środa, 16 stycznia 2013

117. Ceny w Carrefour, podsumowanie dnia ;]

photo edited for free at www.pizap.com
Never free
Never me
So I dub the "Unforgiven"

http://www.youtube.com/watch?v=TUHFfR8hWcA

~Howdy
Borze, jestem taka happy!!! :D Aż nie mogę uwierzyć, spełni się jedno z moich największych marzeń! <3 Ale od początku. ;D
~~~

Dziś o 10.15 wyjechałam z domu, nieco wkurzona, posprzeczana z rodzicami itp. Jechałam z tatą [mama teraz cały dzień jest w domu, bo... będę mieć rodzeństwo ;) ] do kina. Po drodze oczywiście się pogodziliśmy, posłuchaliśmy AC/DC itp. ;D 
Jaki to film? "Życie Pi"
Byłam na 11.20 w Bonarce, może któraś z was była? W każdym razie dziwne, że na film psychologiczny zabrano aż tak dużą ilość dzieci poniżej 10 roku życia. O.o'' Chyba z parętnaście bachorów, no ale dobra. Przynajmniej nie płakały, nie gadały itp. Nic nie zrozumiały ale trudno. :I
Mogę tu napisać recenzję? Lubię oceniać filmy. <3

Życie Pi to nie jest film dla każdego. Nie znajdziesz tu typowego dramatu, tym bardziej komedii (mimo to jest parę scen, które wywołują śmiech). To film psychologiczny, opowiada o silnej woli, dokładniej... cała opowieść opiera się na wierze w Boga. Niekoniecznie musi to być Bóg chrześcijański, Pi wyznaje bowiem... parę religii. Ta produkcja usiłuje nam ukazać, że może faktycznie gdzieś tam jest ktoś, kto czuwa nad nami wszystkimi... Zmusza ateistów (tak, jestem ateistką) do przemyśleń... Nie chcę spoilerować, ale koniec filmu przekonał mnie, że życie bez wiary jest mniej kolorowe. Co wcale nie znaczy że uwierzyłam, o nie. Nie myślcie sobie, że reżyser narzuca nam wyraźnie "Bóg istnieje i musicie w niego uwierzyć!". To wszystko jest zapisane w opowieści Pi. Sądzę, że każdy interpretuje ten film inaczej, ale... trzeba do niego dojrzeć. Niestety to nie jest seans, na który wybrałabym się z kumpelkami. To po prostu należy obejrzeć samemu, tak jak samemu należy odkrywać wiarę. Przyznam się, przez pół filmu leciały mi łzy. Ale to oznacza, że jest genialny. Zapadł mi w pamięć... Polecam, gorąco polecam, zwłaszcza tym, którzy zagubili się w religii, może ten film pomoże wam odkryć właściwą ścieżkę. Może utwierdzi w was fakt, że Bóg to tylko wymysł ludzkiej słabości, a może właśnie przekona, że nie jesteśmy sami..? 

Taka nic nie mówiąca recenzyjka, no ale nie chciałam opowiadać fabuły. ;) Sami obejrzyjcie.

~~~
Następnie, jak to zazwyczaj bywa, rozdzieliliśmy się z tatą. On poszedł załatwiać jakieś typowe sprawy - ja pędem do Empiku! Przeczytałam kawałek Felix Net i Nika - Świat Zero 2 Alternauci, ale po 15 minutach mnie znudziła, przeczytałam ok.40 stron i miałam dość. Sięgnęłam zatem do "Bóg, Kasa, Rock n' Roll", co zaspokoiło mój niedosyt po filmie. Od razu uprzedzam, że książka również filozoficzna, pełna porównań, pytań i odpowiedzi, głównie o Bogu. Polecam jak ktoś lubi sobie pofilozofować. ;]

Potem do Auchan'a, wypad z galerii, jedziemy do Zakopianki~ Wybraliśmy się do Decathlonu, po kask i rękawice, bo jadę na narty w piątek, potem do RTV EURO AGD, a tam... TABLET ZA 699zł, 10 cali! Cudowny! <3 Mieliśmy wziąć, ale firma nie była mi znana, mimo to chodził płynnie, ekran idealnie wyczytywał ruchy palców, zachwyciłam się po prostu! Mimo to niska cena podpowiedziała mi "Ejże! To pewnie jakaś chińszczyzna, zepsuje się po tygodniu!". Ale posprawdzałam opinie... Pięć gwiazdek. ;] Już mam kasę, pewnie jutro pojadę kupić. <3 YAY BĘDĘ MIAŁA TABLEEETAAAAAA! ;D Żebyście nie myśleli, ja o tableta błagam od dwóch lat, przyda mi się, bo wolę korzystać z dotykowego ekranu, z klawiaturą ekranową lepiej mi się współpracuje, będę mogła swobodnie rysować po ekranie, szybciej pisać notatki, będzie bardziej poręczny niż laptop itp. ;) Kocham tablety~ 
Już wiecie czemu jestem taka happy! :DD

~~~

Do tematu. ;) Z braku czasu mogłam wpaść jedynie do Carrefour'a, liczyłam na jakieś promocje poświąteczne, a tu..? KICHA!

Pojedyncze po 14.49zł ;/ Masakra, gorzej jest tylko w Smyku.

Zestawy Mommy & Baby
26.69zł
No okej, tu cena jak najbardziej w porządku. ^^ Wybaczam.

Potrójne zestawy wróżek..?
89.99zł!
Bójcie się Boga! ;p

To też było, ale sb nie zapisałam ile kosztowało. Chyba około 70-80zł.

Duży zestaw kompletnie mnie zaskoczył. Kosztuje aż...
269.99zł!!!

O_O Za dziwne domko-podobne coś, trzy zwierzaki, parętnaście dodatków i auto?! No chyba was pogięło! -,- Dałabym max 200zł, najbardziej optymalna cena to według mnie 150zł - 175zł! Makrabra. ;p

---
Drobny PS:

Kara od LPS:
Niestety już nie potrafię. To znaczy potrafię, ale wymyślam jakieś porypane historie. :p Czy ja wiem..? Jak kupiłam Parvati, właśnie bawiłam się częściej niż wcześniej, wymyśliłam i przeprowadziłam cały serial z nią w roli głównej. Tak oficjalnie to nie bawiłam się, by Pavi była dziewczyną Szarika, po prostu chciałam to mieć z głowy, bo mają już dzieci. o3o'' NN u Szarika niestety już nie będzie... Przykro mi, nie potrafię już pisać tak jak dawniej. :( Wyczerpałam się.

Okej, spadam bo rodzice chcą lapka. -,-''
~NarQ


12 komentarzy:

  1. Ceny bardzo wysokie nie można powiedzieć żę niskie!
    Mam nadzieję że mimo tego że piszesz że się wyczerpałaś nie skończysz z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście drogo. O.o
    Tak opisałaś ten film, że aż zachciało mi się go obejrzeć. Z chęcią obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻE WHY?Um mnie w Zielonej Górze w Carrfou'rze jest ileś tam pak za...100 coś może nawet 200!No dobra posprzeczałaś się z rodzicami,że będziesz mieć rodzeństwo?ŁAŁ!Ja tam mam brata i nooo...fajny jest tylko,że...DRZEMY SIĘ NA SIEBIE O BYLE CO!Dobra no ok ma mój Gabryś 4latka.Gratuluję rodzeństwa!Sonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, coraz nowsze badziewia coraz wyższe ceny X3 Ale Mommy&Baby są fajne za to. Tzn. Szarik i Pavi mają dzieci? o.o Daj, daj, fote daj XD

    Kate LPS :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rodzeństwa ;D. U mnie w mieście jest sklep w którym ten duuży zestaw kosztuje 179.99zł O.o . Ogólnie nie wiedziałam, że jesteś ateistką. 0.0" Jeszcze co do LPS to też już nie umiem się nimi "bawić" tak jak kiedyś. No najwyżej 20min. dziennie i to jeszcze z przerwami. Ale mimo wszystko nie chcę jeszcze z nimi kończyć. =D Fajna notka i czekam na następną. :D
    PS. Znasz piosenkę "Jej ostatni rok"?


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Emm... Widziałam wpis (u Szarika) ,że gdzieś Szarik i Parvati mają dzieci.... ale z tego co pamiętam to był sen... Te 4 miesiące namieszały mi w głowie....
    Powiem Ci szczerze ,że znałam pojęcie "ateista" ,ale nigdy nie wiedziałam co to znaczy... O.O I wiesz co? (Pewnie Cię to nie obchodzi ,ale napiszę) Według definicji Wikipedii ... jestem ateistką O.O (oczywiścię nikt o tym nie wie :p). Sory ,za to pytanie które zaraz zadam.... Czy ktoś wie ,że jesteś ateistką?

    PS. Ceny wysokie.... bardzo ,bardzo wysokie... ,a notka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w Carrefour były te LPS G3, ale nie kupiłam. Zbyt mnie nie pociągały, więc kupiłam se konika Filly (wylosoawała mi się Felix. Lol, zakochałam się w Filly o.O).
    PS: Kiedyś w tym Carrefour były LPS (rok temu). Potem przerwa, ani
    jednego LPS oprócz mojego pelikana Galilea. I tera G3...

    Następnym razem chyba kupię G3 collie. Sweet, był.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  8. If the Department of Energy goals are met, the cost
    of producing ethanol could be reduced by as much as 60 cents
    per gallon by 2015, with cellulosic conversion technology.
    Campaign PSAs featuring Tinker Bell (the new and so-called improved version, not the exceedingly
    vain, non-speaking, jealous wee spitfire of old) and her pixie pals originally
    aired on TV last year and can now be found at.
    By taking this waste and turning it into energy,
    these companies keep it out of landfills and also enjoy maximum savings as what was once trash now frees them from expensive energy bills.
    Biomass is organic matter found within all living plant material, such as trees or
    crops.

    Feel free to visit my web-site; biomass movie

    OdpowiedzUsuń
  9. Proshape RX is literally a revolutionary weight loss slimming
    pills. A woman's rest time in between strength training sets for optimum fat loss. Although there are quite a few exercises available that require no equipment, most of these require at least basic equipment. And if you don't move, you're going to keep gaining those excess fats.

    Feel free to surf to my blog - Best Fat Burning Foods [cress-am.org.br]

    OdpowiedzUsuń
  10. Now she says it don't work, it does work, but the doctor rx she actually is using, it can not work and it's
    also expensive. Tomatoes, carrots, sweet potatoes, milk and strawberries are common considered being rich reasons for it.

    I will no longer have to think of my acne while speaking with someone.
    Another preventative the answer to take just isn't wearing oily cosmetics whatsoever or on rare occasion.

    Check out my blog; aloe vera acne (tentop.info)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kinds and gown code change from time to time but jewelry
    has held ground as a result of centuries. A youngster can choose from
    a basic sterling silver ring or a high-end ring which incorporates diamonds or birthstones.
    I know it may seem as if I'm contradicting the advice I have already given you, but hear me out.

    Feel free to surf to my blog post :: site

    OdpowiedzUsuń
  12. Even though she just did not care about my feelings. Pre-EFT, I would
    have wrapped my head up in the scarf and skulked along the
    sidewalk, in terror that I would pass someone about the
    sidewalk, remain visible by anyone. If this is your problem, you are
    going to really need to look for the proper treatment for acne and also the scarring.

    The main thing to manipulate the acne is
    to control the surplus oils that come out of the body.


    My site :: Fight Acne

    OdpowiedzUsuń