wtorek, 5 sierpnia 2014

177. YT godne polecenia

Have you heard the news that you're dead?
No one ever had much nice to say
I think they never liked you anyway

~Howdy
Tak się kapłam że piosenki które słucham nijak nie pasują do tego bloga. Ups, too bad. xD

Hell yeah baby, Joule znów nie było dłuższy czas, bo tym razem wzięła się za rysowanie. Dużo rysuję. Tak, również pod ten blog. Mam wenę na tworzenie humanizacji LPS. *w* Ale nie moich postaci, tylko randomowych figurek. Po prostu jadę po Nicole i jak tylko jakiś pomysł wpadnie mi do głowy, zabieram się do realizacji. :D

Taa, wiem, sorreh że nie było notki. Zabierałam się do tego już trzy razy. Jakoś zawsze coś mnie rozpraszało.
A no i zobaczymy co wyjdzie z tego tumblra. Odp też zaczynam rysować, a potem... puf, wychodzi z tego Nepeta albo Nico di Angelo albo BJC. xD Nie umiem się skupić niekiedy.
---
PSy:

Carly LPS:
Ja też tak uważam, liceum jest dobrym miejscem, ale kurde... nijak mi to nie pasuje do imprezek z alkoholem czy bardziej szalonych wybryków. Takie coś tylko na studiach... A zaś ze studiami trzeba wybierać kierunki... Ciężki wybór. :/

Tyncza:
Ups, opuściłam się w prowadzeniu tumblra po trzech dniach. XD NADROBIĘ. może 

Lili555:
Prawdziwy Kolekcjonerzy, yay! xD
Ja tam wolę się nazywać Emerytem. :"D Dzięki za słowa uznania. <3

~~~

Dziś, jak w tytule - kanały YT godne polecenia. Uwaga, od razu wykreślam kanały w języku innym niż angielski, więc nie bulwersujcie się, że wasz kanał nie znalazł się na liście.

Nieczęsto zaglądam na LPSową stronę YT. Prawdę mówiąc nieczęsto zaglądam na kanały inne niż Pewdiepie, Smosh(2nchannel / Games) czy ew JoeyGraceffa.
Ale jeżeli już, odwiedzam angielskojęzyczne kanały. Hurray, zaczynajmy!

ElizaLPS
>>> ElizaLPS<<<

Kanał mający ponad 50 000 subskrybcji. Czy zasłużenie? Jak najbardziej! Dodaje filmy... no cóż, raczej rzadko. Jednak są świetnej jakości! Najważniejszą serią kanału jest Totally Super. Nie będę nic zdradzać, oprócz tego iż jest genialna i bardzo oryginalna. :3 


Cookie Swirl

Nie jest to kanał wyłącznie o LPS, ja znalazłam go dzięki MLP. Znajdują się tam także filmiki o Barbie, Monster High czy Lego. Chyba nie muszę mówić że oglądam jedynie te o LPS. xD
Chodzi mi głównie o serię Mommies. Każda postać jest przemyślana, widać zróżnicowanie głosów (to mnie urzekło! Głos Beverly, omg :D). Do wyboru do koloru, od marudnej, buntowniczej nastolatki po uległą i życzliwą Beverly. <3


LPSlover
(czemu nie mogę tego bardziej zmniejszyć?)
>>>LPSlover<<<

Wiele zróżnicowanych postaci, mnóstwo różnych serii oraz to, za co wszyscy ubóstwiają Kandy... OREGON VLOG, który jest moją ulubionym vlogiem z podróży! :33
Nie muszę chyba więcej mówić... Ponoć miesiąc temu powróciła, ale od tamtej pory nie pojawiło się więcej filmików. Whatever, zawsze można obejrzeć jej starsze filmiki, które wcale nie są gorsze!

LPShannah
>>>LPShannah<<<

Olbrzymia kolekcja, cała masa mini filmików, nie tylko komedii, ale także dramatów. Świetnych dramatów. Nightmare Called Life. I co, można zrobić dobry filmik o liceum? Można. 
A teledyski... Szkoda że już ich nie nakręca. :C
Anyway, polecam chociażby dla NCL. Serio, obejrzyjcie.


Tak, wiem, nie jest tego zbyt wiele, ale jestem dość wybredna jeżeli chodzi o YT. <D Nie ma tutaj SophieGTV. Dlaczego? Jakoś mi się przejadła. Stary kanał uważam za o niebo lepszy. (CSI:LPS)

~~~
Guys, powinnam jeszcze potem napisać notkę, ale jeżeli mi się to nie uda, chcę, byście wiedzieli, iż w poniedziałek wyjeżdżam na Obóz Herosów. Potrwa on 10 dni, więc sądzę, że notkę napiszę 23..? Wiecie, żeby ochłonąć po wyjeździe i wgl.
I najlepsze - jadę tam głównie po to, by spotkać Bath, czyli KateLPS! <3
Byłyśmy już razem na meecie, ale to było tylko parę godzin... a teraz 10 dni! Ciekawe jak ze mną wytrzyma. xD

Tyle na dziś, w najbliższym czasie zasypię was humanizacjami, zastanowię się czy nie poproszę was o składanie zamówień na konkretne LPS. Się zobaczy. ;)
~NarQ


11 komentarzy:

  1. Hej tutaj Nan.Nowa czytelniczka twego bloga...
    Cześć.Mi Sophie też się przejadła...popular to już dno -,-
    Uwielbiam LPSHannah bardzo mi się podoba jej kanał
    ElizaLPS też ją uwielbiam <3
    ~Nan (Moja Ksywka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nan popular jest super!Co ty widzisz w Hannah?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zgadzam z Nan, Popular mi tez się znudziło.

      Usuń
  3. Szkoda że już nie ma ThePuddingLPS. To też był dobry kanał na YT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam LPSHannah, jest supcio.
    Oglądasz AbstrachujeTV? Oni są mega xD Ale starsze filmiki są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eech, ja się na temat LPSowego youtube'a nie wypowiadam, bo nic nie oglądam xD
    Obóz Herosów! *u* Zaaaaaaaabierzcie mnie :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie te kanały to też moje ulubione. No, może poza LPSlover, chociaż jej filmiki też chciałam obejrzeć.
    Mi się Sophie chyba nigdy nie przeje, chociaż i tak uważam, że LPShannah i Cookie SwirlC są o niebo lepsze, Eliza chyba też.

    Ach, OH! Pozostaje tylko pozazdrościć i życzyć dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hannah jest boska <3 a kiedy dasz te humanizacje??? Oooo

    OdpowiedzUsuń
  8. LPSHannah też znam i uwielbiam, AWWW

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Totally Super, było totalnie super :') Hannah też jest świetna ;D Nightmare Called Life, ach pamiętam to.
    Ogólnie fajna notka

    OdpowiedzUsuń