niedziela, 10 marca 2013

129. Odpowiedzi do Ask Punky :3

photo edited for free at www.pizap.com
Dziś ten pierwszy tyje ma kasy masy
Drugi wyje - Iwan polał mu twarz kwasem
Trzeci został przyjacielem ryb w jeziorze
Ten trzeci ma najgorzej
http://www.youtube.com/watch?v=xzBjYRWHWAM

Czego ja słucham...

~Howdy
Możecie zauważyć że zaczynam słuchać coraz to dziwniejszych piosenek. xD Nie moja wina, że taki wpadają mi w ucho. ;_;
Jestem choraaaa! :( Dlatego nie pisałam... Notka miała być już w piątek, ale przyszła do mnie kol żebym sb odpisała lekcje, w sobotę wstałam dopiero o piątej wieczorem, bo miałam gorączkę 39 stopni i nie chciała mi spaść... No i dziś się obudziłam jakieś dwie godziny temu, też z gorączką, ale mniejszą. :p I jeszcze strasznie mnie gardło boli... Dżizas... ._.''
~~~
PSy :p

Rainbow LPS:
Nie sądzę. ;p Możeeee w dalekiej przyszłości... To idiotyczne bo mam ustalone dialogi i fabułę i wszystko, a nie chce mi się tego kręcić. xD

Anon:
A ty sięgnij po słownik. -,-'' Co według cb jest sensowną notką? Ja też często nie mam czasu by napisać coś dłuższego, albo zwyczajnie brakuje mi ochoty, tylko czytelnicy trzymają mnie przy tym blogu, gdyby nie oni, już rok temu przestałby istnieć. :p 
Takalew&eLeN:
Dzięki za obronę. ^^

Anon & Razzowy:
wtf?! Urodziny bloga w maju, moje w kwietniu... O.o'' [2 kwietnia] 
No chyba że mam imieniny, ale one raczej też wypadają w kwietniu... o.o''

MOŻE DASZ MI JUŻ NAPISAĆ TE ODPOWIEDZI?! -,-
No zaraaaaz... -_-'' Jeszcze parę rzeczy.
Pospiesz się, muszę jechać do Jenny kurde! 
Jenny zaczeka. :p
Czytelnicy też. -,-
Aaaa... brak mi słów. -_-

No kurde, Punky... :p Jeszcze tylko jedna krótka informacja.
~~~
Nasza kochana Nicole uzupełniła listę. :3
Macie parę próbek:
Wow, jaki słodki. :3 Podoba mi się... choć nie wygląda jak tygrys. o.o''
... Już wolę Lassie...

O_O Aha...

<"Lemur">
Nicole, zawiodłaś... ;_; To mangusta... ;_;

~~~
No dobra, dobra, już... Oddaję klawiaturę Punky, niech się cieszy. ;p

Dla przypomnienia - jej zdjęcie. ;d

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Chyba... czarny. I czerwony. I różowy. P:

2. Co najbardziej lubisz jeść?
Fast-foody! :D Kebaby! I wszystko czego nie powinna jeść przyszła królowa. ;p

3. Jaki jest twój ulubiony film?
Lubię amerykańskie komedie. ;p Ostatnio mi się spodobało Spadaj tato! xD

4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam...

5. Wolisz colę czy pepsi?
Wolę Tigera. ;p Ale serio, to pepsi.

6. Co sądzisz o swojej siostrze i swoim bracie?
... SZTYWNIAKIIIIII!

7. Czy wolałabyś nie być z rodziny królewskiej?
[ta gramatyka... powala... :D]
TAK! -_- Nienawidzę tego, że jestem z rodziny królewskiej, jenyyy...

8. Jesteś jednym z ulu LPS July?
Chyba tak... :p

9. Jaki jest twój ulubiony sport?
Emm... nie wiem. xD Chyba biegi, bo jestem całkiem szybka.

10. Co najbardziej cię wkurza?
To że każdy oczekuje że bd taka sztywniacka jak moja sis. :/

11. Podobasz się sobie?
Tak. Ale irokez mi wypłowiał, dawniej był ostro czerwony. :( 

12. Chciałabyś coś w sobie zmienić?
Chcę żeby mój irokez znowu był czerwony. D:

13. Lubisz Szarika?
A kto go nie lubi? ;D

14. Podoba ci się jakiś chłopak w mieście?
Nie. :p Przydałby się jakiś koń spoza rodziny...

15. Jaka jest twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
Nie mam najlepszych przyjaciół... ;p [July: Kurde... muszę jej kupić przyjaciółkę XD]

16. Lubisz swoją panią?
Pewnie. :3

17. Masz wrogów?
Owszem. 

18. Jakie masz oceny w szkole?
Głównie trójki i dwójki. ;d Mam gdzieś oceny, byle bym przeszła do następnej klasy. :pp

19. Jakie jest twoje największe marzenie?
ZOSTAĆ GWIAZDĄ ROCK'A!

20. Jakie byłyby twoje 3 życzenia do złotej rybki?
Więcej rybek, wydalenie z rodziny królewskiej i własna trasa koncertowa. ;p

21. Jakie masz hobby?
Muzyka. <punk, rock, metal> Chciałabym nauczyć się grać na gitarze elektrycznej, ale to trudne z kopytami. :PP

22. Co sądzisz o koniach G3?
... Niektóre to też moja rodzina. xD Śmiesznie wyglądają. :D

23. Lubisz naleśniki?
Pewnie, zwłaszcza z syropem czekoladowym.

24. Masz nazwisko?
Nie przyznaję się do niego. :pp

25. Co najbardziej w sobie lubisz?
Buntowniczość? ;d Tego że nie można mnie złamać? :p

26. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Latooo...

27. Cieszysz się, że masz własny Ask?
Dziwnie tak jakoś. xd

28. Jaka była najgorsza piosenka jaką słyszałaś?
Babe czy tam Baby Bibera... :pp

29. Chciałabyś, żeby w Petville było więcej koni?
Tak, ale nie z mojej rodziny.

30. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Uczestniczyć w jakiś ważnych ceremoniach, gdzie muszę siedzieć, wyglądać ładnie i machać do tłumu... Ja *piiip* [July: Sorki, Punky lubi klnąć :p]

31. Lubisz być sławna?
Ale tylko jeżeli chodzi o popularność w szkole.

32. Jakie jest twoje ulubione miejsce spędzania czasu?
Zapuszczony park za miastem, gdzie siedzę z przyjaciółmi.

33. Jakie jest twoje ulubione Frugo?
Rzadko to piję. :p

34. Czy masz jeszcze jakieś rodzeństwo oprócz królowej Suzy?
Taaa, ale w mieście oprócz niej jest jeszcze tylko Tyson.
<to on>

35. Jeśli miałabyś pojechać za granicę, to gdzie?
AMERYKA!!! :D

36. Co najbardziej lubisz?
Czuć, że nic mnie nie ogranicza.

37. Zakochałaś się może w kimś?
Nie-e.

38. Z kim się przyjaźnisz?
Z wieloma osobami. ;p

39. Jaki jest twój najlepszy dzień tygodnia?
Sobotaaa, aha, aha!

40. Jaki jest twój najlepszy miesiąc?
Sierpień. :p

41. Jaka jest twoja ulubiona liczba?
666. xD Nie nooo, nie wiem.

42. Ulubiony kraj?
USA

43. Chciałabyś być jednorożcem lub pegazem?
Chciałabym być alicornem. :D

44. Lubisz swojego irokeza?
Kocham. ^.^

45. Chciałabyś coś z sobą zrobić?
Chciałabym na parę tygodni odciąć się od wszystkiego i przemyśleć wszystko na samotnych spacerach... ._.'

46. Co sądzisz o koniach generacji 3?
Śmieszne są. ;p

47. A o Lassie?
Nie wiem. :(

48. Czy Suzy i Tyson często cię wkurzają?
Ciągle to robią...

49. Jak się czujesz jako jedyny Cuddly w mieście?
Fajnie, dzięki temu jestem bardziej popularna. ;d

50. Fajna jesteś :3
No ba. ;d Dzięki

51. Co sądzisz o Szariku?
Fajny gościu. I dobrze że jest ulu :p

52. Twój/twoja NP?
... nie mam

53. Jaka była ostatnia osoba z jaką rozmawiałaś?
Jenny przez telefon. ;d

54. Cieszysz się że trafiłaś do July?
Pewnie że tak. ;]

55. Miałaś jakiś kumpli z saszetek obok?
Kilku...

56. Jak myślisz, który z LPS July jest do cb podobny?
Ja specjalnie zachowuję się tak, by nie być podobna do nikogo. ;d

57. (Mniej więcej) która jesteś w rankingu ulubionych?
Dziesiąta..?

58. Chciałabyś mieć bloga?
Nie wiedziałabym co tam pisać. ;p

59. Twoje motto?
Bądź sobą, niezależnie od tego czego od ciebie oczekują.

60. Czemu akurat lubisz te typy muzyki a nie inne?
Bo wyrażają bunt. :p [Punk]

61. Czy gdybyś mogła przefarbowałabyś irokez?
Tak, już o tym pisałam.

62. Twój ulubiony pokemon?
Charizard. :D

63. Masz telefon?
Ano mam, Samsung Galaxy Ace. ;d

64. Chciałabyś wystąpić w serialu?
Why not? :>

65. Jeżeli tak, wolałabyś być główną postacią, drugoplanową, czy wrogiem?
Główną albo wrogiem. :D July wymyśliła serial w którym jestem główna. ^^'' Ale oczywiście go nie nakręci, bo po co?! -,-

66. Lubisz MLPS?
Jeżeli chodzi o samo MLP, to jest spoko. Nie wiem co to MLPS. O.o''
[chyba żeee... MilusiaLPS... wtf jeszcze ją pamiętam xD]

67. Jak tak to jakiego kucyka lubisz najbardziej?
Hmm... Chyba Rainbow. ;p

68. Gdybyś była kucykiem LPS (chyba MLP... xd) byłabyś pegazem, jednorożcem, alicornem czy earth pony?
Alicornem, bo jestem z rodziny królewskiej. :p 

69. A jaki byłby twój Cutie Mark?

:DD

70. Masz jakieś tajemnice przed swoimi przyjaciółmi?
No tak... Każdy jakieś ma...

71. Chciałabyś tatuaż?
Pewnie, najlepiej taki jak 'Cutie Mark'. <D

72. Cieszysz się że jesteś popularna czy czasem cię to wkurza?
Czasem tak, czasem nie. Bo ja naprawdę nie wiem kto jest moim kumplem tylko dlatego że jestem fajna, popularna i wgl, czy mogę mu zaufać itd...

73. Nie nudzi cię odpowiadanie na pytania?
Trochę? :d

74. Cieszysz się że jesteś akurat u July?
Było.

75. Ile już jesteś w swoim mieście?
Hmm... 
http://july-lps.blogspot.com/2012/08/71-nowy-lpsek-d.html Tu jest notka o tym jak dotarłam. xd Tylko jest błędnie podane że zafarbiłam się na różowo, a nie na czerwono. ;p

76. Masz dobre oceny w szkole?
Nie. :pp

77. Kto jest twoim najlepszym przyjacielem?
Byłooo...

78. Czy lubisz swoje rodzeństwo?
Tak, ale mnie irytują...

79. Nie zazdrościsz siostrze tronu?
NIE! Nie chciałabym być królową. -,-

80. Ulubiona marka czekolady?
Wedel? P:

81. Gdybyś chciała zmienić imię, to jakie byś wybrała?
To jest zmienione. xD Już nie pamiętam jak nazywałam się wcześniej... Ale już pod koniec podstawówki uparłam się, że chcę je zmienić i nie reagowałam gdy ktoś na mnie mówił inaczej niż Punky. ;d

82. Jaki jest twój ulubiony sport?
Było. :p

83. Tańczyłaś już Harlem Shake?
No ba!
Jestem nawet na dwóch filmikach z HS. ;D

84. Jak zareagowałaś na wiadomość, że Szarik ma dzieci?
Nie zareagowałam. xD Ale trochę dziwnie że ma dzieci. ;o Lepiej by było jakby nie miał...

85. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Wolność. :p

86. Chciałabyś być rolleroosem (KULKĄ z głową LPSa - to bd nowości z LPS na 2013)?
NIE?

87. Co sądzisz o słitaśnych LPS? (sweetiest LPS)
Mieszanka cukierków i LPS? Skoro im to pasuje... 

88. Czy według ciebie Bianka jest gruba i czy powinno się jej drobić szynkę, czy powinna ją sama wtranżalać?
[July: hahahahhahahah XD]
TO GRUBE TŁUSTE COŚ JEST ZBYT TŁUSTE. >:C Niech sama sb poluje a nie żre podrobioną szynkę. >:C

89. Kupisz mi glany?
Możeeee. :p

90. Masz swój ulubiony LPSowy zespół?
Nie, wolę ludzkie. Mało jest punkowców LPSów.

91. Chciałabyś mieć inny kolor irokeza?
Taa, czerwony.

92. Lubisz kanapki z jajkiem?
Są spoko, ale wolę z miodem. :pp

93. Lubisz patatajać?
Nie. xD

94. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie czytam zbyt często. ;d

95. Chciałabyś być jamnikiem?
NIE. O.o'' Czemu miałabym chcieć?!

~~~
BORZE, KONIEC! Pisałam to trzy godziny. ._.'' Jakim cudem?!

Na wysokich obcasach nie mogą tańczyć pogoooo... POGO! :D
Pogooooooo~

~NarQ bo mi odwala. P:

7 komentarzy:

  1. Omr, parskam śmiechem czytając odpowiedź na 88 pytanie xDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentujcie July, nie po to ona się tyle napisała, zwłaszcza na moje mądre pytania xD
      U mnie NP.

      Usuń
  2. Punky Yeah 8-8

    Punky jest fajna :D I tyle -3-


    ---
    Boższhe, chce skomentować a nie wiem jak, nosz kurw... X( *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu, pogo *.* Jak już dostanę te glany od Punky, to się do Cb zgłoszę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym momencie myślałam, że to gepard. Fajnie by było, jakby był gepardem. A wg mnie ta collie jest sweet :**
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  5. Ummm... Rzeczywiście jest tego duuuużo! A i życzę powrotu do zdrowia ;D

    OdpowiedzUsuń