niedziela, 3 marca 2013

127. Moje marzenia i zachcianki 3

Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second, we're not broken
Just bent and we can learn to love again

http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI

~Howdy
Jutro zaczyna się jeden z najcięższych tygodni a ja siedzę i notkę piszę. :D Trudnooo. :3
---
PSy :D

TheJuleczkaxDD:
Sry, czytam tylko blogi o LPS. ;d Nie ma wyjątków.

Kociara123:
O__O Drożyznaaaa

Anon:
Średnio mi się podoba, głównie dlatego że niezbyt mi się podobają G3. :I I tak, tylko i wyłącznie blogi o LPS. Żadne potworki czy inne. ;p

Dzięki za wszystkie linki, jesteście kochani. :*

~~~
Dawno nie było ocen, co? ;p A trudno! Muszę kiedyś dokończyć tę serię bo mnie to męczy. ;p Pewnie nie pamiętacie pierwszych dwóch... Druga część w notce nr 103... Nie tak dawno. P:

No to jedziemy! :3 Pamiętajcie, przy zachciankach jest Z. ;]

Aww, słodkości! Jedyne co nie pasuje, to lekko kanciaste oczy, ale poza tym... cudowny!

Awww! Jest zacny... Ta grzywa... <3
Zachcianka. ;p

Słodki! Persy wgl są genialne, prawda? Tylko pyszczy niektórych mnie przerażają... Moja babcia ma mieszankę persa i mieszańca, i... wygląda jak Joker. O.o'' Boję się go, choć jest taki puszysty...
Marzenie

O.M.G.
Pragnę go/ją. Boski LPS. Paseczkowe oczy. :D Ale... ogon wygląda jak nieugotowana parówka, hahha
Marzenie

Ach, ten cieniowany ogonek... Collie... I heterochromia. <3 
Marzeniozachcianka

MARZENIE
Jeden z niewielu naprasowywanych, które chcę...
Ale ona jest taka kochana... <3 Na spójrzcie... Aww...

Zachcianka, bo chcę wszystkie owczarki. <3
Widziałam zestaw w sklepie i nawet miałam wziąć... Kurde. -,- 
Ta łatka na oku. *w*

Nie no, zaraz się rozpłynę. :pp

OMG! 
Moja kol. go ma, pamiętam.
Mimo zeza... Jest cieniowany! No i... to sznaucer! xD
On jest taki wujkowo-dziadkowy, cn? :D

Cudnaaaaaaaaaa! <3 Moja kuzynka go ma. ;]

Dziobaaaaaak Perry! :D
Muszę go kiedyś zdobyć, naprawdę...

Hmm, teraz przechodzę przez erę naprasowywanek, więc marzenia i zachcianki są coraz to rzadziej. ;pp

Tylko dla mnie ten królik jest cudny? <3
Szkoda że nie mam ani jednego królika takiego kształtu. ;c

Marzenieeeee! <3
Owczarki zawładnęły moim sercem. <3 Zwłaszcza ten... <3

Marzenie. 
JA GO POTRZEBUJĘ NOOO!
Jak wyczaję kiedyś w sklepie na promocji... Mimo tego że już nie inwestuję w LPS... Kupiłabym na stówę.

Zachcianka
Ta łatka przypomina mi wiatrak... o.O''

Aww, miałam go tu nie dawać, ale te uszy... <3 Uwiódł mnie. :3

Jej też miałam nie dawać. ;c Ale zapadła mi w pamięć...
Biały tygrys. *__*
Sabine. :3

Ta nie jest ani zachcianka, ani marzenie, ale postanowiłam wkleić, bo... ONA MA UŚMIECH NA DZIOBIE. :D Zawsze, ilekroć jestem na Nicole przy numerach 1500-1600 to widzę JĄ i ten uśmiech. :) Mam już do niej sentyment, naprawdę...

Marzenieeee...
Nika. <3 Muszę, po prostu MUSZĘ ją kiedyś zdobyć!

Bo mrówkożercy są fajni. ;]
I TY ZOSTAŃ MRÓWKOŻERCĄ! :D

O rany... <3 Zakochałam się w nim. <3
Jest taki... oryginalny. :3

Od zawsze marzyłam o tym zestawie... <3
Pamiętam że chciałam je nazwać Trinny (mały) i Suzannah (tygrys), ale teraz te LPS przypominają mi bardziej... chłopaków. :p

Marzenie... <3 
Chcęęęę... Proszę niech ktoś sprawi że będzie u mnie w sklepie. :c

Kolejny cudowny z jedynek. <3
Truskaweczka. :D

Ojojoj, czyżby to Daniel? ;] Miał być kupiony zamiast Davida, a w dodatku miał być mężem Sophie. :o 
Kolejna figurka z serii - mimo że już ich nie kupuję, tego muszę zdobyć! :D

~~~
Ahh, sorki za nudną notkę. :[ Będą ciekawsze, obiecuję. ^^
~NarQ

P.S Co myślicie o Ask'u? ;] Kogo chcielibyście popytać?

19 komentarzy:

  1. Fajne marzenia i zachcianki. <3 Niestety nie posiadam żadnego z nich, ale kilka bym chciała. Najbardziej shortaira. *.* No cudna jest. :3 Co do Ask, to fajnie by było popytać Wolpy'ego. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. #1126, #1170, #1421 i #1498 - marzę marzę marzę. <3
    #1362, #1516, #1607, #1608 i #1800 - mam mam mam. xD
    Ask - jestem na tak. :D Kogoś z ulubionych, kto jeszcze go nie miał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zachcianki :D
    Mam kilka z twoich marzeń... Persa #1159 (trzeci LPS jakiego tu wkleiłaś), Shorthaira #1170, czyli czwartego i... Yeah, napisałaś on/ona :D Może nie tylko dla mnie to facet? XD
    A oprócz tego persa #1761 - od kłoleżanki :D

    Przy okazji maaaarzęęęęę o tym dogu *o* To moja mania w końcu no, a nie mam żadnego XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nich mam tylko kota perskiego szarego, był gratis do Centrum Adopcyjnego. Ten basset cool!!! W ogóle wszystkie bassetki wg mnie są cool, w końcu to moja mania, ale bassetów mam dwa: siostry Avril i Ashley. Co do Asku, popytałabym się Punky (chyba tak się nazywa? czy Punkie?). Jej chyba nigdy nie było w Asku. Collie - extra, fajne są petki dwukolorki (chodzi o oczka):D Gdybym miała tego doga, u mnie miałby pracę związaną z maszynami czy coś...xD Bo wzorki na jego ciałku wyglądają wg mnie jak jakieś maszyny... To tyle, dużo się rozpisałam.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam #1170 (od przyjaciółki <3), #1304, #1395 (I TO DWA :D xD), #1508 i #1516 :3
    #1421 tez mi sie bardzo podoba <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego pierwszego królika, moja Alice. A tuż pod nią... Clarie! :D Mój ulu LPS xD Owczarki rządzą. Uuuu, ten dog wymiata *.*
    http://www.kate-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten shorthair nr 1170 jest po prostu mega EXTRA ^^ Co to ask'u te super pomysł :D Czekam na następną notke . Dzięki za komentarz na moim blogu ;)
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  8. rób takie notki częściej. ja jestem tym anonem xd
    no kurde, jak ty to robisz, że wszyscy wchodzą na twój blog, i go uwielbiają?! ja tu codziennie wchodzę , uzależniłam się... jak pisze o czymś i nie ma komentarzy to od razu się zniechęcam ;///
    pozdrawiam,(będę się podpisywać ^^)
    Marysia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego królika z oklapniętym uszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeżeli chodzi o ASK, to BŁAGAM o Ask Amerii (doga), Eski albo Dana <33

    Ewentualnie ASK Lassie, ale serio, to jest OGROMNA ewentualność XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam szarego Persa i go nie chcę. Dla mnie nie jest jakiś super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. proszę, to adres na allegro z tym mrówkojadem;)

    http://allegro.pl/littlest-pet-shop-mrowkojad-1518-unikat-i3347961163.html

    OdpowiedzUsuń
  13. kończy się już 3 lipca więc się pośpiesz=)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tego sznaucera :) Nie wiem czemu, ale na każdym zdjęciu on wychodzi idealnie :D Nawet mu bloga zakładam.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam :
    4 i 5 od końca;
    18nstego;
    i 8 to ten shnaucer .
    WYMIANA?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tego persa tylko szaro bialego/**Lps**

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam trzy z tej listy :3 A mianowicie:
    Kotka persa- #1761
    Świnkę morską- #1394
    I tygryska- #1608

    PS. Też marzę o tym kotku shorthair. Jest cuuudny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Stąd NIE mam:
    lisa #1126 (też go bardzo chcę)
    konia #1142
    królika #1304
    owczarka #1362
    sznaucera #1393
    świnki morskiej #1394
    królika #1417
    doga #1439
    jamnika #1491
    jack russella #1496
    basseta #1594
    kociaka #1607 (kiedyś go miałam, ale wymieniłam się z koleżanką, a potem okazało się jak chciałam go odzyskać, że mi go zgubiła dawno temu i cierpię :(()
    kotka #1788

    OdpowiedzUsuń