sobota, 19 stycznia 2013

119. Oceny szczeniaków :3

photo edited for free at www.pizap.com
I'm waking up, I feel it in my bones
Enough to make my systems blow
Welcome to the new age, to the new age
Welcome to the new age, to the new age
I'm radioactive, radioactive

http://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU
Wejdźcie, choćby dla samego teledysku. :3


~Howdy 
Jestem zryta, zamiast pisać notkę szperam po różnych stronach, a jeszcze mam narysować komiks dla kumpeli, borze. -,- 
~~~
PSy, bo bez nich notki nie będzie. o3o

Anon:
Skąd wy wiecie gdzie mieszkam?! >:U Ale taa, mieszkam w Myślenicach. 

TakaLew:
Już mają. ;] Tak, to imię pochodzi właśnie stąd. :] Miał się nazywać Wolfy, ale to imię zarezerwowałam dla jakiegoś szarego wilczka. ^^ No to jest Wolpy. Btw. podziwiam Skaillę i dzięki niej powróciłam do rysowania wilków. ;)

Anon:
Dobrze, zwolniłam już trochę, ale to dlatego że wczoraj byłam na nartach. :D Od dziś notki znowu codziennie.

Anon:
Nie wiem na co wam to wiedzieć, ale ok. Pokłóciłam się o to, że oni jak coś do mnie wołają to wszystko muszę rozumieć, szybko przychodzić, natychmiast reagować itp. a gdy ja coś wołam to oni się wściekają że czemu nie przyjdę tylko krzyczę. -,-'' 

Anon:
Moja kuz maa... Jezu, nie wiem. o,o Jakieś 8, 9 lat.
Kiedyś się pokażę. :] Ale nie jestem ciekawa, brąz włosy, brąz oczy i blada cera.

---
A tak mnie naszło, dawno nie pisałam ocen. <3 A do tego kształtu mam wielki sentyment.

Nie liczę tych małych husky'ch. :I

Maluch. <3 Kocham go, to było moje pierwsze marzenie...
Oczy 10/10 W rzeczywistości jaśniejsze
Kolor 10/10 Piegiii! Są takie słodkie. ;]
Razem 10/10 No to w końcu było moje marzenie...

Mało w sumie tych czeniaków. @_@
Oczy 7/10 Nie pasują, ale słodkie... I podobają mi się te falki na tęczówce.
Kolor 7/10 Jak dla mnie... Ciut dziwny.
Razem 7/10 

O, Piecho z adwenciaka. <3
Oczy 7/10 Lekki zez i nieco oczobijne... Ale słodkie. <3
Kolor 9/10 Biszkopcik ;)
Razem 8/10 Jak dla mnie optymalnie.

Chciałam go kupić...
Oczy 8/10 Ciutkę za ciemne, ale rzęsy mi się podobają.
Kolor 7/10 Taki zwykły...
Razem 7'5/10

O.o Nie widziałam go chyba... A nie, pamiętam ten zestaw, sorki. :3
Oczy 10/10 No wiem, wiem! Ciemne strasznie! Ale bardzo, bardzo mi się podobają. <3
Kolor 8/10 Fajny, ale... nie wyróżnia się.
Razem 9/10

Z domków, a nie POTG.
Oczy 8/10 Zawsze spoko
Kolor 4/10 Średnio wypadł...
Razem 6/10 Wygląda trochę jak z BB. o3o

Walmart, tratatata...
Oczy 10/10 Niebieskie i od razu leci dycha. :I Ech, jaka ja jestem przewidywalna...
Kolor 8/10 Ładnie, ale czegoś mi brakuje... Drugiego pomalowanego ucha..?
Razem 9/10

Zawsze się zastanawiałam, czemu ta seria jest taka smutna. Btw, Nicole, źle wycięłaś jego kształt. :c
Oczy 8/10 Usuńcie tylko te brwi, bo mi się smutno robi :(
Kolor 3/10 Typowy BB, już wiemy czemu taki smutny - ta śliwa na oku...
Razem 5'5/10 Ajajajaj. :p

Emm... Naprawdę wygląda na BB.
Oczy 7/10 Ciemneeee...
Kolor 3/10 Dobrze że nie jest oczobijny. :I
Razem 5/10 Mogło być gorzej...

O, POTG. *.*
Oczy 8/10 Krzywe tęczówki...
Kolor 9/10 Za pyszczek...
Razem 8'5/10 Miałam go kupić...

Tu coś nowszego... xd
Oczy 9/10 Słodko.
Kolor 7/10 Hmm... Nieźle...
Razem 8/10

I... To wszystko..? Chyba tak... Nie jestem zadowolona z tych ocen...
A wy..? Jakie macie szczeniaki? :3
~~~
Hah, przez cały czas, kiedy pisałam tę notkę słuchałam Imagine Dragons - Radioactive. Teraz też. Zakochałam się w tej piosence. <3
~NarQ

6 komentarzy:

  1. Niestety nie mam żadnego szczeniaka, ale bardzo mi się podobają ;). Może poszukam tego ostatniego? Ma takie śliczne oczka :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 szczeniaczki!Zgadzam się z ocenkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skaill'a to moja idolka ^^ jest dobrym wzorem. Mam tego z numerem #1353! <3

    ~TakaLew :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj...niestety muszę się zgodzić z ocenami :(... Ale i tak je lubie... są takie słodkie *.*
    Zawsze lubiłam jak robiłaś oceny (,bo wychodziły i wciąż wychodza Ci super ;) ) ,potrafiłaś napisać co Ci nie pasuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To całe Imagine Dragons-Radioactive (sory jeśli jest błąd) jest... bista [:p]! Skąd znasz tą piosenkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczny problem jak Ty! Też rodzice mnie wołają i chcą żebym wszystko naraz rzuciła i poszła do nich, a jak ja chcę żeby np. mama przyszła mi pomóc w czymś to jest zaraz, teraz nie mogę!
    Super notka. Jak zawsze. ;D


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń