wtorek, 17 czerwca 2014

170. Cookie plays Pokemon

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything

~Howdy
Nie pisałam wczoraj, bo dość późno wróciłam do domu, a poza tym czekałam aż więcej osób zobaczy notkę. xD Mówiłam że zwracam uwagę na ilość komentarzy? Mówiłam chyba. I bd dalej mówić, bo kurde, to dla mnie ważne, bo serio nwm kiedy pisać kolejną notkę!
---
PSy:

Lin PL:
Borze ja nie ogarniam Pokemonów piątej i szóstej gen. xD
Gee, spróbujmy na razie na GG, co ty na to :?

~~~
Hella, nareszcie mogę napisać notkę o CPP! :D 
Nie, nie będzie tak jak się spodziewała Bassetka. Jak wspominam, CPP będzie serią postów - o ile pomysł się przyjmie. ._. Zobaczymy. :D

WHAAAAT'S UPPPPPP
Jestem Cookie i dziś gramy w...

<happiness intesifies>

Zgadniecie?

DUM DUM DUUUUM POKEMON BLACK!

Czy tylko ja się tak ekscytuję?!
Taa, pewnie tylko ja. Ale to nic, mogę się podzielić entuzjazmem! 
UNOVA PRZYBYWAM!

What's up prof
Dlaczego na początku każdej Pokemonowej gry jest to samo wprowadzenie, tylko z innym profesorem i pokemonem. :c Ja chcę graaać!

O NIEEE, NAJGORSZE PYTANIE ŚWIATA
AM I A BOY
AM I A GIRL
HELP
D:

Jezdem Kuki. 8D

Well thank you babe xD

Czemu ona idzie tak wolnooooooooooooooo >:(

*pięć minut później*
NO WEŹCIE

Czyżbym widziała July..?
Nie no, luz, każdy się czasem spóźnia. (ale July zawsze, hehe, sorry)

Hm, i tu stwierdziłam, że zresetuję grę, bo wtedy się zorientowałam, że napisałam moje imię Caps Lockiem xD

Rozmowa z moim BFF idzie zaskakująco dobrze xDD

Wow, czyli mam tylko podejść do pudełka i go otworzyć? I tam są Pokemony! Ekstra!

Lol nope XD
*zwiedza cały pokój po czym próbuje zejść schodami*

Kurde, zauważyli B(

Okeey, otworzę skoro wam tak zależy, geez.

KTÓREGO MAM WYBRAĆ OH NOOO
TYLKO NIE WYBORY :'C

*wybrałam Oshawotta, czyli typ wodny*
Nie zdążyłam zrobić zdjęcia. :"(

Pierwsza bitwa, z naszą BFF, Bianką, która ma chyba głowę w chmurach. 

Tak to jest, jak się urządza dzikie imprezy  walki Pokemon we własnym pokoju. :<

*po kolejnych piętnastu minutach wprowadzenia i łażenia po całym mieście, obczajenia problemów rodzinnych Bianki i telewizorów w każdym domu, idziemy w końcu do prof. Juniper, gdzie możemy nazwać swojego startera*
NEPTUNE WYBIERAM CIĘ!

Pogubiłam screeny czy jak?!
Miałam tu jeszcze z pięć screenów jak wchodzimy w wielką trawę i jak trwa epicka bitwa. :C
Co jest noooo
Udało mi się znaleźć jedynie screena ze złapania pierwszego dzikiego Poka - Lillipup'a płci męskiej na czwartym poziomie. Nazwałam go Asterix, jest taki uroczy omfg.

No patrzcie tylko, dawwww
:"3

Potem tylko lvlowałam Asterixa na szósty poziom i zapisałam grę. :D Na razie to tyle, brofist, narq itd! :D


~~~
Taa, wiem, fail, bo chyba zostawiłam na tablecie jakieś 10 screenów. xD Daaamn, następnym razem postaram się wszystko posprawdzać! 
Jak na razie, widzicie - sam wstęp, praktycznie żadnych bitew, użerania się z przydrożnymi trenerami czy zdobywania odznak. :C Chciałabym żeby podzielić części na podstawie zdobywania odznak (ew. jakieś części z pokonywaniem Teamu Plasma czy inne ważniejsze wydarzenia). Zobaczymy jak to wyjdzie!
Jutro (lub pojutrze?) planuję zacząć serię o najważniejszych LPSach z Petville, które często są lub będą wspominane w notkach, byście wiedzieli o kim piszę. ;3

Apeluję, byście po przeczytaniu notki komentowali, bo komentarze to dla mnie licznik wejść. xD Sorry że jestem o to taką męczybułą. :C
~NarQ



10 komentarzy:

  1. NIE MOGE SIE DOCZEKAC AŻ DOTRZESZ DO NIMBASY I II...NIE POWIEM CO DALEJ BO TO SPOILEEER XDDXXDXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta seria. Możesz ją robić co kilka notek :)
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  3. O żal jaki słodki ten pokrmon Asterix XD czekam na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, well.. Komentarze pod zdjęciami świetne :DD Hahuahuahua..
    Do następnej, CzikraLPS ( daaaaawno i nieprawda ;) ), Marysia, czy jak mi tam '')

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Asterix jest rzeczywiście sweetasny z rezta ten pokemon wodny rownież nie moge sie doczekać kolejnej części
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIEWCZYNO JAK TY TO WSPANIALE RYSUJESZ. GDZIE TO ROBISZ, W PAINT???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam, to Joule rysuje w SAI'u.

      Usuń
  8. Suuper. Gdzie to pobrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Komentarze najlepsze xD Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń