czwartek, 17 stycznia 2013

118. Filmiki jeszcze ze świąt :D

photo edited for free at www.pizap.com
And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well whatever, nevermind ~

http://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg

~Howdy
Jenyyy, ale bym chciała pojechać po tableta. ;_; Tak, straszna materialistka ze mnie, ale już nie mogę się doczekać. :D Jestem sama w domuuu~ 
---
PSy, czyli wracamy do formy ^^

Anon:
Nie o to się pokłóciłam, tylko o już nieistotną błahostkę. A o rodzeństwie wiedziałam od miesiąca, po prostu nie wiedziałam po co mam o tym pisać. ;p

Rainbow LPS:
Oto one ;p
Amanda

Annisa

Buster 

Jak słodko. :3 Tak, to dzieci Szarika i Parvati.

Vilczósia:
Nie znam, przed chwilą wpisałam w google... Jezu, nie. Okropne nagranie. W dodatku jakoś nie potrafię słuchać, gdy to kobieta/dziewczyna śpiewa. (po prostu kobiecy głos w piosenkach mnie drażni, mam tylko parę kawałków które lubię i które śpiewają dziewczyny xd)

eLeN:
Nie pisałam o tych dzieciach, chyba tylko to że były w planach. Ale teraz nie bawiąc się, ustaliłam że to ich dzieci, no bo wiem że już się nie pobawię na serio, w sensie żeby ta zabawa miała jakiś wpływ na historie które wam opowiedziałam. :p
Tak, moje kuzynostwo oraz kumpele wiedzą, że jestem ateistką. Rodzicom tego nie zakomunikowałam, ale raczej wiedzą, bo się nie modlę, mimo że chodzę do kościoła (po to by posłuchać kazania, które czasem naprawdę daje do myślenia, ale wkurza mnie to, że coraz częściej przychodzą księża z innych parafii aby pochwalić się jakich to oni nie dokonali renowacji w swoich kościołach -,-''). Na religię chodzę normalnie, chociaż katechetka mnie irytuje, niczego nas nie uczy a wymaga wszystkiego. Ok, nie bd się tu rozpisywać w kwestii wiary, bo to nie o tym blog. Ale przyjmijcie, że jestem ateistką i kropka. :I

~~~
Dobra, do tematu! ;D Już od paru tygodni miałam wam pokazać filmiki, jakie wraz z kuzynką nakręciłyśmy w święta. ^^'' Okej, dobra. Po świętach, ale kij z tym. ;D 
Ważna jest dobra zabawa! :D

http://tinypic.com/player.php?v=2e2gjsj&s=6

Przyciszcie sobie trochę głos. XD

http://tinypic.com/player.php?v=345bxb6&s=6

Mopsik uczy jak się powinno latać. ;D

http://tinypic.com/player.php?v=nd7ciq&s=6

Część druga. :D

http://tinypic.com/player.php?v=27xdr0g&s=6

Wróżka Kokardka poleca się na przyszłość. :D

Sorry za te głosy w tle, nasza rodzinka strasznie głośno gada. ;/ 

W przyszłości postaram się nagrać więcej, wiem, wiem. Humor żałosny, jakość okropna, ale przy robieniu tego mam tyle frajdy że mam to gdzieś. :D
~~~

Znacie jakąś dobrą stronkę z filmami online..? Proszę prześlijcie linka, tylko najlepiej żeby tam nie było limitu ani rejestracji. ;x
~NarQ

15 komentarzy:

  1. Gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie filmiki!Szarik i Parvati macię słodkie szczeniaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te filmiki.I acha.No plus z rodzeństwem to to,że masz kim się zajmować i bawić.Oby to była siostra:)No do brata to nic nie mam,tylko,że on to wkurzyć potrafi:DSonia z lps-pun

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dzieci Szarika i Parvati są takie śliczne, a zwłaszcza Anissa :3. Filmiki zaraz obejrzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe filmiki! Jak będziesz mieć czas to looknij na mojego bloga moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmików teraz nie mogę oglądać, mam słaby zasięg neta i.. mam limit pisania komentarzy! D: Too.. Szarik i Paravati mają już dzieci, czy to takie jakby przemyślenia..?? xd A i mam pytanie. Ten Wolpy (Cudowny wilczóś - kumpej Szarika i kuzyn [tak udaje moja koleżanka, gdyż jak przeczytała w gazetce petvilskiej - on jest jej kuzynem xD] wilczycy Shery (lub Shiry - posiada dwa imiona... ._.'' o czym to ja..?? Ahaa! xD No, a tę imie ''Wolpy'' jest z komiksu OMFA? Tak pytam, bo kocham ten komiks <3 :3 i zauażyłam to. Matko.. ._. jak ja szybko odbiegam od tematu xd!
    pozdro
    ~TakaLew

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet dzieci... Chcę je mieć!!! :3
    Żółta Błyskawica, biały Piorun a tamten Tornado.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o to z dziećmi... no ,wiesz... na blogu Szarika to być może mi się zdawało (albo pomieszało mi się z innym blogiem xp ). I wielkie dzięki ,że odpowiedziałaś na moje pytanie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. zwolnij troche z tymi notkami, bo nie mam czasu ich wszystkich czytac >:-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się nie podobają takie utwory, ale to mnie... rozwaliło...? Słodkiee dzieciaczki. Już kiedyś mówiłaś że to będę dzieci Sz. i P. Jak je kupiłaś.. :D


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  11. To o co się pokłuciłaś ? Fani chcą wiedzieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eah, Buster najlepszy XD
    Filmów jeszcze nie oglądałam, ale patrząc na opisy niedługo będę musiała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ile lat ma twoja kuzynka? fajne filmiki. okarzesz kiedyś na blogu swoją twarz?

    OdpowiedzUsuń