piątek, 27 czerwca 2014

172. Cookie plays Pokemon - part two

Now and then when I see her face
She takes me to that special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

~Howdy
Yup, nie pisałam tydzień. Notkę przygotowywałam już w niedzielę, w poniedziałek zaczęłam zmniejszać zdjęcia... 63 zdjęcia. Noż załamałam się i dopiero wczoraj skończyłam zmniejszanie. xD
---
PSy:

Revia:
Nowe hobby - zbieranie paragonów od LPS. xD Niee no, zazwyczaj je przecież wyrzucam, tylko ten się jakoś przyplątał. :v

Potterowy Potwór, Carly LPS & Yuka LPS:
SHIPPERZY SHALPY ŁĄCZMY SIĘ :D
(a może raczej Szalpy xD)

Mental:
Wiesz, może być z tym mały problem.
NIE ZNAM ADRIANA :'D
(20 czerwca - "wejdź w trybie natychmiastowym" - ups)

Anon:
WAKACJEEEEE :D

~~~
Tak nawiązując do anonima - nareszcie wakacje! :DD
Nie no, pewnie, nie wiedzieliście o tym. Zakończenie przebiegło dość pomyślnie (nie licząc dwóch wydarzeń przez które prawie mi serce stanęło xD), wyszłam na środek, gratulacje od dyrka za wysoką średnią, listy gratulacyjne, sialala. Już wam chyba pisałam moją średnią - 4,78. Not bad, not bad. Spodziewałam się 4,4 :"D Potem wyjście na pizzę i inne. Yayy

Alleluja biją dzwony, przejdźmy do tematu!
yOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooOOOOoooo
Zapisałam grę w jakimś dziwnym momencie i nie ogarniam o co chodzi

W każdym razie
Elo, jestem Cookie i dziś gramy w Pokemon! Dla przypomnienia mój team to Oshawott Neptune oraz Lillipup Asterix.
Who cares. GRAMY!

Nareszcie z powrotem w grze.

Accumula Town, chodźmy na rynek, chodźmy zwiedzać miasto, chodźmy po tych wspaniałych wybrukowanych uliczkach, wytyczonych drogach...

NOPE 
CHODŹMY NA SCHODY

To jest centrum Pokemon? Whut?
Od kiedy jest takie duże. I takie niepłaskie. I te schody po bokach recepcji. I jakaś poczta???
CO TO JEST GDZIE MOJE PROSTE CP?!

Oh, a więc mówisz, że możesz ocenić mój Pokedex

NIGDY CIĘ O TO NIE POPROSZĘ HAHAHAHHAHAHA

Bianka zadaje poważne pytania wiecznie nurtujące graczy xD

"Świetne pytanie, ale zignoruj to"
Extra.

To wiele wyjaśnia xD

CZY TO JEST POKE MARKET
W POKE CENTRUM ZDROWIA
CO
CO TU SIĘ DZIEJE D:

Dlaczego nie mogę wejść na te krzesła 

Ooo, będzie przedstawienie na rynku.

SHREK?!

Jednak nie Shrek xD

Younger Man.
Wspaniałe imię xD

TO N!!!

PRZYSZEDŁ DO NAS N!!!

*fangirling*
TO NNNNNNNNNNN!

NIE N BABY NIE ODCHODŹ

Czemu w tym mieście jest tyle schodów...

Genialna piosenka.

MOŻE DLATEGO ŻE NIE CHCĘ WYDAWAĆ ZBYT WIELE KASY NA COŚ CZEGO PRAWIE NIE UŻYWAM???

cHCĘ USIĄŚĆ NA TEJ ŁAWCE
FHK3HFKHQFF54G4G2E2VVB44FVEBJI7I

Filozofia na dziś.

JA CHCĘ TYLKO USIĄŚĆ CZY TO TAK WIELE

Spędziłam przy tym dzieciaku piętnaście minut grając z nim w papier kamień nożyce. xD

Co to jest :O

WOOOO CO TO JEST

Czy to teleporter 

Mamo nie dzwoń do mnie

Mamo czemu za mną przyszłaś

Mamo ;____;

Yay battlez

Jak ja nienawidzę przedzierania się przez wysoką trawę ;-;

Świetnie imię, Roland xD

Wow schody w środku lasu :o

Patrzcie co znalazłam :3

To jest aż smutne, ale nie mogę dać jej wygrać. Czuję się jak ostatni brutal. :"(

Borze 
Tough cookie chyba można przetłumaczyć jako twardziel xD

Jakie piękne miasteczko c:

Dlaczego wszyscy dają mi Pokeballe?

Świetne. Epickie miejsce, a ja nie mogę wejść. -_-

Serio. WSZYSCY dają mi różne pokeballe. O.o

Siemka lider
Chodź na fighta xD

Nieeee sioooooo
Przyszłam do lidera nie do ciebie :"(

Nareszcie...

Whut jest ich więcej

Aww, uroczy jest.

Oczywiście musiałam przed bitwą z każdym pogadać. xD

Zacznijmy po prostu... <D

Oczywiście za pierwszym razem przegrałam.

Potem poszłam potrenować i jakaś dziewczyna tak z niczego dała mi Pokemona???
Ok, nie kwestionujmy tego.
To Pansear którego nazwałam Flame. 

DAWAJ FLAME, TYM RAZEM WYGRAMY

Wygraliśmy :D

Yay pierwszy lider pokonany!

Dzięki. To faktycznie wielka niespodzianka, że umiem z tobą wygrać. ._.

DUM DUM DUUUUUM

Pierwsza odznaka ;u;

Dostałam TM z Cut, więc mogę wejść do tamtego epickiego miejsca. :D

Ale do niego pójdziemy kiedy indziej!
To tyle na dziś.
Bye, ciao and stay cool!

~~~
Uhh długo mi zeszło z tą notką, tyle zdjęć... <D

Nie mam nic więcej do powiedzenia - cieszmy się wakacjami! :3
~NarQ






7 komentarzy:

  1. 'CAUSE N IS 2 SEXY DKUFGDUFB ;W;
    oh god, cilan...striaton trio.....x reader...nooooOOOOO
    CZEKAM NA RESZTE >: D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooo dużo zdjęć Boże przez ,,ż" z kropeczką. Wiem polonistka sie znalazła XD fobra tak na serio....gdzie to pobrałas?! Bo za chole#ke nie moge znaleźć!!!
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka teraz moda, żeby pisać z błędami w internetach <------- tak też się pisze :P

      Usuń
  3. Mamo nie dzwoń do mnie
    Mamo czemu za mną przyszłaś
    Mamo ;____;
    N - co za zacne imię ^^ Chociaż nie... Younger Man zacniejsze :D

    Kolor wstążeczki shipper'ów Szalpy to..? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka czekam na kolejną:)

    OdpowiedzUsuń