piątek, 4 lipca 2014

173. Balkonowa sesja

Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do
Yeah, they were all yellow

~Howdy
Złapał mnie letni leń. Nie mam ustalonych żadnych dat wyjazdów, żadnych spotkań. Ah, to wstawanie o dwunastej, czytanie, spacery w randomowe miejsca, bazgranie... Raj!
Wczoraj pojechaliśmy na większe zakupy i nareszcie kupiliśmy baterie do aparatu. Co oznacza... TAK, ZDJĘCIA DOBREJ JAKOŚCI!
Nawet nie wiecie jak ciężko jest prowadzić bloga o LPS nie mając możliwości robienia ostrych zdjęć! A ile radości sprawia mi fotografia tych maluchów! <3
---
PSy!

Muffinka:
Borze -> bór 
W zeszłym roku zaczęłam zamiast "Boże drogi" używać "Borze zielony". No i... cóż, przynajmniej nie łamię drugiego przykazania. :D
DesMuMe? Emulator. Nawet nwm, po prostu wpisałam w google i pobrałam z bodajże oficjalnej strony? Pokemon Black tak samo. Wklepałam Pokemon Black download i pierwszy link. xD

Potterowy Potwór:
Emm... RÓŻOWE! :"D 
Shalpy się rozwija hahah

~~~
Pomocy, zaczęłam dziś oglądać Duch i nas dwóch (???? Dude that's my ghost brzmi lepiej) i... pokochałam to, mimo iż to czysta głupota w postaci serialu. Ogromnie podoba mi się pomysł. *w*
NIE MAM SIĘ Z KIM JARAĆ ;_____;

Czemu jedyne seriale jakie oglądam regularnie to durne kreskówki :"D

Okay, do rzeczy! 
Jak już wspominałam, odzyskałam aparat! Musiałam się nacieszyć i od razu zrobiłam sesyjkę, akurat byłam sama w domu i wgl. Wspominałam, że uwielbiam być sama w domu? Nie? No to teraz wiecie. Uwielbiam być sama w domu! :D Przedstawiam efekty. 
TA JAKOŚĆ MNIE ZABIJA ;U;

Tyle radości, bo makro

Yeaaaah

Przejdźmy do sesji właściwej.
Christie na bluszczu. :>

To zdjęcie bardzo mi się podoba. <3

Na moje nieszczęście większość kwiatów na moich balkonie odgrodzonych jest siatką. (żeby kot ich nie zrzucił)

Z cyklu Joule ryzykuje zawał stawiając LPSy na barierce balkonu przy ruchliwej uliczce. ;;

Oj tam, warto!

Yay flower crowns :D

More flowers

Pora na przygodę  Cookie!

Chyba z 10 min próbowałam ustawić te malutkie kwiatuszki na jej główce. ;u;

Cutiepie.

Jakimś cudem wianek się utrzymywał. :3

Uwielbiam to zdjęcie. *__*

A tu już ryzykowałam i LPSem, i aparatem, i swoją dumą. 
Tak, to krawędź balkonu. Tak, wychylałam się najbardziej jak mogłam za barierkę. Tak, czekałam aż nie będzie przechodził żaden człowiek ani nie przejeżdżał żaden samochód aby zrobić to zdjęcie. xD

LOOK HOW CUTE THIS LIL FLOWER IS

LOOK AT IT

To ten sam kwiat przy którym zrobiłam zdjęcie Christie. :3

Czuję, że pająki LPS są niezwykle niedoceniane.

No czyż to nie jest urocze?

Jeszcze te kwiatuszki na plecach, awww

Wisełka. Nie mam pojęcia skąd wytrzasnęłam to imię, miałam 9 lat, ok? xD

A to już moje najulubieńsze zdjęcie. Może poleci na nagłówek, o ile zachce mi się zmieniać wygląd bloga. <"D

~~~
Jak wam się podoba sesja i fakt, iż mogę dodawać własne, ostre zdjęcia?
I kto będzie się jarać ze mną Billym Cobrą? ;u;
~NarQ


13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia,widziałaś nowe lps-y ? ! g4 ? ! Sądze,że to totalne dno !
    Niektóre wyglądają jak jakieś chińskie podróby ! ! ! A ty co o nich sądzisz ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnym dnem jest fakt, że te spacje przed i pomiędzy znakami interpunkcyjnymi rażą oczy innych.
      I niech Zgromadzenie Wielbicieli Petshopów przestanie wreszcie narzekać na wszystkie zmiany i odrzuci to konserwatywne spojrzenie na generacje inne niż G2.
      Czy wy nie potraficie być choć trochę radykalni?

      Usuń
  2. Oesu, ile ja bym dała za dobry aparat i taką jakość :-; Zdjęcia przecudne, chociaż ja i tak wzdychalam na iść ostrością :/ Tak to jest, jak człowiek wszystkie zdjęcia robi telefonem xD
    Nie wiem kto to Billy Cobra, so sorry

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia.
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie cudaśne zdjęcia *o* <33
    Niestety nie oglądam Ducha ;; Preferuję za to nocne maratony Regular Show i Adventure Time ( tak, miłość do oryginału ).
    Różowa wstążeczka z napisem Shalpy Shipper na nadgarstku. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet te ze słabszą jakością mi się podobały, ale teraz jest super!
    Ej, to w końcu jest Szalpy czy Shalpy?

    OdpowiedzUsuń
  6. PS: Ja też kocham tą ,,głupkowatą kreskówkę"

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej,duch i nas dwóch xD Jully,czy ty przypadkiem nie oglądasz PNP (pora na przygodę)?

    OdpowiedzUsuń
  8. YAY TA JAKOŚĆ ;u;
    Teraz się skapnęłam jak bardzo kocham mordę Parvati. No śliczna no xD

    OdpowiedzUsuń
  9. haha july ty hyba msz 6 roków bo się bafisz tymi lps! ja mam10roków i mam 1000 koni sleich .muj tatuś daje mi 500 złotych dziennie i mam jusz 10 000 zł a ty mas bietnego oica i doztajes 1 grorz na rok hahahahahahahahahahahaahah rzal mi cie july sruly. lps to gufna jag crzytam tfoieko bloka to żygam a ty wyglondas tag jag w opisie>>> babrztyl ze swiniskim ryjem bezmusk i pojebana dziunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac, ze twoj tata niepotrzebnie daje ci 500 zl dziennie, bo nie stac go potem na slownik ortograficzny dla ciebie.

      Usuń
    2. Widac, ze twoj tata niepotrzebnie daje ci 500 zl dziennie, bo nie stac go potem na slownik ortograficzny dla ciebie.

      Usuń
  10. hejoo super sesja pozdro

    cookie lps

    OdpowiedzUsuń