piątek, 20 czerwca 2014

171. LPS Info: Wolpy

Bend the rule
Just to break it
You're so tired
Cause you've got to fake it
But you just wanna be someone

~Howdy
Coś mi się nie chce pisać tej notki, od godziny czytam blogi innych i swoje stare... zawsze tak jest. xD
Ech, ide po żelki. Po co ja to piszę. :c
---
PSy:

Lina PL:
Nwm czy wgl dotrę, źle mi się gra na kompie. ;___;

Muffinka:
Napisałaś podobne komentarze dwa dni pod rząd, whut xD

Anon:
Umm, nie chce mi się teraz szukać linka, jest gdzieś na tumblrze ikimaru. Sorreh, lenistwo. ._.

~~~
Jak już pisałam parę notek temu, otwieram serię o najważniejszych LPSach z Petville, żebyście wiedzieli, o kim piszę. Albo o kim będzie pisał Szarik, bo chyba w wakacje wskrzeszę jego blog. :"D Ale to jeszcze nic pewnego.

Pamiętacie sesję leśną? Pewnie nie xD
 Na pierwszy ogień idzie Wolpy!

Moje marzenie... od zawsze chciałam wilka LPS. Miał być dziewczyną, ale stwierdziłam, że wygląda męsko. xD No i Szarik potrzebował brosa! tak bardzo ich shippuję ;_;
Kupiłam go 24 września 2011. Dawno, prawda? :D Można o tym przeczytać na starym, dobrym centrum-lps na onecie. :3 Mam jeszcze nawet paragon! Czekajcie, sprawdzę datę...
10 październik?! WTF?! TO TEN PARAGON NIE JEST OD WOLFA?! Kurczę, a ja cały czas byłam przekonana, że to paragon od niego. O.o To z zestawu "Ulubione zwierzaki", więc chyba jest z Catty i Crazy'ego..?
Nie mogę znaleźć... To nie fair! 
CHRZANIĆ TO, TEN PARAGON JEST OD WOLPY'EGO XDD
Do rzeczy.
Wolpy ma tradycyjne 18 lat. Studiuje grafikę komputerową oraz animację, niektóre zajęcia ma z Szarikiem, któremu coś odwaliło i chodzi na studia od robienia efektów specjalnych i muzyki filmowej? Ogółem jest ciekawie! Wolpy ma parę ksyw, ale głównie wołają na niego Wolf. I Rudy. To drugie tak trochę bez sensu, bo Wolf jest bardziej brązowy niż rudy, no ale niech Szarikowi będzie, to on wymyślał. 
To mój trzeci (lub drugi?) ulubiony LPS. :3

Charakter? Szalony!
Częściej niż jego kumpel wpada na zrypane pomysły, ale mniej pali się do ich realizacji, choć udaje, że jest inaczej. Jest kreatywny, czasem szkicuje, sprayuje (???) graffiti po całym Petville. Jeździ na desce, choć nie jara się nią aż tak - ot, szybszy środek lokomocji i można zrobić parę tricków. Jest nieco, ale tylko nieco spokojniejszy od Szarika. Zrównoważony - rzadko kiedy palnie jakąś gafę. 
W przyszłości chciałby tworzyć gry komputerowe - zwłaszcza główne modele postaci czy animacje, mniej interesuje go programowanie - uważa że to nudne. 
Ma problemy z pewnością siebie i samooceną, nad tym pierwszym pracuje, a nad drugim woli się nie zastanawiać - cały czas widzi siebie w cieniu Szarika. To chyba moja wina, ups. ;_;
Wielką wagę przywiązuje do tego, co myślą o nim inni. Jest nieco zamknięty w sobie, ale tylko nieco.
Jest świetnym, lojalnym kumplem, zrobi wszystko dla głupawki. :D
Nie ma brutalnej czy smutnej historii. Został wychowany przez młodych rodziców (biznesmenów, którzy mimo pracy starali się najlepiej jak mogli poświęcić Wolfowi jak najwięcej czasu) w apartamencie w wieżowcu w wielkim mieście. Można by powiedzieć, że przywykł do wygód, ale wcale tak nie jest - Wolpy doceniał to co ma, ale i tak większość czasu zajmował się graffiti. 
Ma siostrę (blacharę z BB), ale o niej nie wspomina. Prawdę mówiąc, wgl nie utrzymuje z nią kontaktu. 

Ogółem, hm... Wolpy to świetny wilczek. Tylko nieco za bardzo przejmuje się tym, co sądzą o nim inni.
Jak już pisałam, że jeden z najbardziej ulubionych LPS, dlatego zależy mi na tym, byście co nieco o nim wiedzieli. ;]

~~~
YOOOOO SKOŃCZYŁAM :D
a Wolpy kocha Szarikaaaa
Btw, małe ogłoszonko - notki bd pojawiać się co kilka dni, bo tak mam wrażenie, że więcej osób je czyta. :p
~NarQ

13 komentarzy:

  1. W sumie chyba nigdy tak dokładnie nie opisywałaś jego charakteru, więc... no, fajnie.
    Pamiętam prawie wszystkie te zdjęcia.

    Ostatnio czytałam wszystkie notki, ale nie chciało mi się komentować, wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolphy <3
    Btw. Mogłaś przypiąć mu ten paragon, nie zgubił by go wtedy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można nie pamiętać takiego świetnego ziomka, jakim jest Wolpy. *u*
    Wymyślamy nazwę parringu SzarikxWolpy ??. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Joule zabijesz mnie za to (ewentualnie dasz mi z liścia dwukrotnie), ale zastanów się trochę nad podobieństwiem postaci Szarika i Adriana. I jeszcze ten opis Wolpy'ego trochę podobny do mnie...
    Mniejsza, wejdź na GG, bo Cię trudno tam znaleźć i to w trybie natychmiastowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już lubie Wolphiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki wolpy wiem No najpierw jak weszłam yo pokazało ze nie ma a jak opounlikowakam drugiego to oba pokazało XD :P
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Waka waka e e e!
    Łakacje!
    I znowu mamy rację, wakacje już są!
    Cieszysz się Joule? :DDDD:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No przeciez to jasne, że pamiętam Wolpy'ego. Ale jak mogłaś chcieć z niego zrobić dziewczynę? Przeciez on jest tak męski, wow :P
    Wakacje! ^^

    OdpowiedzUsuń