki... *o* Fajny ten wąż. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. U SZARIKA NN SKORO TAK BARDZO CHCIELIŚCIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wgl nie lubię kolorować, a bambino nie używałam kilka lat xDD
    Kochaam Cię za to, że słuchasz happysadu :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeluś *_* Żeluś,żeluś,ŻELUŚ!
    Wybacz,dawno nie jadłam żelków :< Fajna notka.Na ostatnim zdjęciu Roranprzypominał mi ninje xD
    ----------------
    lps-river.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń