piątek, 8 sierpnia 2014

178. Mini sterta humanizacji

Łapcie powód dlaczego wcześniej nie napisałam notki


~Howdy
Wow, udało mi się, piszę notkę! Z przerwami na link powyżej. xD
*dwie godziny później*
Ok, obejrzałam, zrobiłam fanart, mogę zająć się notką. :"D
---
PSy:

Nan:
Hellow. c: Musiałam ci odpowiedzieć, po prostu musiałam. <D

Kajaa:
Nie ma..? A to czasem nie był polski kanał? xD
Niezbyt je lubiłam, miałam wrażenie że się wywyższają. O ile myślę o dobrym PuddinguLPS 

Lili555:
Oglądałam, czasem do nich zajrzę. Ale wolałam ich starsze filmy, były śmieszniejsze. :C
(making of nadal wymiata xD)

Yuka LPS:
Jedź, może się jeszcze załapiesz. :'D

Carly LPS:
Dziękuję. :D
~~~
Dobra, muszę napisać to mega szybko, bo już 22:48. Damn it!

Wspominałam w poprzedniej notce, że skupiłam się na rysowaniu humanizacji wybranych LPSów. Oto i one!

To miała być iguana.
MIAŁA BYĆ, BO SIĘ OKAZAŁO ŻE ŻADEN SCHEMAT KOLORÓW IGUAN MI SIĘ NIE PODOBA. XD

To nie humanizacja, tylko jakieś furry. Bo hey, czemu nie.
Yay, Cappy. *w*
Wciąż go kocham. Kochany gamer.

Pierwsza randomowa humanizacja którą zrobiłam. (:

Z niewiadomych przyczyn strasznie lubię tę. 

Nie mam pojęcia dlaczego zrobiłam jej skórę taką ciemną, skoro oryginał jest kremowy?
Może po prostu uparłam się na indiankę..? Idk.
NIE USUNĘŁAM SCHEMATU KOLORÓW XD

To też lubię. Próba innego stylu. C:

I na koniec niedokończona Cookie. Wiecie co?
Powiedzcie, chcecie żebym kontynuowała Cookie Plays Pokemon? Tak, to był fun, ale zabierało mi sporo czasu. Nie chcę robić czegoś, co wam się nudzi. :C



~~~
Kochani, w poniedziałek (piąta rano! UGH) wyjeżdżam na OH. Powtarzam to, bo... nie wiem, dla przypomnienia? xD
Wracam za 10 dni, czyli 20 w nocy. Albo 21? Nie bardzo mnie to teraz obchodzi. :"D
Zatem w sierpniu powinny jeszcze pojawić się notki. (:

~NarQ


15 komentarzy:

  1. Cappy mi się najbardziej podoba a humanizacja iguany przypomina mi Spike'a. xD
    NO WIESZ TY CO, JA OD DAWNA CZEKAM NA CPP ;______________________;

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek De Bezt. 93, yay! Będziesz polecać Polskie kanały? Bo nie mam co oglądąć, a angielskich ytb. już obczajałam. Nuuudyyyyy....

    OdpowiedzUsuń
  3. YAY! Furry jest boski tak jak większość. Nie mogę sie doczekać kolejnej notki. Jaki masz już pomysł???

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham twoje rysunki, a ten Cappy... łał. Wyjątkowo mi się spodobał, najlepszy z tych tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeeść i tu znowu Nan C:
    Podoba mi się humanizacja królisia *-*
    I pudelka.Mam pudelka-Puszka <3
    po raz drugi ~Nan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam dodac ze chcialam pisac z konta google ;C
      ~Nan

      Usuń
  6. Okay, oficjalnie zakochałam sie w humanizacji Cappy'ego *u* Naprawdę, ślicznie ci to wyszło... Tylko nie bierz tego do siebie, bo jeszcze spoczniesz na laurach i dupa xD
    I nie zawieszaj Cookie Plays Pokemon' :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że umiesz tak sobie rysować co chcesz. Też bym tak chciała umieć ;3
    No i jasne, że making of rządzą! Serio już chyba nie mają pomysłów albo zapomnieli, co tak naprawdę jest śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. A, zapomniałam napisać: kontynuuj Cookie Plays Pokemon.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś myslałam o takich humanizacjach, ale to były czasy, gdy moje rysunki bardziej przyominały gnioty z oczami,. więc dalam sobie spokój, ale ogólnie to zazdr, fajnie rysujesz :D
    Kontynuuj CPP, bo fajne jest :3
    littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, wiele razy robiłam takie humanizacje, lecz mi jakoś nie wychodziły... lecz Tobie wyszły naprawdę ładnie. Podoba mi się Twój styl rysowania, zwłaszcza sposób, jakim rysujesz oczy. Mam pytanie: W jakim programie robisz te cuda? I oczywiście - życzę miłego wyjazdu. Baw się dobrze! :)
    ~RainbowxD - weronikalps.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, już mój trzeci komentarz, ale naprawdę muszę.
    Założyłam nowe forum i chcę je rozkręcić, więc zapraszam!
    littlestpetshop.pun.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.littlestpetshop.aaf.pl/
    Dziękuję. <3 Znów zapaliłaś we mnie lampkę kolekcjonera, przez co zdecydowałam się założyć forum o tych małych zwierzątkach. c:
    Chcę by nabrało trochę życia, właśnie je skończyłam. :<
    Potrzebuję dwóch moderatorów! c:
    Plus. Śliczne humanizacje. <3

    OdpowiedzUsuń