środa, 13 marca 2013

130. Just boring :3

photo edited for free at www.pizap.com
Jump! Pogo, pogo, pogo...
Bounce! Pogo, pogo, pogo...
Up! Pogo, pogo, pogo...
Down! Pogo, pogo, pogo...

http://www.youtube.com/watch?v=lITuHDdhdkw
~Howdy
Naprawdę się nudzę. xD Nie mam co robić w domu. ;[
~~~
Nie ma PSów? :D
A jednak są :[

Rainbow:
A gdzie ty chcesz komentować? ;[ Właśnie to zrobiłaś. ;[

~~~
Srutututu, notka bez przygotowań. :D Słucham sb jakiś utworów typu Bounce i nie mam pojęcia co robić. :D 
Znowu jestem na tej dziwnej stronie youtube'a... xD
Obczajcie to...

http://www.youtube.com/watch?v=-taZFIt7wfY

Dżizas jak ja z tego leję, HAHAHAHHAHAHAHA! :D
"Chyba sobie dam na tapetęęęęę!"
Takie głupie że aż śmieszne. :P

http://www.youtube.com/watch?v=2Lj9eZnw8X4
WHAT.
THE.
FUCK.

O_o'' O co tu chodzi...

Dobra, pora na coś normalniejszego. :3

http://www.youtube.com/watch?v=2rwTiXM3h0k
KIDS REAAAACT! :D
Kocham Willam'a, Dylan'a, Jake'a (który tu nie występuje ;_; ) oraz te urocze rude bliźniaczki - Megan & Shannon *___*
Ogólnie uwielbiam Kids React. :DD

~~~
Wiele osób bawi się w Ask, więc ja też...
Na początku zastanawiałam się czy nie podać wam linka do mojego normalnego Aska, ale on jest przeznaczony bardziej dla osób znanych mi z 'realnego' życia, Aska, mojej szkoły, rodziny itd. P:
Więc zrobiłam nowego, dla was.

http://ask.fm/JollyJuly

Tak, jak będzie 1000 pytań i 1000 lajków, dam moje zdjęcie. :] Nie wiem co mnie naszło, ale skoro tak napisałam, to tak zrobię. :P Tylko nie przeraźcie się potem moją brzydotą. :D

~~~
Woah, patrzcie co znalazłam. :O Mała nowość

[image]
Nawet porządnego opakowania im się nie chciało zrobić? ;[

[image]
#3000
Lis

[image]
#3001
York

[image]
#3002
PASIKONIK :OOOO
WOW!!!

[image]
#3003
Wiewiórka

[image]
#3004
Jamnik. :p

[image]
#3005
Pingwin

[image]
#3006
Paw
ON JEST BOSKI! *.*

[image]
#3007 & #3008
To podobno mini wiewiórka & mini świnka...
Rly Hasbro..?

~~~
Znalazłam coś lepszego!!! :O

Już wiem, kto odpowiedzialny jest za taki, a nie inny wygląd LPS G3! Wiem kto je zaprojektował!!! Możemy odszukać gdzie mieszka! :D


Szkice. Zoey wygląda inaczej, nie? ;d

Dopisek:
Proszę nie zwracać uwagi na zachowanie równowagi, nawet jeżeli łapki są małe.

"I tak się nie wywróci"... ._.

I Collie...

No cóż...

KIRSTEN ULVE!!!

To ona zniszczyła LPS! >:(
http://www.workbook.com/blog/11374

Cóż, muszę przyznać, że tworzy... niezwykłe... grafiki... O_o''

(kliknij)

~~~
No, to chyba tyle. Informacje przekazane, a ja w miarę przestałam się nudzić. xD
~NarQ

12 komentarzy:

  1. Nie lubię Kirsten Ulve. :< Zła kobieta z niej. xD Ten paw jest rzeczwiście fajny, oczywiście jak na G3. *.* Ale zestawu nie kupię, tam są te ochydne nowe "Babies". -.- I LPS #3000... Dlaczego choć on nie może być ładny? :<
    PS Teraz idę dawać ci pełno pytań, MUSZĘ cię zobaczyć. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Cię widziałem (buhahahaha XD) i nie przesadzaj, co do wyglądu ;p. Ulve - co za nazwisko - przez nie musiała się zemścić na LPS -[-.
    Może pytanka polecą xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz te wszystkie Pet Shopy są takie, że rzygam tęczą. Tylko ten paw i pasikonik są fajne, a reszta... Rzyyyyg!
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O lol jaki troll! Masakra! Już nie lubię tej Kristen jak jej tam :D Zapro do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. WHAT THE FUCK :)

    ---
    Dziwna ta Kristen :/ Eah, mi się ten paw nie podoba ^^
    Myślałam że lis to wiewiórka :[
    Jestem dziwna, ale jamnik jest pół na pół ^^"

    --------
    PS: July, ja wiem że musisz być na czasie, no ale.. czy kiedyś będzie nagłówek G2? Wiem jak zostawisz ten z plastikami (G3, ja tak na Generację trzecią mówię) no ale to mnie tylko odstrasza XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten paw. Nawet. xd
    Reszta... bez komentarza?.. Kirsten zeszpeciła LPS. :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra! To że tej Kristen Ulve podobają się "zwierzaki" G3, to nie znaczy, że nam się podobają! I jak to wygląda - małpa z ludzkimi włosami i ludzką kitką ??! A ta żyrafa - ohyda!
    Jak oni mogą pozwalać jej robić "takie coś"???????????!!!!!!!!!!!!!
    Od dawna, gdy tylko zobaczyłam drugiego osiołka, cieszyłam się, że Hasbro może zrobić ich więcej... Niech zrobią więcej ślicznych bassetów, huskych, collie - nawet mrówek. A teraz? Nie zrobią ;_;
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie paw jest very Ugly :P

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 Uwielbiam Twoje notki <3 A ten różowy pies to nie Zoe, lecz jej siostra. Można sie dowiedzieć z filmu xd Ale... Zwał jak zwał. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Woah, kocham jej grafiki xD Swoją drogą, na rysunkach G3 nie wygląda tak fatalnie...no, na rysunkach. Niestety LPS nie opiera się na serialu (jak MLP),lecz na figurkach ://\

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko post. Te nowości to starości tak na serio xD. Paw cudny! I want to kill Kirsten. x.x
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń