wtorek, 15 stycznia 2013

116. Dziękuję kochani!!! :D

photo edited for free at www.pizap.com
How does it feel
To be without a home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

http://www.youtube.com/watch?v=hk3mAX5xdxo

~Howdy

Borze, gdy tylko zobaczyłam 10 komentarzy, nie mogłam uwierzyć.
"Co?! 10 komentarzy po zaledwie jednym dniu?! Ktoś tu jeszcze wchodzi?!"
Spodziewałam się dwóch, najwyżej trzech kom. A tutaj?! Aż 10, właśnie widzę, że już 11. :3

Aż mi się łezka w oku zakręciła. ;) Jeżeli wszystko co mi tu wypisaliście to prawda, to... dziękuję z całego serca. :) Miło wiedzieć, że o mnie nie zapomnieliście, że... że wciąż mam fanów, mimo że się stoczyłam. 
Tak jak jeszcze dwa dni temu byłam pewna, że odejdę, że LPS już nie dla mnie, że nie potrafię i nie chcę - tak teraz jestem na stówę pewna, że was nie opuszczę. Nie zawiodę. Nadal będę pisać. :]
Jutro jadę do Bonarki, namówiłam tatę żeby mnie wziął na Życie Pi (tydzień temu zdecydowaliśmy, że będziemy co środę jeździć ;D), na pewno wpadnę do Auchan'a, Empika, poszukam po zabawkowych promocji, poszukam LPSów - jak znajdę coś taniego na pewno kupię. ;D Nie będzie to nic dużego, może nawet nie uda mi się ani jednego kupić, bo oszczędzam... Ale postaram się zdać wam relację z cen. :] 

Przeczytałam każdy komentarz po parę razy. Dziękuję jeszcze raz, za przekonanie mnie, za wsparcie. <3 Jesteście kochani. <3

Btw. już niedługo 50 000 wyświetleń. <3 I mamy 1521 komentarzy! :D Oby tak dalej, kochani! ;]

Cóż, Parvati również pragnie wam podziękować. ;] Pamiętacie jeszcze, że Pavi to taka LPSowa ja? 

Tu cała gromadka! Ulu LPSki. <3 Kto pamięta ich imiona? :D Nie no żartuję, nie opuściłam was na tak długo, byście nie pamiętali. <D

Wolpuś. <3 Także pragnie wam podziękować. ;D

Sorki, normalna notka dopiero jutro. :p Obecnie rozpływam się nad tym, ilu mam czytelników. 
12 komentarzy. :O Nieźle, tę notkę piszę już parę godzin. -_-''

DZIĘKUJĘ!!! <3

Musiałam. ;D Kocham was normalnie. :D Do jutra. ;]
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Wzajemnie XD
    Notka oczywiście super, jak i zdjęcia :D I to co napisałam faktycznie było prawdą, moja inspiracjo :3 E tam :D Ważne, że jednak wraczasz do petkóf XD Powiem Ci, że mi samej było miło na widok 12 komentarzy u Ciebie :D
    btw. Pierwsza? Czy ktoś mnie wyprzedził? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura!Wróciłaś!!Ja nigdy Cię nie opuszczę!
    Zapraszam do mnie:http://blandpet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Yea!

    oluniamopsik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.... bardzo się cieszę z tego ,że nie "rzucisz" od tak sobie bloga :)...
    Notka wyszła super (mimo tego ,że są to thanksy (podziękowania ,jakby ktoś nie załapała :/ . Fotki super zwłaszcza podobają mi się :
    a)gdzie cała trójka (Sarik ,Parvati i Wolphy) są na klawiaturze,
    b)Parvati z karteczką "Thanks"
    Jak coś to cały czs ta sama eLeN :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy cię nie opuszczę! Kocham po prostu twój blog.
    Czytanie twojego bloga to jedne z moich codziennych zajęć.
    ~iza17
    PS: Moje LPS pozdrawiają twoje i ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak nasze serca cię przekonały,July.Cieszę się(mimo iż tego nie okazuję w komie):)No dobra gratuluję wszystkim(sobie też XD),że July usłyszała nasze błaganie w komach;):).Dobrze,że blog nadal będzie:)Twoja Sonia z littlest-pet-shop.pun.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowa notka? Szczerze, ja Cię lubię cały czas, ale najbardziej lubiłam Twoje historie. I to, że umiałaś się nimi bawić. Sama pisałaś, że nigdy nie rzucisz LPS (rozumiem szkoła itp). Ale to się zmieniło, gdy kupiłaś Parvati, serio. A najbardziej, kiedy została dziewczyną Szarika. I KIEDY NN U SZARIKA?

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
    bbbbbbbbbbbllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooggggggggggggggggg
    ppppppppppppppppppprrrrrrroooooooooooowwwwaaaaaaaaadddddzzzzziiiiiisz

    OdpowiedzUsuń