niedziela, 20 stycznia 2013

120. Starości czy nowości?

photo edited for free at www.pizap.com
Everything's better when she's around
I can't wait 'til her parents go out of town
I fell in love with the girl at the rock show

http://www.youtube.com/watch?v=z7hhDINyBP0

~Howdy
Dziś mam taki dzionek, że jedyne na co mam ochotę, to zatrzaśnięcie się w pokoju, wetknięcie słuchawek w uszy, puszczenie muzyki najgłośniej jak się da, nałożenie koca na głowę i zatopienie się w utworach... :I 
~~~
PSy :D

eLeN:
Tę piosenkę zobaczyłam na MTV Rocks [angielska stacja, którą namiętnie ogląda mój tata :3 ], wgl tam jest masę świetnych piosenek. :D Dzisiejsze "The Rock Show" też tam ujrzałam. Jak tylko widzę ciekawy teledysk albo usłyszę fajną melodię od razu po odsłuchaniu/obejrzeniu lecę do kompa i sprawdzam co to. ;D

Vilczósia:
Wiem, chyba każdy tak ma. ;/ Nie cierpię tego...

---
Dziś nie bardzo miałam pomysł na notkę (czemu po prostu nie wyjmę aparatu i nie zrobię fotek?! -,-), więc poszperałam po necie... I zobaczyłam LPS, których wcześniej nie widziałam. Pewnie już je widzieliście, ale może niektórzy nie, więc co mi tam! Pokażę, bo być może niektórzy są tak zacofani jak ja. :I

[image]
Ktoś mi wyjaśni co to..? Pojedyncze figurki... I bodajże podkładki pod kubek. :I 

Co my tu jeszcze mamy... Aha!
[image]
Tu już z jakimiśtam dodatkami, lol. Nadal nie pojmuję co to... I te śmieszne czapki, lol. :D
Surykatka (to pierwsze) jest ładna. :pp

Śpiewające zwierzaki. o.o Straszne...

[image]
A nie, sorry... One tylko wydają dwa dźwięki. O.o'' Tu akurat Minka. 

[image]
Fajny zez. ;pp
To collie cn..?

[image]
I jak dla mnie najlepszy - tukan.
Fajnie wyszedł, serio. ;D Jakbym miała jakąś kasę na zbyciu to bym kupiła.

Tu mamy... mysz..? Wygląda jakby jej ktoś podziurawił uszy. :o

[image]
Zestawy tematyczne. Ten u góry to ponoć piekarnia/ciastkarnia/cukiernia. :I Nie wygląda.
Ten u dołu to oczywiście salon odnowy.

Zwierzaki z pierwszego:
[image]
Emm... Gdyby nie te dziwne wzorki na głowie i plecach uznałabym, że jest piękny. A tak... tylko ładny. :D
#3027

[image]
Nie podoba mi się, wygląda trochę jak królik. Jbc. to pancernik.
#3028

[image]
No i te mini, szczerze mówiąc nie wiem po co je tu wepchnęli, nie wyglądają nawet jak babies tylko jak podróby...
#3029 & #3030

[image]
Ten już z drugiego. I pytanie...
CO TO JEST?!
Suseł..?
#3019
[image]
Pudel, który ma ogon niczym lizak i fryzurę niby ciastko/lód. ;x Wygląda jak podróba, naprawdę.
#3020

[image]
To są LPS..? WTF?!
#3021 & #3022

[image]
Tu już coś innego.
Kawiarenko-ciężarówka... No czego to ludzie nie wymyślą dla kasy. ;p Wolałabym samochód z lodami... Btw. czemu za czasów G2 prawie wgl samochodów czy jakiś pojazdów nie było, a teraz jest tego na pęczki? ;c Nie liczę POTG, bo tamte były małe... Oprócz nich mieliśmy tylko samolot x2 od Blythe, pojazd z chomikiem, który powiedzmy szczerze - nie wygląda zbyt pięknie oraz jedyny normalny samochód z myszą. ;_;

#3077 to numer tego "kota" 

LPS Fun Playset, z koalą i tą dziwną biedronką...
Z tego co teraz widzę, mamy natłok niby domków. :I 
Znalezione na LPS Connect...

[image]
Dwójki, babies..? Nie wiem co to, szczerze mówiąc...

[image]
Fajny jelonek. <3
Ale wytłumaczcie mi, czemu jak jest panda, to do niej jest mini pingwin, do kota jest królik, do królika sama-nie-wiem-co-to-i-chyba-nie-chcę-wiedzieć..? wtf? Już nie wspominając że te małe cosie nie przypominają ani babies, ani LPS...

[image]
To ten kangur z dwójek.

[image]
Krówka, sama nie wiem skąd, ale jest przeurocza, mimo zeza! <3

[image]
Lemur, też nie wiem skąd... Ale ta jego grzywka wygląda jak bita śmietana. :D

[image]
Słodziutki motyl~
Ten brokat na czułkach epicko wygląda. ;D

[image]
Przeuroczy spaniel. <3 Naprawdę, podoba mi się!

A teraz... Blind Bags 9! ;D
Czyli coś z serii - LPS G2 zniknęły na dobre.

[image]
[image]
24 zwierzaki... G3... Ktoś chętny..?

[image]
Jak dla mnie są okropne. :I

Well, to tyle nowości. ;p Jenyyy, ja chcę czasy nowości G2, kiedy to każdy chciał wszystko, bo wszystko było świetne i wgl... A teraz..? -_-''
~~~
All day... All night... What the fuck? 
~NarQ


14 komentarzy:

  1. Szczerze to nie przepadam za G3 ale niektóre nia są takie złe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 'podkładki pod kubek' to tzn. Token lps. Używa się tego w grze app.

    PS. Skąd wzięłaś te lps z tokens?

    OdpowiedzUsuń
  3. Większości zdjęć nie widziałam ;). Masz rację, te niby Babies są okropne. Prawie wcale nie przypominają tych ślicznych, starych Babies :(. Jeśli chodzi o BB 9 to zdecydowanie najgorsza seria saszetek -.- "Czyli coś z serii - LPS G2 zniknęły na dobre" - świetnie to ujęłaś! Za to ten spaniel jest świetny :3 (nie ten z BB, ten wyżej). Szkoda tylko, że języka mu nie pomalowali na inny kolor, ale to nie zmienia faktu, że to najładniejszy LPS G3 :). Kupię go, jeśli nie będzie w jakimś głupim zestawie. Fajnie by było, jakby był z tym motylem albo krową ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nic nie podoba... Tradycyjnie. Najlepsza jest ta Sparkle krowa, ale i tak bym nie chciała XD A z saszetkami to porażka... E tam, ja wkrotce się na Allegro pszeszucze XD (blond celofy)
    ---
    PS: Dzięki że mi bloga skomentowałaś *o* Dwa razy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co stąd fajne to ten spaniel czekoladowy, krówka, ten kangur (ale ma dziwne uszy.. mogliby zrobic inne.) no i ten konik z wzorkami na głowie. Heh. Dawniej podobał mi się prawie każdy z nowości, a teraz? Cóż, na serio g4 jest bomba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię LPS G3. Według innych to się może wydawać dziwne lecz ja naprawdę je lubie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pff... Dziwne... Spaniel jest... naprawdę... słodki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem o co chodzi z tymi na drugim zdjęciu O.o Widziałam reklamę z tyłu "Zakątka Zwierzątek". Je się kładzie na tych pudełkach i naciska na te ich dziwne czapki. Wtedy się chowają i to wygląda jak ciastko :/. Już nie wiedzą co wymyślić -.- Wiem, że kiepsko to wytłumaczyłam, ale inaczej nie umiem xD. Mam nadzieję, że jednak coś zrozumiesz xD Dziwne to... Pewnie będzie drogie, ale mi obojętnie, bo i tak tego nie kupię. Po co mi takie coś?
    Mam do ciebie jeszcze jedną sprawę - znalazłam na Allegro jamnika z Walmartu ;D!

    http://allegro.pl/figurka-littlest-pet-shop-jamnik-i2968607507.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie licząc BB i tych pierwszych LPS-ów to reszta całkiem fajna. Mi najbardziej podoba się ten konik,krówka, motyl i spaniel. ;*


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Babies jak podróby nie są tylko jak... yyy.... badziewne nic XP Tylko te dwa spanielki fajne motyl i kilka innych ale pełno tego czegoś -.- Może gdyby nikt tego nie kupował Hasbro oddałoby nam stare LPS ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mnie poniosło i wysłałam do Hasbro maila o takiej treści: G3 destroyed the Littlest Pet Shop. G3 is evil. We want to G2.
    (G3 zniszczyło Littlest Pet Shop. G3 to zło. My chcemy G2). Przesada?

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takiego kota




    OdpowiedzUsuń
  13. to nie podkładki pod kubek tylko karty lps z ich zdjeciem i s małe
    /**Lps**

    OdpowiedzUsuń
  14. Wilczyca LPS1 marca 2015 12:06

    Z pierwszego zdjęcia mam jaszczurkę (obok spaniela fioletowego) i ciężarówkę z kotkiem :3
    ~Wilczyca LPS

    OdpowiedzUsuń