czwartek, 14 marca 2013

131. Jeszcze raz mój Ask + Wikia ;] + parę innych

photo edited for free at www.pizap.com
Nie mogę zrobić nic
Sterowany jestem wciąż
Nie musisz starać się
Przecież jesteś też jak ja
http://www.youtube.com/watch?v=tvFTrZQEgfo

~Howdy
El pucino pio! :D Ten kurczak jest świetny. <3
~~~
PSy? ;]

Anon:
Haha, no powodzenia, na razie tylko ponad 100 pytań, ale i tak nieźle. ;D

Razmus:
Gdzie żeś mnie widział?! ;[

Rainbow:
Kiedyś, nie chce mi się na razie robić nowego. xD Ale będzie, luz.

Kate:
A mi się wydawało że właśnie na odwrót... Że robią figurki pod serial... Biedne LPS. ;_;

~~~
Lubię Ask. Lubię odpowiadać na pytania. xD

http://ask.fm/JollyJuly

Macie jeszcze raz. ;p Powolutku się zbliżacie do ujawnienia mnie... Ale jeszcze sporoooo brakuje. ^^ I dobrze. :D Dziwnie tylko trochę bo większość osób ma nie więcej niż 11 lat. xD No ale nie przeszkadza mi to. ;) Ale dziwię się że jest tyle fanek 1D, sorki ale ja ich nie mogę zdzierżyć. >:(
Powiem jeszcze, że kocham i ubóstwiam avatar, który tam mam. <3 I tło. <3 
Life always have two sides. :D

Pytajcie, proszę. :D Chętnie poznam bliżej jak najwięcej osób. ;D 
Bo widzę, że teraz fandom LPS rozwija się głównie na Ask i YT.
Wróćcie na blogi. ;(

~~~
Tynczy coś odwaliło i zrobiła wikię. :D

http://pl.littlestlps.wikia.com/wiki/Littlest_Pet_Shop

Wieeem, wgl niedopracowana i brzydka (sry Tynczko ale trzeba to pozmieniać >:D) ale to się zmieni. Na razie robię kolejne LPSy z listy (nieuzupełnionej xDD). 
Ale wikia będzie się rozrastać i ogółem chciałam ją polecić i sprawić jakoś żeby była popularniejsza. xD
No, to tyle. <3 Obczajcie i powiedzcie co tam mamy pozmieniać, albo jakie informacje pododawać. ;)

~~~
Patrzcie, znalazłam pierwsze torebki. ;o

Aww, tam jest Syria. <3 (kotek)
Rany, moje kochane marzonko. :(

A tu jest Larissa. :3 Pudel bodajże #18... Nie pamiętam dokładnie bo była kupiona używana.

Fajne te torebki, takie świąteczne. ;] Tylko szkoda że są tylko dwa dodatki. xD

~~~
Sorki że teraz piszę takie ogólne notki. ;) Ale takie jakoś fajnie mi się pisze. <D Nie wiem czemu... Lubię tak pisać. ;p 
Zrobiłam Safurze domek. <3 Bd się bawić. A przynajmniej spróbuję. xD I porobię zdjęcia. <3 Spodobał mi się ten domek, chyba go sobie na kilka dni zostawię. ;) 
Chętnie bym nakręciła filmik, ale nie mam kamery ani warunków dobrych teraz... -_-

U was też pada śnieg? Rany, ile można... Mogłaby się już zrobić wiosna... .___.

A co myślicie o nowym papieżu? :D Ja go już lubię. <3 Franciszek. :3

~NarQ

11 komentarzy:

  1. Larissa ma nr #17 ;P No wiem, Tynczy odwaliło i zrobiła niezbyt ładną Wiki XD Ale spoko, będzie się rozwijać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już tą wikię i uważam, że to świetny pomysł. ^^ A tych torebek wcześniej nie widziałam, tego kota mam z gry LPS. Ale tam nie miał czapki i szalika. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. dodawaj zdjęcia domku!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ! Angel z ask'a

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyyyy na Twoim koncie na NK xD
    Ładne torebeczki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy papież rządzi ^^ Jest oryginalny, pierwszy Franciszek, i za to go lubię xD
    U mnie śnieg spadł kilka dni temu- a było już tak pięknie! Teraz się topi, ale w nocy jest mróz, więc mamy tu jedną wielką ślizgawę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ta Syria to twoje marzenie to widziałam ją niedawno na alle za 12-13 zł z przesyłką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ta Syria to twoje marzenie to widziałam ją niedawno na alle za 12-13 zł z przesyłką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie i śnieg, i słońce. Na zmianę. Można zwariować. =.=
    Ten short był z torebek? Heh, nie wiedziałam. Nie wiedziałam wgl że były takie torebki. :p
    Fajny ten nowy papież, sympatyczny jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. masz na serio świetnego bloga,koniecznie muszę go polecić na swoim no i będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam 4 lata temu
    JA bede się podpisywać zebyś wiedziała że to ja a nie inny anonimowy /**Lps**I moge zostać adminką ty podajesz hasło i inne a a sie bede na blogu

    OdpowiedzUsuń