sobota, 12 lipca 2014

175. "Profesjonalna" sesja

But there's no sense crying
Over every mistake
You just keep on trying
'Till you run out of cake

~Howdy
Gee, muszę częściej wchodzić na LPSową stronę internetu. :'( Naprawdę czuję się odpowiedzialna za ten blog, daje mi to tyle radości. Zwłaszcza robienie nowych zdjęć. :D
---
PSy

Yuka LPS:
Łap nawet dwie czekolady. :p

loveblue1:
Ty nie myśl, że dorośli faceci są chwaleni za kupowanie MLP. Wręcz przeciwnie, trzy czwarte internetu i większość społeczeństwa ich hejci. xD

Trawniq:
Wooooah rozpisałaś się. O.o
Powodzenia w osiągnięciu swoich marzeń I guess?
Btw. dla mnie zawsze będziesz Trawniqem. xD

~~~
Yaaay.
Wczoraj wyciągnęłam dodatki i przychodnię LPS. Ranyyy, zapomniałam o wielu epickich rzeczach, o tych wszystkich zabawach i wgl. Ah, wspomnienia. *w*
Miałam najpierw zrobić fotostory z piknikiem, nawet przygotowałam specjalnie małe żelki Haribo... Ale no cóż, zjadłam wszystkie zanim rozłożyłam choć parę rzeczy. xD
Co nie oznacza, że zrezygnowałam ze zdjęć, co to to nie!

Yaaay
Randka Shalpy xD

Sz: Co ja tu robię
W: Idk, ale pozuj

W: Szarik???

*spadł xD*

Yay mini sesja Wolfa


Jak profeska to profeska

IT'S NOT CALLED BEING GAY
IT'S CALLED BEING FABULOUS

Może mi ktoś wyjaśnić, po co jest ta żaba - dodatek do LPS? Była od ryby.

Like srsly?
Są żaby LPS, po co żaby dodatki?

Yeah hipsta Safcia nosi sukienkę na szyi.

Uwielbiam ten dodatek.
Christie też kocham. :3


Tu miała być sesja w przychodni, ale się rozmyśliłam.

Eskaaaaa

Próbowałam jej to przypiąć dobre 15 min.
Już nigdy jej tego nie zdejmę. :"D



Safcia noł lajfi

Łyżwy yaaay

Wincyj łyrzef

Zauważyłam, że shorty mają strasznie malutkie tylne łapki. Dosłownie dwa razy mniejsze. :"D

Na koniec znalazłam Pikacza i musiałam mu cyknąć fotkę z Cookie. :3

~~~
I jak podoba się sesja? :P
Muszę się w końcu zabrać za CPP, eh. ;_; Help.
~NarQ



11 komentarzy:

  1. Właśnie zauważyłam, że coraz więcej osób robi naszyjniki dla LPS z tych "koralików" o_O Zbieg okoliczności? Tyle tylko, że ja je doczepiam Angie (twojej Christie).
    Królowa Shalpy <3 Zaraz pocałuje tę żabę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarik w koronie przebił wszystko
    Wygrał <3

    OdpowiedzUsuń
  3. XD Jackie i Czaruś (LPS Okciak) też lubią poprzebierać się za baby xd no i cały czas (pisałam o tym na forum) mam żałobę z powodu Amy (u cb Christie)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://2.bp.blogspot.com/-hqUWfH8GJ9M/U8LWEH7DvbI/AAAAAAAABx4/uhxvePaTS1k/s1600/IMG_2982.JPG Jackie is fabulous too.

      Usuń
    2. Pewnie chcą wygrać eurowizję xd

      Usuń
  4. Ta żaba jest po to, żebyś się zastanawiała, po co jest, proste.

    OdpowiedzUsuń
  5. O lol, tez mam ten...jak to nazwać...? to niebieskie kwadratowe na 4 zdjęciu : [
    DLACZEGO JA MAM TAKIEGO PECHA DO TEGO SHORTHAIRA?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu tu nie ma czytaj więcej? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Sooo... Nevermind.
    Moja przyjaciółka *EndlesllyLPS, gosh* jeszcze do niedawna też nazywała mnie trawniqiem, sama to zresztą wymyśliła, but nevermind.
    Teraz jestem Masochistycznym Rumuńskim Bluszczem, ponieważ Masochistyczny Zboczony Rumuński Bluszcz już za długie było...
    Whatever o.O...
    Tag, aktualnie muszę się rozgadywać, bo nie będę sobą, gosh... Sooo...
    I had a 61 subscribers, yeah! Nie mogę się doczekać stu.... Jedziesz gdzieś na wakacje? Jam do Hurghady *Idżipt, jak coś*, 2 tygodnie, wykończę się, 35 zjeżdżalni, w tym 24 dla dorosłych! Zresztą, ciekawi mnie, czy tyncowa *RejnbołDachowa* zjeżdżalnia jest dla dzieci... Whatever... Pozdro i do nst. notki:3 Mam nadzieję, że będzie szybko xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Będę szukać Shortów i Parówek na lotnisku i w Idżajpcie:3

      Usuń