piątek, 1 marca 2013

126. Nie takie nowe nowości P: & Sprawa

photo edited for free at www.pizap.com
A heart that's full up like a landfill
A job that slowly kills you
Bruises that won't heal

http://www.youtube.com/watch?v=u5CVsCnxyXg&list=AL94UKMTqg-9D35TDOhaaAG5iWVQq6XmKV
~Howdy
Jestem "chora". :D Yayyy~
---

PSy ^.^

Ania777: 
Widocznie lubi mieć lody na głowie. :c

Anon:
Bo mało czytelników. -_-

~~~
Poszperałam lekko... Niewiele znalazłam, ale zawsze coś, nie? P:

[image] [image]
Plakacik z LPSami, gazetka, katalog... Nazywajcie to jak chcecie. ;p

Łeee, 1/4 to cukierkowo-słodyczowe wróżki. :C Bóóó

Jedynki o baaardzo słodkich nazwach... O.o''

[image]
#3059
Raspberry Jam Pepper Clark Skunk
Malinowy Dżem - Pepper Clark - Skunks

[image]
#3060
Mint Parfait Dolphin
Mrożony Miętowy Krem - Delfin

Cóż... pasuje...

[image]
#3061
Grape Caramel Lion
Winogronowo Karmelowy Lew

Okeeeeej... O_o''

[image]
#3062
Strawberry Chocolate Fondue Angora Bunny
Truskawkowo Czekoladowe Fondue - Królik angora

x_x'' Borze jak słodko.

[image]
#3063
Triple berry Bubblegum Topping Sunil Nevla Mongoose
Potrójnie Jagodowe Gumowe Nadzienie/Potrójnie Jagodowa Świetna Guma (do żucia)
Sunil Nevla Mangusta

KTO WYMYŚLA TAKIE NAZWY?! O_O''

[image]
#3064
Tangerine Muffin Giraffe
Mandarynkowa Muffinka - Żyrafa

No ok, to jeszcze jestem w stanie znieść... 

Czy te imiona nie przypominają wam imion kucyków MLP ze starszych generacji? O_o''
~~~
Sprawaaaa...
Wyślijcie mi w komach linki do działających blogów, chcę trochę poczytać...
Coraz mniej kolekcjonerów... Bloggerów... Komentujących... Ech...

Tęsknię za czasami kiedy było kilkadziesiąt działających blogów. :( Teraz pisze... może 10 osób..? No cóż, proszę, powiedzcie że się mylę!
Jeszcze raz proszę...
WYŚLIJCIE LINKI DO DZIAŁAJĄCYCH BLOGÓW

~NarQ

13 komentarzy:

  1. http://thejuleczkaxdd-tm.blogspot.com/
    super blog,ja dopiero zaczynam,a wstawisz koma?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog, blog ManiakLPS, blog.. Mariki, Siwki003... Eemh... BlandPet ewentualnie i jakieś tam... Nie mam pomysłów :/

    ---
    Nowości są... ORKopne! Wee! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz o moim blogu! Czuję się popularna,a mam blog ileś tam dni XD

      Nazwy- mhm,bardzo ciekawe O.o

      Blogi...Na przykład miasto-lps.blogspot.com

      Usuń
  3. mój (moje-super-lps.blogspot.com) zapraszam bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widziałam te dziwne pet shopy w ciasteczkach u mnie w mieście za 49,75zł. Jak zobaczyłam tą cenę z jedną figurkę to mi gały wyleciały O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?! Te potworki aż tyle kosztują?! Na Allegro widziałam za 39 zł i już to wydawało mi się drogo... Rany...

      Usuń
  5. O Monster High i LPS
    http://monsterkilpscudnekolekcje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. delfinka kupiłabym ^^ a tobie się podoba delfinek? mogę podać blogi, ale o lps? może inne tematyki?

    OdpowiedzUsuń
  7. www.elen-lps.blogspot.com

    Fajna notka ;) Odrazu mówie ,jak nawet wejdziesz na mojego bloga (w co wątpie) to sie nie ździw ,że nuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nasze-littlestpetshop.blogspot.com Zapraszam na mojego bloga :D Pamiętam jak było tyle blogów o lps ... szkoda , że wszyscy odchodzą.
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój blog: http://lpsowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://lpski-ewy.blogspot.com/ - to mój blog i myślę ,że ci sie spodoba

    OdpowiedzUsuń