wtorek, 26 lutego 2013

125. A może... Tumblr? & Mini sesja ;D

photo edited for free at www.pizap.com
Everybody hurts
Take comfort in your friends
Everybody hurts
Don't throw your hand

http://www.youtube.com/watch?v=5rOiW_xY-kc
Best. Song. Ever.

~Howdy
Dziś jestem trochę... przybita? Taa... ._. No ale nic, może humor mi się poprawi w miarę pisania. ;) Oby.
---
PSy, bo co to za notka bez nich <3

Rainbow LPS:
Taa, lubię DA. ;] Właśnie stamtąd wzięłam to meme...

Kina:
Ja. też. P: Ale nie mam skanera, więc muszę rysować na kompie.

~~~
Mam parę fotek, zrobionych wczoraj z nudów. ^^ Tamtaramtam, może pokarzę? ;D

Tak, bardzo mi się nudziło. ^^ Przy okazji przetestowałam nowe kredki. UWIELBIAM motyw łapek ciągnących się za LPSami. ;] 

Tyncza, tyncza... Narysowana z nudów. ;)

Rainbow Road *w*


BREEZIE!!! <3 To mój jedyny kucyk. :( W dodatku znaleziony. :( I nie ma go w serialu, nawet w tle. ;_;

To zdjęcie najbardziej mi się podoba, nie mam pojęcia czemu. o3o

No i Szarik wraz z Breezie, to zdjęcie chyba poleci na Ask. ;x
~~~
NO WŁAŚNIE, JAKI ASK?!

ASK SZARIK!!!

Ale nie byle jaki ask Szarik. ;] Wieczny Ask Szarik na tumblrze! 
Oto jego nowy blog! ;] Im więcej zadacie pytań, tym więcej notek będzie! Oczywiście bd się pojawiać również normalne, standardowe, ale... Zadawanie i odpowiadanie na pytania jest takie fajne. <D 

http://askszariklps.tumblr.com/
Dżizas, nie mam pojęcia czy można tam dodawać komentarze. <D Ale co tam, jakoś ogarniecie. ^^'' W każdym razie tumblr jest boski, masa 'blogów', masa fajnych zdjęć. <3 

http://askszariklps.tumblr.com/ask
Tu zadajecie pytania. ;d

Macie jeszcze parę gifów znalezionych na tumblrze. ^^


CUKROWO-BABECZKOWE LPS SĄ NAWET W SERIALU!!! ;_;

Muszę nadrobić odcinki bo oglądałam tylko dwa. <D Ciężko się ogląda bez napisów. :(

Naprawdę muszę nadrobić serial. :D Znajdzie mi ktoś napisy PL? :[

To tyle. ;D Powodzenia w obczajaniu tumblr'a, naprawdę się opłaca, obsługa jest prosta i przejrzysta. ^^ KOCHAM TUMBLR'A. ;D
~NarQ


PAMIĘTAJCIE O ZADAWANIU PYTAŃ! :D
http://askszariklps.tumblr.com/ask

5 komentarzy:

  1. Tam nie można komentować, ogólnie to muszę tę stronkę ogarnąć XD. Uadne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna TENCZA, lub TYNCZA, jak kto woli. Śliczne zdjęcia. A tak w ogóle, to czemu ten kot ma lody na głowie>! T^T

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyncza :D :D :D :D To ja! <D
    Jessy najlepsza :D I Szaruś <33 Już zadałam pytania :D

    PS: Dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam dwa kucyki :PP AJ i Cadence ^^ Obie wylosowałam w saszetkach, chociaż zamiast Cadance chciałam Lunę, ale kit xD Dzięki, że przypomniałaś mi o serialu. Kolejna rzecz, na którą nie mam czasu xD

    OdpowiedzUsuń