niedziela, 10 lutego 2013

122. Photostory - Sprzątanie wspomnień

Down home country
I rest my face on your bed
I've got ten times over
I'll chase you down
Till you're dead

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ml6Io35s4Rk



~Howdy
Przepraszaaaaam, tyle mnie nie było... Ale nie miałam czasu, ni chęci, ni pomysłu. :C Sorry raz jeszcze.
~~~
Nie ma PSów, ale powiem tylko, że zdziwiło mnie 35 kom. o_o'' 

Przygotowałam photostory. Sentymentalne, bo moje LPS postanowiły odświeżyć domek... Naprawdę, to niesamowite uczucie po paru miesiącach brać do ręki poszczególne figurki, pamiętać ich imiona, charakter, historię... 
Pewnego pięknego dnia (wczoraj :I ) Lassie, Punky, Ameria i Pinkie gadały sobie... O byle czym.

Pinkie: Ej dziewczyny dziewczyny!!! Pamiętacie jak się super świetnie bawiłyśmy w Największym Domku?! Było meeeegaaaa! Hahah, ja nawet miałam tam swój pokój! Krótko ale zawsze nie? Ranyy, było ekstra! Ten domek jest taki duży i wgl, tam było królestwo Suzy, i szkoła, i galeria handlowa... i i i wgl wszystko!!!


Lassie: Umm... Pinkie... Ja nigdy nie byłam w domku.
Punky: Ja też nie...
Ameria: I ja. :/
Pinkie: SERIO?! Trzeba to nadrobić!!! Trzeba pokazać LPSom jak to super było w Największym Domku, mimo że już się go nie używa! Trzeba go odnowić!

Pinkie szybko udała się do Szarika i Parvati, by powiedzieć im o swoim pomyśle. Oczywiście się zgodzili, przecież Szarik sam był świadkiem mnóstwa zabaw.
Ameria poszła do Sophie i Davida. Oni również mieszkali w domku wraz z córką, Nalą. Podeszli do tego mniej entuzjastycznie, ale również się ucieszyli.
Sophie: To na pewno przywoła wiele wspomnień... :)

Po niedługim czasie o wszystkim dowiedziały się owczarki. Felek i Tobby, jako jedne z najstarszych LPS w kolekcji, stwierdzili, że po tylu miesiącach nieużywania domek będzie cały brudny! Przygotowali więc kawałki papieru, aby móc wytrzeć mieszkanko z kurzu. ;) 


Felek: Mmm... Wiesz że leżymy na papierze toaletowym w pieski? :D hahahhaha
Tobby: No i co? Jest wygodnie i to się liczy! ;D
Najpierw domek trzeba ściągnąć. Oj, będzie problem...

PCHAMYYYY!!!

Udało się! Ale teraz musimy przenieść go w lepsze miejsce.


W dwóch słowach - pchamy dalej. ;d

Akcja z domkiem przyciągnęła wszystkie LPSy! Ile celebrytów widzicie? ;]
Tu zebrali się najpopularniejsi właściciele domku.

Szarik i Parvati, jako obecni główni właściciele, rozpoczęli otwieranie. :)


Gotowe!
Pinkie prędko wyszła na dach, aby otworzyć.

Pinkie: UFF! Jakie to ciężkie!!! D:

Reszta otwarła do końca. ;)


Królowa wygłosiła prędkie przemówienie i wszyscy...

Pobiegli oglądać swoje ulubione zakątki. Co nowsze LPSy zamurowało, nigdy nie byli w budynku.



Perełka (owca): O jeny! Myślicie że coś tam znajdziemy?
Śnieżynka (fredka): Wątpię... 

Perełka: To śnieżka! 
Bolek: No niekoniecznie, to tylko śnieżkowa ozdoba.

Zawołali Amikę, właścicielkę fikuśnej "czapeczki".
Amika: Woah, jak ja dawno tego nie nosiłam... Dzięki!

Crazy (ptak): A co to jest..? :o Wygląda jak szuflada. :D
Stokrota (buldog): Bo to jest szuflada! Tylko że z przychodni! Co ona tu robi..?


Sissy od razu przywłaszczyła sobie huśtawkę. ;d

Tosia (świnka morska): O rety! Pamiętam jak kręciłam się w tym kółku, haha!
Mikuś (chomik): No tak, w końcu to ty byłaś w tym zestawie!
Valentina (myszka): W środku jest coś różowego! ;c

Mikuś: To hamak! Co on tu robi? Powinien być piętro wyżej!

Pikuś (pomarańczowy chomik): Oj tam, nic się nie dzieje! Prędko go zawiesimy!

Słoń John od razu zgłosił się do pomocy. ;)

Gotowe!

Donkey zaczyna myć dach. ;]

Donkey: O rany, ale tu brudno!

Honey czyści poddasze. ;]

Bernard zauważył wyjętą szufladę.


Prędko ją naprawił. :>

Szarik: Tyle wspomnień...
Parvati: Pamiętasz jak July się nami bawiła..?
Szarik: Ty mało pamiętasz... Ja jestem z nią już parę dobrych lat...

Wisełka kiedyś mieszkała właśnie w tym pokoju!

Suzy nadal pamięta, że Największy Domek kiedyś był jej pałacem...

Kitka nie może otrząsnąć się z szoku, przecież kiedyś też była znaną celebrytką...

Jessie: Rety, Pinkie! Pamiętasz jak tu mieszkałyśmy? Teoretycznie to wciąż nasz pokój...
Pinkie: No właśnie! Czemu mieszkałyśmy w pokoju z kołowrotkiem?! O.o''

Karuzela obowiązkowo. ;)

Sophie się wzruszyła, ten dom też kiedyś należał tylko do niej i Davida...

Mini sesja. :D

BUM BEJBE!

Lassie: Hehehe, rozwaliłam photostory. :D G3 rządzi!!! Sorry odwala mi. :D

Tobby: Ej stary, pamiętasz szkołę..?
Felek: Taa, w pierwszym tygodniu dostałem 10 uwag...
Tobby: Tak samo jak ja...
Felek: Ale żeśmy rozrabiali...

Tu (chyba) wszystkie LPSy w domku. <3





Szarik: Cokolwiek by się stało... Choćby July o nas zapomniała... My nie zapomnimy wspólnych zabaw!!! 

~~~
Prawie się popłakałam jak robiłam te zdjęcia... Rany...

Minęła nam druga rocznica bloga... Nawet nie zauważyłam. ;c Przepraszam... Ale chyba bd robić urki w maju, nie w styczniu. :] W końcu to july-lps, nie centrum-lps... Rany jak ja tęsknię za starą nazwą! Ale teraz już nie zmienię...

---
Są nowe Blind Bagi. C:
[image]
[image]
Kryształowe LPS. ;D Skoro i tak nie kupuję, powiem, że podoba mi się sarna. I kot. I lew.
Ale wróżki..? Przecież jak w jakimś zestawie była wróżka, to kosztował on trzy razy drożej! :C

---
Zmieniłam nagłówek. Jak się wam podoba? :]
~NarQ



29 komentarzy:

  1. Fajny nagłówek. Post też świetny. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia zabaw LPS są bezcenne :)Twój nagłówek jest przecudny!
    Zapraszam do mnie:http://blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... Jak ten czas leci.. Jeszcze niedawno Szarik był kupiony, a dzisiaj już ma żonę, przyjaciół, oraz.. dzieci. Nagłówek piękny. ;) Photostory i wspomnienia z tymi kochanymi istotami - Bezcenne.. :] Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe photostory, a nagłówek niczego sobie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Photostory są świetne (napisałabym ,że piękne ,ale bez przesady)...
    Najlepsze zdjęcie to ,to ostatnie (Szarik z Parvati na hamaku). Jeśli chodzi o opis to najlepszy jest także ostatni: "Cokolwiekby się stało... Choćby July o nas zapomniała... My nie zapomnimy wspólnych zabaw!!!". Czekam na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka. Jutro też będzie? Plisssss!
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Jak zobaczyłam nagłówek przeraziłam się i oczy mi o mało co nie wyszły na wierzch XD Ale co tam, kto co lubi :33

    Photostory fajne.. Takie wspomnienia :D Mi się saszetki nie podobają, wiadomo czemu, i dla mnie pomysł z kryształowymi LPSami jest dość kiepski. Nie no, nie wiesz jak ja Ci tego domku zazdroszczę XD

    OdpowiedzUsuń
  8. July?? będziesz kontynuować Pamiętnik Szarika ?? Bardzo lubię go czytać . pozdrawiam Julia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł świetny. :) Mi aż zachciało się znów bawić LPS. Jeszcze niedawno potrafiłam, a teraz... :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i fajny nagłówek ;) Ja dostałam nowe lps z Holandii m. in Pepper Clark (szarą wiewiórkę/skunksa z nowego serialu LPS) - jest boska. <3 <3 Zrobisz jeszcze jakieś photo-story? ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nagłówek. Jak ty to robisz? :D Fajowskie photostory! Będą następne?
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek- The Best! Ja też się prawie popłakałam :']

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe photostory! Takie... wzruszające ;] Może w następnym poście zrobisz ranking ulubionych LPS? Proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspomnienia...Photostory...Dawna(nie do końca)July powróciła.I OMG co to ma być z tymi G3???!!!Już lepsza jest Lessie!!!I Bly***!!!Anie to nie jest ładne...TE SRYTO-BLYTHO-COŚ TO ZŁOOOOOO!!!!!Bez obrazy dla kogoś,kto to coś lubi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, July, na Onecie pisałaś, że te nowe (te różne G-coś) nie są jak LPS. Pisałaś, że zostaniesz przy LPS choćby nie wiem co.
      Ktoś

      Usuń
  15. Dopiero wczoraj odkryłam,że istnieje twój blog i bardzo jestem z tego zadowolona,bo masz super bloga ^^ Napewno będę tu często zaglądać :3

    Jeśli się komuś nudzi to zapraszam do czytania mojego bloga:http://aniastyle100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I am curious to find out what blog platform you're working with? I'm having some minor security problems with my latest website and
    I would like to find something more safeguarded.

    Do you have any suggestions?

    my webpage: American Health Advantage Scam

    OdpowiedzUsuń
  17. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.

    nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the
    following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this
    hike.

    My weblog ... http://www.unitagged.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Taaa... Wspomnienia są bezcenne :3
    stara,znana dobra MINI ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż się łezka w oku kręci, btw. szkoda,że Szarik już nie pisze bloga..
    Ps.Może mnie pamiętasz, znacz na pewno mnie pamiętasz XD. Powracam tym razem na photoblogu, na który Cię zapraszam (click on my nick)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twojego bloga i mam pytanie, ale nie na temat LPS. Czy znasz Dynamo (Steven Frayne)? Ja go znam i go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrzę na zdjęcia i wspominam... Centrum- LPS. Jak kiedyś co 5 minut sprawdzałam, czy nie ma nowej notki... Jak Szarik pisał blog na onecie i się wygłupiał... Jak przeanalizował apokalipsę. Jak kiedyś ja pisałam bloga... Ale teraz wszystko minęło... Zaczęłam nowego bloga, ale nawet notek tam chyba nie ma... Ja jestem Kara. Może mnie pamiętasz z oneta... Tęsknię za starymi historiami i wygłupami Twoich LPS... I jak Szarik pisał bloga... Teraz nie pisze... Czemu?... Rozumiem, że nie bawisz się już LPS, że to przemija... Ale ja naprawdę tesknię za Szarikiem... Na zdjęciu poznałam przynajmniej 12 LPS... Proszę, pisz częściej i namów do tego Szarika... Bo Paweł się załamał, i coraz częściej nie wychodzą mu triki na desce... Wiem, że to za długie na komentarz, ale tęsknie... A jak zobaczyłam te wszystkie LPS, które widziałm na onecie, jak zobaczyłam Szarika... To nie umiałam krócej napisać...
    Kara- ta, która śledziła Ciebie i Szarika na Onecie, i którą może jeszcze pamiętasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Should you say admit to crimes (real or not real) on blogs, are you able to be reported to
    the police and become tried on what is written online?
    . Imagine if the crime was just a lie, and its a supposed crime you did in another country?

    .

    Also visit my web page: http://lacdelp.eshost.es/?q=node/26038/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you're just too magnificent. I actually like what you've acquired here, certainly like what you're saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it wise. I cant wait to read far more from you. This is really a terrific site.

    my webpage ... local garden centers
    my website: garden centers south jersey

    OdpowiedzUsuń
  24. The гeρort fеatures verifіеԁ
    necessary to myself. Іt’s rеally hеlpful
    and you are nаturally really еducаted in this гegіon.
    Υοu haѵe got expοѕеd mу own face tο be
    able tо various opinion of this particular tоpic with
    intriguing and sound cоntеnt material.
    Also visit my web blog ... meridia online

    OdpowiedzUsuń
  25. Youг write-up prоvidеs confirmeԁ uѕeful to us.
    It’s νerу eduсational and you really are сеrtaіnly extremely well-informed of this tyρе.
    Yоu pοѕsess openеd our еyes to be able to varіouѕ οpіnion
    of this kind of ѕubject matter ωіth intriguing, notable anԁ stгong writtеn content.
    Here is my web blog ... Buy Valium

    OdpowiedzUsuń