sobota, 23 marca 2013

133. Oceny dogów

photo edited for free at www.pizap.com
'Cause I want it now!
I want it now!
Give me your heart and your soul!
And I'm breaking out
I'm breaking out
Last chance to lose control

http://www.youtube.com/watch?v=k7la0SndoCI
DAT BASS

~Howdy
Shift mi szwankuje, więc może brakować niektórych znaków. xD Sorki.
~~~
PSy..? ;o
Razmus:
Nie chciałoby mi się robić z kartonu. xD Jestem zbyt leniwa. xD

eLeN:
Tak, pisze się Kate, a poza tym tak, mieszkała, ale ją przeprowadziłam. <D 

RainbowxD:
Normalnie, ustawiłam nagłówek. O.o'' 
http://bit.ly/YyAui9
Proszę. -_-

Tak, dzień petka a ja go nie obchodzę. xD

~~~
Beep beep, I'm a cloud. :D
Nie pisałam. Nie chciało mi się. xd Przepraszam noo, odpuściłam nawet pisanie w Dzień Wagarowicza (nie byłam w szkole oczywiście xD). Ale przecież wiecie, że
ŚNIEG, ŚNIEG, ŚNIEG
I święta. Wielkanoc w śniegu zawsze spoko. :3
Ja już tęsknię za ciepłotą. Chcę znowu chodzić na lody z kumpelkami. I chcę moje samotne spacery. :( I park, jazdę na rowerze, pluskanie się w rzece. 
Muszę się opalić. <D Zawsze jestem taka blada, rany boskie. Poza tym, gdy się choć troszkę opalę, to wychodzą mi piegi, a ja lubię piegi. :3 
Już mniej niż 100 dni do wakacji! :D Yaaay! Na te wakacje czekam szczególnie, bo pewnie pierwszy raz pojadę na obóz w góry. O.o' Zawsze był nad jeziorem albo nad morzem a teraz będzie w górach... o_o A poza tym na pewno w góry weźmie mnie tata.<D I będę jeździć na rowerzeeeee! :D Dobra, zbaczam z tematu. 
...
Moje dwie kol powiedziały że jestem jak Rainbow. xD Lol
...
Mam straszną ochotę kupić jakiegoś LPSa. :3 Może uda mi się w końcu ubłagać o tabka, to zacznę znowu kupować. :3 Kupię chyba saszetkowca G3 na początek. :D Chciałabym kupić wilka. (tak, tamta seria wciąż jest u mnie w sklepach) Albo jakiegoś pojedynczego. ;]
...
Fizyka nie jest taka trudna. O.o'' Sprawdziany z fizyki nie są takie trudne. Fizyka jest do ogarnięcia. O.O'' 
Całe moje dotychczasowe życie sądziłam że fizyka to najgorsze zło świata.
Ale najgorsza jest...
CHEMIA. >:(
...
Borze, jak ja kocham zbaczać z tematu. xD Powinnam założyć jakiegoś randomowego bloga, ale kto by tam to czytał? ;] Wow, już 133 notki. :o Ciekawe czy kiedyś dobiję do 1000, mam taką nadzieję, serio. ^^ Fajnie by było mieć choćby 500 notek. <D 
...
Zauważyłam, że jeżeli LPSami albo MLP interesuje się ktoś do 10 lat, to to jest słodkie i normalne. Jak ktoś ma 15 i więcej, to to jest super, ale dlatego, że ma się oryginalną pasję.
A JAK KTOŚ MA 11-15 LAT TO TO JEST IDIOTYCZNE I DZIECINNE. 
Soł tru. -_-''

---
Łaa, jaki spam. :D
Powracamy do tematu. Pewna osoba z Aska (jak zwykle nie pamiętam nicku *facepalm*) prosiła mnie o oceny. Oceny dogów. Poza tym, dowiedziałam się, że ja nie wiem o czym pisałam kiedyśtam notki, a inni wiedzą. xD To dziwne, gdy czytelnicy wiedzą o twoim blogu więcej niż ty sama. xDD

WHO LET THE DOGS OUT?!
Borze, jakie to stare. <D

Zaczynamy! Ready... Set... GO!

Nasz pierwszy bohater. Nie wiem czemu kojarzy mi się z nim imię John. O.o Gdyby nie to, że mam słonia o imieniu John, nazwałabym go tak. Albo James. Ale mam kota o imieniu James. xD Kurde.
Oczy 10/10 Pasują świetnie. :3
Kolor 8/10 Oczekiwałam czegoś więcej od głowy xD
Razem 9/10 :3

Chcę go. ;< 
Oczy 6/10 DAT COLOR
Kolor 10/10 *_____*
Razem 8/10 Weźcie mu zmieńcie ten kolor oczu :[

Love her. Kocham. <3 
Szkoda że zawsze kosztuje +40zł xD
Oczy 10/10 Heterochromia <3
Kolor 10/10 <3 No cud, miód i żelki
Razem 10/10 *_*

O, ładny makijaż. Aż nie wiem czy jesteś chłop czy baba. O.o
Oczy 7/10 Nie wiem czy to fiolet czy niebieski. xD Ale dziwny.
Kolor 9/10 Za makijaż >:(
Razem 8/10 Kurde, niezłe te dogi. ;o

>:(
Oczy 3/10 Sorki. Ciemne. Nie pasują. I mają krzywe gwiazdki. >:(
Kolor 9/10 Ratuje go to, że jest fuzzy
Razem 6/10 NO W KOŃCU COŚ GORSZEGO >:D

*_* Bliźniak tej od heterochromii
Oczy 8/10 Masz krzywe kropelki xD
Kolor 10/10 No co? :D
Razem 9/10

I DON'T CAREEEEEEEEEEE
Czemu ten drugi nie ma opasek. ;_; To smutne
Oczy 10/10 Lubię niebieski :D
Kolor 10/10 *-* Cudo
Razem 10/10 WOW :O

._.
Oczy 8/10 Dziwne rzęsy. O.o
Kolor 8/10 Przypomina mi... świnię xD
Razem 8/10

I want him so much. :(
...
Nawet nie wiem jakbym go nazwała. xD
Oczy 10/10 *w*
Kolor 10/10
Razem 10/10 To moje marzenie, no co? :<
Jakby się mu tak teraz przyjrzeć to mi się kojarzy z Tarzanem. O.o'' I ma... ozdobną serwetką na oku. I na grzbiecie. O.o wtf mam świetne skojarzenia

Nie ma to jak męska, różowa peruka.
Oczy 9/10 Takie... nie wiem jakie
Kolor 9/10 :I
Razem 9/10 No weźcie, są same brązowe. I różowy. >:( I jeden szary. I dwa białe. ... Ok, nevermind.

*.*
Oczy 10/10 Błękit <3
Kolor 10/10 Nie mam pomysłu ani czasu na opisy xD
Razem 10/10 chcęęęęęęęęęęę go. :<

Czemu ja się zgodziłam na te oceny... xD
Oczy 7/10 Proste rzęsy, dziwny kolor
Kolor 9/10 Dziwny kolor nosa O.o
Razem 8/10 Przypomina mi policjanta

Oczy 7/10 To co wyżej
Kolor 7/10 ... Plus za to że można go zmienić xD
Razem 7/10 Chcę go kupić i pomalować.

... Dlaczego on/a mi przypomina szynkę...?
Oczy 7/10 Nie pasują. :<
Kolor 7/10 Szynkowy, lol
Razem 7/10 Nazwałabym ją... SZYNKA xD 
Naprawdę.

<3 Ameria.
Nie wiem czemu ją tak nazwałam. xD

Oczy 8/10 Nie pasują. ;[
Kolor 10/10 Mi tam się podoba. xD
Razem 9/10 
... Muszę zrobić zabawę na blogu 'Wymyśl charakter i historię Amerii'. Tylko pomóżcie mi wymyślić nagrody na tą zabawę. xD

~~~
THAT'S ALL

FUCK YEAH
Skończyłam. <D 
Idę grać w Slender'a. xD Albo popiszę na asku. :3 http://ask.fm/JollyJuly
Nie ma to jak doskonale wpasowana reklama. Goddamnit
~NarQ

20 komentarzy:

  1. Przy jednym LPSie napisałas, że kojarzy Ci się z policjantką. U mnie ten LPS kiedyś był policjantem, ;D
    Też zapraszam na aska: http:,,ask.fm/Promienista

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Khekhem, sorki za błąd: http://ask.fm/Promienista ;<

      Usuń
  2. XDDDD
    Dogi są piękne u nas jest ich 11 w mieście.
    Chemia nie je taka trudna, Love może Ci dać korepetycje xDD.
    Zapraszam do siebie - czekam na koma ;c/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dziwnego, że nie pamiętasz nicku - prosiłam cię o to ja i pisałam z anonima. xD Ostatnio jakoś coraz bardziej lubię dogi, choć nie będę ich zbierać, a to wszystko przez tego #577. *.* Dlaczego on musi być tak cudny? Mi w tym #244 oczy właściwie nie przeszkadzają, nawet pasuję, poza tym zdecydowani nadrabia kolorem sierści. *.*
    "Nazwałabym ją... SZYNKA" - to mnie rozwaliło. xD
    Zabawa "Wymyśl charakter i historię Amerii" byłaby fajna. :3 Co do nagrody... hmm... wieczna wdzięczność Amerii za to, że wreszcie ma charakter i poznała swoją historię? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam czytać twojego bloga i uważam, że jest świetny :P Też posiadam (error, w trakcie tworzenia xd). Mam pytanko, sama robiłaś szablon czy zamówiłaś na jakiejś stronie? A jak tak to na jakiej? Bo ja nic fajnego nie mogę znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez chce tego od serwetki xd Masz konkurencje ^^.
    Ameria*,* takie epickie imie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wiem czemu z szarym kojarzy Ci się imię Josh. Przecież ja go chcę tak nazwać i o tym ciągle gderam XD Mój ma 10/10, jejejejejejejejejejejejejejejejejeje
    je
    je....
    Dogi są gud :3 Ja lubię dogi :3 Szynka jest fajnY :3

    Szyyynka....
    Majonez...
    ----
    Odwala mi. Nie rób oceń bullterierów bo odwali mi jeszcze bardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeezuuu *.* Mam Amerie xD U mn nazywa się Emily ^^ ale ma takie niebieskie plamki ..chyba od pisaka ;_; Ale i tak ją wielbieuu <3 A dog #577 *,* Jezuu cudowny! <333 chce gooo!! ._. chociaż i tak nigdy go nie będe miała ;_;



    Zapraszam na mojego bloga ^^ ( nie jest on o lps,wiec jesli nie chcesz czytac to luuuz)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem ,że prawidłowo pisze się Kate ,a ja tak piszę ,bo chce ("Lecę ,bo chce!!!!!"). Yey! Lubię czytać (i robić) oceny LPS'ów. Lubię dogi. Mam ich... dwa xD. Tego 10/10 z gwiazdami w oczach (mój Fav LPS) i tego co przypomina Ci świnie (mój... 4 Fav LPS). Ten z "serwetką na oku" to też moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko ocenki. Ja mam chyba 5 dogów. Chemia jest spoko. Jak chcesz to mogę ci pomóc, bo jestem całkiem dobra (miałam 5 na półrocze). ;)
    ------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona jej nie chce ogarniać...

      Usuń
  10. U mnie nowy pościk z konkursem, btw.
    zapomniałaś jeszcze o dwóch variantach z dogów niemieckich, ale mniejsza z tym

    OdpowiedzUsuń
  11. Dog z numerem 577 jest zabójczo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah,dzięki za odp. xD
    No dobra,a co do....."CUDOWNYM DOGÓW" to ja chyba nie mogę wybrać najlepszego :s No nie wiem,wszystkie są cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam : #577 , #1519 , #1439 ,#1647 i #817 ( tego bez gwiazdek i z gwiazdkami :3 )
    Kocham moje dogi xd ( PS. Pisze z konta kuzynki xd)
    Brytania-xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam doga 184 i 577 i twierdze że to najładniejsze dogi z dogów XD Żaden inny ich nie przebije :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że mam trochu bardzo spóźniony zapłon, ale pisałaś ,że ten dog w tatuaże to twoje marzenia c'nie? B)To tak slbie przeglądając OLX znalazłam to: https://www.olx.pl/i2/oferta/lps-dog-littlest-pet-shop-pies-piesek-unikat-1493-CID88-IDnrLIO.html#:99bd64f665 Może trochę drogo, ale w porównaniu do tego co dzieje się teraz (np. Spaniel z piegami za 420zł O.O) to całkiem spoko cena ;)

    OdpowiedzUsuń