wtorek, 22 stycznia 2013

121. Ubranka dla LPS z bransoletek :]

photo edited for free at www.pizap.com
Ostatni gasi światło
Ostatniego gryzie pies
Ostatni zawsze zostaje w matni
Jestem ostatni
Bo nie mam siły biec

http://www.youtube.com/watch?v=R71t7JAsu4Q



~Howdy
Nic mi się nie chce. C: Kocham ferie. *.*
~~~
PSy..? Maybe.

LPSManiak:
No tak! Moja kol ma tę aplikację i nie łapałyśmy jak niby mamy zeskanować LPS. Więc do tego służą te podkładki! :O Znalazłam na forum kolekcjonerów. ;x

Rainbow LPS:
Nie wiem co jest niezwykłego w tym że skomentowałam komuś bloga. ;pp

Anon:
Aukcja zakończona. :[

---
Dziś mi się nudziło i spytałam sama siebie - czemu by nie sesja? ;] W końcu jakąś zrobiłam, z bransoletami które przywiozła mi babcia z Londynu. :d Btw. wczoraj pojechałam z tatą na lotnisko ok. 19:30, samolot miał przyleciał o 20:25. No to czekamy... Godzinę... Półtorej... I nic. A tu nagle informacja, że samolot jednak ląduje w Katowicach z powodu złych warunków pogodowych. Borze. -_- W sumie na lotnisku spędziłam pięć, sześć godzin. Makabra, zwłaszcza że to było w nocy, więc sklepy pozamykane. ;-;

No dobra, dobra! Już daję fotki! :D

Moja "złota" żmijka. <3 Nie chodzę w bransoletkach, ale kocham żmijki. ;D

Czy to wam nie przypomina węża? Nie no, dobra, to było pytanie retoryczne. ^^

Mwahahaha, kocham żmijki. <3 To naprawdę wygląda, jakby Eskę oplatał wąż. ;D

Tu już "rozłożona". ;p 

A tu już Pavi... To nie jest bransoletka, ale... Zrobiłam jej tę "sukienkę" parę dni temu i ciągle ją ma na sobie. Po pierwsze mi się podoba, po drugie nie chce mi się tego zdejmować. xd

Inne ujęcie...

I jeszcze inne...

Od tyłu. Widać zapięcie. 

Tu Safcia w mojej drugiej ulu bransoletce. ^^ 

PEACE, gdyby się ktoś nie doczytał. ;pp

I jeszcze jeden, jeszcze raz... 

Taaa. xd 

Tu już inaczej zapięte, za ogonek. ;]

Nie mam już pomysłu na podpisy. :D

I jeszcze inaczej. :p

Śmiejcie się, to moja ulu bransoletka. O.o'' Nie wiem czemu, lubią ją nosić, bawić się nią, mimo że jest kiczowata itd. 

SWAG BEJBE

Tu Locka w innej bransoletce. xd Wygląda jak wdowa, albo jakby była w żałobie, kurde. O.o''

Podoba mi się to ujęcie. ^^

To też jest niezłe. ;D

Szarik & Wolpy, bo dawno ich nie było.

No i Szarik na tle flagi. :D

To wszystkie fotki. :x Dziękuję, dobranoc.
~~~
Może jutro/pojutrze jadę na lodowisko z dziewczynami! ^^ Lol, nigdy nie jeździłam na łyżwach, nigdy nie byłam na lodowisku. @_@ Polećcie mi jakieś lodowisko w Krk, błagam. 
~NarQ

37 komentarzy:

  1. Nie znam lodowisk żadnych, bo sama nigdy nie jeździłam na łyżwach XD Pavi wyszła chyba najlepiej... Eska też... Szarik czyli mój ulubieniec u Ciebie też XD

    Ale Jessy rządzi, yeah :D

    I co jest wyjątkowe w komach na blogu? Bo je piszesz swymi palcami *o*

    Lolz, jak to zabrzmiało XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sejsaa. :D Najlepsza sukieneczka Pavi, ubranko Safury i obrożoszelki (?) Jessy.
    PS. Kiedyś byłam na jakimś lodowisku w Krakowie ale do końca nie pamiętam gdzie ono było ^.^

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra sesja ! :3 Mi też się podoba taka bransoletka (twoja naj), chyba też mam taką.. ale nie wiem gdzie ._. .. Ostatnio nie mogę znaleść Jerome'go (spaniel ;D).. TT-TT

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz.. to Szarik żyje?? :O huehue. bo jakoś ostatnio nie ma postów ja jego stronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie będzie.... (July gdzieś napisała tylko nie pamietam kiedy) Bo July juz nie ma pomysłów na historie :(

      Usuń
  5. Ostatnie zdjęcie mi się bardzo podoba!Też byłam wczoraj na lotnisku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka. Super zdjęcia. Ty jesteś super.

    OdpowiedzUsuń
  7. NUDY! July się chyba kończą pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia~
    Też mam tę bransoletkę z "I love music" ale nadal jest w opakowaniu w szafce xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Też lubię żmijki. Fajnie się nimi bawi. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam w tym roku raz na lodowisku, a w tamtym dwa razy <3
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy NN?

    Goldeniara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldeniara, jaaaasne. Wymyśl sobie nick, a nie kopiuj! -.-' To był mój, zanim zmieniłam na Kina, co zresztą nie znaczy, że go tak po prostu pozwalam wziąć.

      Usuń
  12. Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  13. NN, NN, NN albo będę gryyyyźć <-.->

    OdpowiedzUsuń
  14. Loooobię żmijki. Fajne som. Hehehe :)
    PS. Zapraszam na innyswiat.tnb.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. My dear, sorry, ale nie mam czasu na notki. :C Szkoła daje się we znaki, mam masę zadań, sprawdzianów. (Aż nie nadążam z olewaniem :D) Najbliższa notka pewnie w weekend. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem ja też jestem zawalona zadaniami i sprawdzianami a dopiero w tym tygodniu wróciłam z ferii

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia, ale ja wiem, czemu Loka jest w żałobie.
    Szarik zapomniał pisać bloga! Dałaś mu szlaban?
    Kara

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi!. I would really like to have a web shop using blogger
    and paypal. Any ideas the best way to do it?
    Could you please produce step by step instructions? I appreciate it.
    Thanks!.

    Look at my blog post; Paxil Lawyers
    Also see my website :: Paxil Birth Defect

    OdpowiedzUsuń
  19. I a new new user, opened Firefox, and there are only the default bookmarks.
    There is an "import" function, but it only offers to import Ie bookmarks.
    Will there be in any manner to copy/import between users on
    a single machine?.

    Feel free to visit my page - http://www.shumma.com.mx/
    Here is my homepage Paxil Attorney

    OdpowiedzUsuń
  20. extra blog. a powiesz jakim programem robisz bannery , itp np,. nagłówek na tego bloga? z lps? jak zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy będzie w końcu NN???

    OdpowiedzUsuń
  22. Super notka ^^ Pavi ma extra sukienkę ;D Z niecierpliwością czekam na następną notkę :D
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  23. KIEDY NOTKAA?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy będzie nowa notka? Już czekam około 12 dni... tydzień i pięć dni! Przecież chyba możesz pisać w weekendy?
    ~iza17 (z niecierpliwością czekająca na NN)

    OdpowiedzUsuń
  25. Halo, halo, kiedy NN??!
    ~iza17 (wiecznie wkurzona podczas czekania na NN)

    OdpowiedzUsuń
  26. Notka jeszcze dziś wieczorem już jutro, przygotujcie się na photostory. ;] Sorki że tak długo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Meanwhile, the Securities and Exchange Commission
    already announced it is suing the former execs.

    Taylor said investigators had called Kemp recently
    to set up a meeting to outline their case against Ivins.

    But before the meeting could take place, Ivins committed suicide.
    http://tinyurl.com/bx5hgfb With positions scarce and competition fierce, most experts agree that posting a resume online is a critical step for many
    job hunters. 5 Tips for Phone Interviews
    Here is my blog tinyurl.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fall Is The Time To Prepare For Winter With Mulching And Pruning Want To Have The Most Successful And Productive Backyard Garden Ever Plant These Mulching
    Tips!

    Here is my website - www.Openonweb.com
    Look at my page ... mequon tree nursery

    OdpowiedzUsuń
  29. KIEDY NOTKAAAAAAAAAAAAAA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Co kilka minut, codziennie odświeżam bloga z nadzieją, że będzie nowa notka.
    Ugh..długo jeszczee? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  31. Załamię się kiedyś. Ile można czeeekać!?????????????????????!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń