niedziela, 15 czerwca 2014

169. Humanizacje i zapowiedź czegoś kompletnie nowego...

You and I in a little toy shop
Buy a bag of ballons with the money we've got
Set them free at the break of dawn
'til one by one, they were gone
https://www.youtube.com/watch?v=p-qfzH0vnOs

~Howdy
Po pierwsze, jfc! 11 komentarzy w ciągu jednego dnia?! Kocham was, spodziewałam się maksymalnie trzech, nie żartuję!
Moi rodzice nie wierzą że mam powyżej 100 000 wejść. Ha-ha! A jednak! :D
---
PSy:

Lin PL (Lina <3):
To co z tym zrobimy? Będziemy rp-ować na konfie na gg czy założymy specjalnego chata? o3o

Longon & Muffinka:
No to kurde, podajcie wasze kody, żebym mogła was zaprosić! xD

Bassetka LPS:
Dzięki, miło to czytać. :3
Kup, kup, polecam wszystkim Corgi'ego, jest przeuroczy na zdjęciach, a na żywo jeszcze lepszy!

Muffinka ;* :
Może od razu ranking dam. C: Mój ulubiona postać z MLP:FiM to... Discord! Kocham go i wszystkie odcinki z nim od razu stają się jednymi z ulubionych. C:
 A z mane 6 to jak pisałam... wydaje mi się, że Rarity lub Applejack, ale bardziej skłaniam się ku Rarci. <D 

Karolina Ro:
Geez ile wykrzykników, bez przesady. xD
Skomentowałam. :3 I dzięki. :D

Yuka LPS:
Bo ja jestem niczym potwory, odradzam się co kilka miesięcy i sieję spustoszenie w życiu blogowiczów póki nie zabije mnie brak chęci jakiś durny heros. :D

Marysia:
Każdy wchodzi na mojego bloga z nudów albo przez przypadek, albo jedno i drugie. xD 

Carly LPS:
Idealnie to podsumowałaś. :D
Może napiszemy temat na forum? Ktoś tam zagląda jeszcze..?

~~~
Odpisałam na wszystkie kom. :D
Tak więc, zrobiłam w końcu zdjęcia humanizacji. Zaczęłam dwie poprawiać w Sai'u, ale stwierdziłam, że szkoda mi czasu, bo już dziewiąta i wgl. Czemu nie zabrałam się za to wcześniej? Bo przygotowywałam materiały do jutrzejszej notki. Zresztą, dowiecie się już za chwilę. ;]

WHAT
NO BEZ JAJ
NA ŻYWO JEJ WŁOSY MAJĄ TAKI EPICKI KOLOR
HHGFEWFHWELFEWKLDWFREWREFJLQHLXQAFH4KGFQ3LVBEQJE
NIENAWIDZĘ APARATU W TABLECIE

Więc... to jest Safura. Jeszcze nie ustaliłam do końca desingu tatuaży, ale wiadomo, że ma je na czole (niewidoczne pod grzywką), rękach i szyi. Safcia ma blond-rudawe włosy, czego tu niestety nie widać, na żywo wyszedł mi całkiem niezły odcień, ale cóż poradzę. -_- 
(teraz zauważyłam że jedno oko ma większe od drugiego, ups, sorki xD)
Poza tym codziennie zaplata parę warkoczyków, tu akurat ma trzy. :3 Nie maluje się.
Gdy używa magii (pamiętacie kotorożca, cn?) jej oczy świecą się na błękit, a tatuaże emanują czerwienią, zwłaszcza te na czole. 
Safcia nie ma szczególnego wyczucia stylu i na ogół łazi po świecie w fandomowych bluzkach, głównie Big Bang Theory. Ta na rysunku jest jej ulubioną. (Soft kitty, warm kitty)
Ogółem jest specyficzna. XD

Tu kawałek bazgrołów, który już musiałam poprawić, bo nic nie było widać.
Chyba nie miałam na kim eksperymentować stylu, to wzięłam Teda i Doodle'a. Tak jak figurki, Ted ma brązowe włosy a Doodle blond. I Doodl jest trochę zjarany. xD

Pavi. <3
Mało co tu widać. :C 
Ma gęste, proste włosy, końcówki zielono-żółte. A tatuaże - tylko na lewej ręce, po lewej stronie mostka oraz motyl na kostce lewej stopy. Uznałam że gdybym wszędzie jej dała tatuaże, trochę by to przesadnie wyglądało. Pavi ubiera się lekko, głównie w bluzki na ramiączkach czy przewiewne oraz krótkie spodenki (mega krótkie, kieszonki jej wystają). Pacyfki i motyle to motyw przewodni. ;3
Malować maluje się, ale nie jakoś wyraziście, najbardziej widoczne są pogrubione rzęsy.

Pierwsza humanizacja, zrobiona wgl bez szkicu czy przemyśleń. xD
Bullterierka Jessie, postrach całego Petville! xD
Dałam jej irokeza... to Jess to punk, a punk is not dead! Ma czarne króciutkie włosy na jeża, a irokez jest fioletowy tak jak jej sierść jako LPS. Nie maluje się, zresztą to do niej nie pasuje. 
Ubiera się jak skejt.

To też zdeka niewyraźne... :"C

Candyyy! :D 
Ma nieco dziecięcą twarzyczkę, ale to nic. Ma różowe włosy z ciemniejszymi końcówkami, bo w końcu to Pinkie! :p Nie wiem jak określić jej fryzurę, obcina się sama, ma artystyczny nieład na głowie, ale co tam, słodka jest i tyle. 
Maluje jedynie usta błyszczykiem.
Chodzi w... we wszystkim co uzna za godne uwagi, czyli ze słodkimi lub śmiesznymi wzorami, ale w doborze ciuchów często pomaga jej Eska. Tu akurat ma rysowaną własnoręcznie koszulkę i niebieską koszulę w kratę. ;3



Jak na razie to tyle humanizacji. Prawie same dziewczyny. xD Jak wam się podobały? Wieeem, sporo niedociągnięć, ale wciąż się uczę przecież! I wiem że każdy może mieć inne wyobrażenie, ale ja mam własnie takie, dopasowywałam ich fryzury czy ubiór do charakterów, nie wyglądu LPS, choć wygląd też oczywiście był jednym z ważniejszych czynników!

GODDAMNIT
ZAWSZE JAK PISZĘ NOTKĘ TO PRZERYWAM I CO NAJMNIEJ PÓŁ GODZINY CZYTAM CENTRUM LPS ALBO STARSZE NOTKI NA J-L XD

Ok, do rzeczy! 
Chciałam na jutro (albo pojutrze?) zapowiedzieć coś kompletnie nowego! Nową serię notek, mam nadzieję, że wam się spodoba! :D
Będzie to...
DUM DUM DUUUUUUM

COOKIE PLAYS POKEMON!

(art promocyjny, skończyłam dopiero godzinę temu, błagam, doceńcie xD)
hm. z cech Corgi'ego zachowałam tylko ogromne uszy, ups <D

Na czym to będzie polegało?
W odcinkach bd pokazywać "screenozdjęcia" z gry Pokemon Black z postacią oraz komentarzami Cookie, czyli zakupionej wczoraj przeze mnie suczki Corgi. :3 Mam już 23 screenozdjęcia do jutrzejszej notki, więc... naprawdę mam nadzieję że przypadnie wam to do gustu, osobiście uwielbiam gry Pokemon, może was też uda mi się do nich przekonać? ;u;
Chciałabym o tym pisać, w sensie notki z tej serii, bo bardzo fajnie się gra pod takim kątem (hehe, chcę kiedyś komentować gry B) ). A nie chciałabym żeby takie notki was nudziły. :( 
Ale nie martwcie się, Cookie plays Pokemon będzie tylko jedną serią notek, w międzyczasie będę również pisać na masę innych tematów, robić sesje, rysunki, może pamiętniki? Zobaczymy! Na pewno planuję serię o ulubionych czy często wspominanych figurkach, bo zdaje się, że niektórzy nie wiedzą kim jest Elizabeth czy Pinkie/Candy. :B

~~~
Wyrażajcie swoje opinie o CPP! :3
~NarQ

6 komentarzy:

  1. Pierwsza! :d
    Pięknie rysujesz.
    Najlepsza Pavi i Safcia <3 Też kiedyś próbowałam rysować LPS jako ludzi, ale niezbyt mi to wychodziło xD Mam tylko jeden rysunek w motyla #1946 narysowanego w paintcie, nie wygląda jak człowiek xD
    CPP to świetny pomysł! Będzie po jednym obrazku na końcu każdego posta?
    ~Bassetka

    OdpowiedzUsuń
  2. I CANT WAIT FOR CPP DEOIFGIDKGJFDH
    Rysunki oczy wiście *badum tss* zajebiste.
    http://i57.tinypic.com/54eaf.png LOOK AT MY PRECIOUS VIRIZION

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rysunki. Ładny cięgno fajnie ze tak szybko dajesz posta nie spodziewałam sie! Jej!
    Mufffinka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja bym dała, żeby tak rysować...

    OdpowiedzUsuń