niedziela, 17 marca 2013

132. Domek Safury. :3

photo edited for free at www.pizap.com
Karma police, arrest this man
He talks in maths
He buzzes like a fridge
He's like a detuned radio
http://www.youtube.com/watch?v=lZHoci2Wjs0


~Howdy!
Hah, powoli przygotowuję się do powrotu do szkoły, a i muszę ponadrabiać sprawdziany, więc notki mogą pojawiać się rzadziej... :p
Nie wyrabiam się powoli już teraz. xD Mimo wszystko pójdę do szkoły gdzieś tak w środę. ;p
~~~
PSy
Rainbow:
18, 17, co to za różnica. xD Nie znam numerów na pamięć. ;_;

Kate:
Ja mam teraz roztopy. ;_; 

LPSManiak:
Tak, to marzenie, ale teraz mi już nie pozwalają kupować LPS. xd

Kina:
Ten short jest wszędzie, między innymi w jedynkach, zestawach podarunkowych i torebkach. .__.

---

Pamiętacie, w poprzedniej notce pisałam o tym, że zrobiłam domek i że sobie go zostawię. No więc sobie postał rekordowo, bo aż dwa dni, bo ja nigdy nie zostawiam domku na półce/podłodze, bo zwyczajnie nie mam miejsca. I powodu. <D

I bawiłam się! :o Co prawda "mówiłam" w myślach, ale zabawa była udana. xd Mogłabym nakręcić trudne sprawy bo mam niezłe pomysły. xD

Ok, no to bez przedłużania pokazuję domek. ;>

Safura: Siema! Fajnie że już jesteście, chcę pokazać wam mój dom. July mówiła że pokaże go całemu światu, ale ja myślę, że przesadza. xD 

S: Co będziemy tak stać, wchodzimy!

S: JESSIE?! Co ty tu robisz?!

Jessie: No jestem. <D Patrz jaką mam wyrąbistą chustkę, jestem piratem! XD ARRR!

S: Dżizas, wypad z mojego domu, co ci odwala... 
J: ;_; No dobra.

S: Dobra, nie przejmujcie się nią, zazwyczaj jej tak nie odwala. No to zacznijmy oprowadzanie. :3

S: Nad drzwiami jest półka z moim "sprzętem". Interesuję się bowiem fotografią, to chyba widać. :3 Każdy z tych aparatów kosztował mnie ponad 1000zł, więc proszę nie dotykać! Jest tu też lornetka, czasem podglądam sąsiadów. xD 

S: Tu jest moja mini-kuchnia, nie spędzam w niej zbyt wiele czasu, bo często jem na mieście, albo u znajomych. Zazwyczaj jem tu tylko kolację. 

S: Moja... yyy... lodówka? XD Widać że kocham sardynki i ogólnie ryby. 

[Łaa, sry że wywrócone xD]
S: No więc... eee... To jest... Mój stół? xD Tu jem. xD I chyba więcej o tym miejscu nie powiem... xD

S: "Szafa". No okej, to nie jest szafa, bo wszystko jest na widoku. xD Mamy tu moje ciuchy, obroże, biżuterię itd. Nawet kompas się znajdzie. xD I gogle Szarika, muszę je oddać. Widać tu też mój drugi kolczyk, ale go nie noszę. 

[Aparat się idealnie odbija xD]
S: A to nic takiego, moja toaletka. Niezbyt dbam o swój wygląd... Tu się po prostu suszę i czeszę, bo w łazience nie ma miejsca. <D

S: Moje biurko. Lubię to miejsce, zwłaszcza krzesło, jest takie wygodne. :3

S: Mój laptop firmy Pear. <D Niech wam się nie wydaje, że to badziew, Pear to najlepsza firma! 

[Łaaa, jeszcze raz sorki że wywalone XD]
S: Moje schody! ^^ Czasem tu sobie siedzę i czytam książki. Widzicie tą mychę? Dostałam ją od Percy'ego. :3 Mam tu też dywan, wow, to jedyny dywan w całym domu. xd

S: Schody prowadzą na półpiętro. Jest tu mini-łazienka i sypialna. Spędzam tu bardzo mało czasu...

S: Łazienka. Tu jest tylko wanna, no i tam we wgłębieniu kibelek. xd
S: Oto moja sypialnia. Jestem tu tylko wtedy gdy śpię. xD Widzicie że jest tu ciasno i jest mało rzeczy. 

S: Nie ma tu już nic do oglądania, schodzimy! Nie bójcie się że spadniecie, może na to nie wygląda, ale dwie strony mojego domu są całkowicie przeszklone. 


S: Przez to szkło wszystko widać, ale nic na to niestety nie poradzę. xD 

S: To wszystko, co powinniście wiedzieć o moim domu. Papa! :3

Telefon Safury. xD Jakiś staroć, bez dotykowego ekranu, bo tamten oczywiście zgubiła. -,-

Przy "pracy". Tak serio to przegląda kwejka. xD

To najdroższy aparat Safi, kosztował ją 2000zł. 

A to jej ulubiony, dostała go na 16 urodziny. 

<3 Fajne ujęcie, choć może nieco ciemne. 

I jeszcze jedno. <3 Kocham ją w tym kolczyku. <3


Bonus xD

Jessie w chuście. <3 Pirat. Arrr! ;]


To już wszystkie fotki. :> 
FUCK! -_-
Nie mogę ustawić tekstu na bok. ;______;

No trudno, i tak to napiszę. xD
~NarQ

12 komentarzy:

  1. Fajny domek, ten aparat za 2 tysiaki jest taki sobie xDDDDDD.
    Myślałem,że Ty jej taki domek zrobiłaś z kartonu xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
    Mniejsza z tym u mnie nowy post - zapro ;D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Super się chyba w takim domku mieszka <:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <3 I yyy.............co tu gadać - po prostu mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm...
    JESSIE LAF FOREFFER
    LAF LAF LAF XD

    Jessie najlepsza :3
    Safura ma ładny domek ^^ Myszka od Percy'ego ;o Chyba dobrze im się układa XD
    Kotorożec, yeaah! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koffam photostory w Twoim wykonaniu. :3 Super są. *-*


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey! NN! Uwielbiam twoje photostory. Mam Safure (u mnie to Keyt). Czy Safi nie mieszkała przypadkiem kiedyś z Szarikiem i kimś tam jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień Petka!
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,tu znowu RainbowxD,tyle,że z innego konta.iza17 ma rację - dziś mamy Dzień Petka!

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak zrobilas to,ze masz obrazek na gorze bloga? Plis,odpisz,bo ja jestem tu nowa :3

    OdpowiedzUsuń