poniedziałek, 21 lipca 2014

176. Ask Petville!

I want you by my side
So that I never feel alone again
They've always been so kind
But now they've brought you away from me

~Howdy
Dziś krótka notka. Wieeeeem, masę czasu nie pisałam. ;_; Sorreh.
---
PSy:

Bassetka LPS:
Bo takie są najlepsze i najlepiej wyglądają. :3 Pamiętam jak miałam 10 lat i też się męczyłam z zapinaniem. xD

Kalina ^^:
Zależy jakie i po ile. :?

Anon:
Już naprawiłam. :3

Trawniq:
Żaden Bluszcz, cicho, jesteś Trawniqem xD
Wow, Egipt. *w* Powodzenia w poszukiwaniach. :3
Nie mam zielonego pojęcia, pewnie pojadę gdzieś last minute. :B

~~~

Jak może pamiętacie pewnie nie  dawno, dawno temu założyłam Szarikowi tumblra. Zapomniałam o nim bardzo szybko. xD 
Teraz postanowiłam to odnowić. Bo brakuje mi LPSowego pamiętnika no! :C

Nie jest to typowy 'pamiętnik'. Jest to Ask. Wieczny ask. :3 
Ale luuuuz, powymyślam pewne wątki. Będą zwiedzać USA. Szarik będzie miał problemy z ocenami. (yup, chyba umieszczę ich w liceum, mają 18 lat przecież ;_;) Tak, będzie masa spraw, ale na razie chcę to choć trochę rozkręcić.

No i zawsze możecie pobawić się m!a, czyli magicznego!anonimka. Magiczny anonimek ma wielką moc i może np. zmienić płeć danej osobie na okres np. tygodnia. Albo zmienić jej gatunek. Cokolwiek magicznemu przyjdzie do głowy.

Nie będziecie pytać wyłącznie Szarika - to by było nudne - ale całą Petvillską ferajną, czyli także Wolpy'ego, Jessie, Parvati, Safurę, Eskę, bliźniaków owczarków... może także gamerów, czyli Cookie i Cappy'ego? Idk, to zależy także od was! :D


Życzę wam weny do pytań i m!a, a samej sobie weny do rysowania odpowiedzi. xD

~NarQ

8 komentarzy:

  1. Ale ładnie rysujesz btw.
    Będę pytać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam tamten tumblr Szarika i cóż, mam nadzieję, że ten nie pójdzie w jego ślady, bo pomysł jest świetny. Popytam, jak tylko wymyślę coś sensownego.
    Tak jeszcze dodam, że ten pierwszy rysunek jest boski. Pewnie każdym będę się tak zachwycać.

    I przez ciebie myślę sobie, że chyba jednak wygodniej jest umieścić ulubione LPS w liceum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł Joule, genialny xD
    A rysunek "Ask Us" wymiata, mina Szarika, Wolpy'ego i Jess wymiata xD
    I weź poprowadź ten tumblr chociaż do końca wakacji czy coś, wierzę w ciebie, dasz radę ;u;

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno Spróboję
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka pomysłowa Joule, omg *u* Taak, jak mi się przypomni to pewnie popytam. Z tym, że pamiętam mniej niż moja babcia xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Lol jak usiąde na kompa to jakies pytanko wymysle xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tym askiem :) Mam już setki pytań w głowie. No dobra, nie mam. Ale coś wymyślę xD
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, hej July, fajnie, że wciąż prowadzisz bloga. Chyba zostałaś jedyna z tych, no wiesz, Prawdziwych Kolekcjonerów, Iga2000 brak sygnału, Kinga z lps-friends też odeszła... ale to już dawno, a ja dopiero zauważyłam, że ty wciąż jesteś. Fajnie, fajnie.
    Mega rysujesz. Czad. Ja też tak chcę.

    OdpowiedzUsuń