niedziela, 24 lutego 2013

124. Kilka LPSowych rysunków ;)

photo edited for free at www.pizap.com
Hej! Ja przed tobą się rozbieram
Zrzucam zmięte brudne myśli
I przed tobą umieram
Chore serce otwieram
Bez znieczulenia

http://www.youtube.com/watch?v=qNckOvqXE4I
~Howdy
Dziwnie się czuję, pisząc kolejną notkę. :D Jakbym tamtą pisała dziś rano. ;o
Btw. nowa notka u Szarika, jeżeli to kogoś interesuje. :I
---
PSy

Rainbow LPS:
W Janie w Myślenicach. ;pp Ale to dawnooo

Marysia F.:
PIZAP.COM

Kate:
Tak serio to dopiero wczoraj zaczęłam słuchać częściej. <D Ale już go pokochałam. <3

~~~
Jako że chcę szybko napisać notkę, bez zbędnych wstępów...

Och, co ja gadam! Bez wstępu się nie obejdzie! C:

Ponieważ już przestałam bawić się LPS, pomyślałam... czemu by ich nie rysować? ;) W moim bazgroszycie mam masę rysunków w moim stylu. Taa, mieszam mój styl z tym LPSowym. ;o Jak to wyjdzie? Zaraz zobaczycie...

Rysunków jest całe... 5. XD Wiem, to masaaaa... Ale nie mam głowy do rysowania na kompie. ^^'' Dwa rysunki powstały dziś. ^.^
OTO ONE! :D

Najgorszy na początek, co? ;D Taka mała próbka... Komondor #2717, z Dancing Pets, jeżeli kogoś to interesuje. Rysowany w Paincie. MAKABRA. :D

NAJLEPSZY RYSUNEK OCZYWIŚCIE NIEPODPISANY -,-'''
Najstarszy... Cola ktosia, rysowana za konkurs... Nigdy jej nie oddałam, pamiętam że miałam narysować jeszcze jakiegoś LPSa, ale zapomniałam... A ktoś (chyba) odeszła. ;( No i tak został mi jeden rysunek lisia... Podoba mi się, naprawdę, jestem z niego dumna.
BŁAGAM NIE KOPIOWAĆ ;C

Powiększcie sobie. ;p Rysowane dzisiaj. Za długa szyja, dziwna płetwa, mało widoczne cienie... No ale niech będzie. ;D Też mi się podoba, mimo wszystko... <3 Moja wymarzona... 

Awww! *-* 
Nie wyszło. :D
Ale co tam, też mi się podoba! Nie sądziłam że brokta mi wyjdzie. xD Ale jakoś się udało... *w* Wyszło dokładnie tak jak chciałam... Dziwne że mi się nie podoba. O.o'' Aha, bo nie ma cieni... I trochę zjechałam anatomię... Ale ok, też jestem z tego dumna. *w* Głównie z brokatu. ;D

Hahahahah! Kocham to!
Pamiętam jak to robiłam. ;D Powiększcie sobie. *w*
STUPID SEXY SZARIK-SPANIEL <3 
Kocham Szarika jako spaniela, choć wygląda trochę... gejowato? XD No ale trudno, i tak go kocham. *_*

To tyle... I jak się podoba mieszanka? Piszcie.
~~~
KOCHAM HAPPYSAD <3
~NarQ

11 komentarzy:

  1. Fajnie rysujesz. :3 Najlepsze te Szariki. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Doberman rządzi O3O
    Szarik najlepszy XD NN u niego, weee! :D
    Lotopacośtam wyszła Ci fajnie :D Wszystkie są fajne XD
    A te rasy to Meme rasowe z DeviantART, cn? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne rysunki ;> a Szarkik w wersji spaniela na serio jest super!
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super, padłam patrząc na ostatni obrazek xD Rób więcej takich obrazków ;3
    ~TakaLew

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, choć ja wolę ołówkiem na kartce. :D
    Szarik tha best. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Topsoil Can Make Your Garden A Relaxing Retreat! Exactly Where Topsoil Originates Out Of And How To
    Get It Supplied In New Jersey

    Feel free to surf to my weblog: treetransplanters.Org

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rysunki!Gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten Szarikowy doberman! Normalnie - extra :D
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudoooowne rysunki. *-* Też chcę tak rysować. ;( Jak nie masz pomysłów na notki to wklejaj swoje rysunki. Som (specjalny błąd) śliczneee. :D


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie miłośników happysadu ^^.
    Ten latający wiewiór (oczywiście musiałam zapomnieć, jak się nazywa xd) jest taaki czadowy xD

    OdpowiedzUsuń